Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ik wilde komen klagen dat ik moe ben van baby alleen in bad doen en slaapgebrek enzo, maar dit brengt het wel weer even in perspectief. Veel sterkte.
Doink...Thurin schreef: En dan ineens.....stort je wereld in.....
.....
sorry moest het even kwijt...
Ik ben ook weer met beide benen op de grond, wat een slecht nieuws zeg...
Sterkte!!!
Heel erg veel sterkte Thurin met de strijd die je moet strijden!
Thurin schreef: En dan ineens.....stort je wereld in.....
.....
Sodeju zeg . . . Sterkte!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Och vreselijk
heel veel sterkte Thurin 
O Thurin, wat een enorme klap in je gezicht is dit
Heel veel sterkte met de strijd die je aangaat en ik hoop met mijn hele hart dat je deze gaat winnen !!!

Heel veel sterkte met de strijd die je aangaat en ik hoop met mijn hele hart dat je deze gaat winnen !!!
- Angelique
- 5-sterren

Wat een naar bericht, hele dikke knuffel voor jou 
Heel erg veel sterkte Thurin. Wat een onvoorstelbaar nieuws, ik kan me in de verste verte niet indenken hoe je je voelt. Je kan vast een dikke knuffel gebruiken, dus hier, voor jou 
Ik weet niet wat er aan de hand is, desalniettemin: sterkte, volgens mij is het nodig.Thurin schreef: En dan ineens.....stort je wereld in.....
.....
-
hannabelgje
- 5-sterren

Je maakt wat mee als je dagelijks in een da praktijk komt. Zondag waren er twee jr's opgenomen die vergiftigd waren. Hoor ik vandaag dat de baasjes ze ontwormd hadden met paarden ontwormingspasta. [emoji55]
Het medepatientje van Jip is een Beagle reutje die ook vergiftigd is. Hij is al ruim twee weken daar in opname. Vanavond hoorde ik dat er geen hoop meer hoor hem is. Gezellig mee zitten huilen met de eigenaars vanavond. [emoji22] Raar dat je in zo'n situatie meteen een band voelt met die mensen.
Jip mag nog niet naar huis, maar zijn bloed was wel een heel stuk beter.
Het medepatientje van Jip is een Beagle reutje die ook vergiftigd is. Hij is al ruim twee weken daar in opname. Vanavond hoorde ik dat er geen hoop meer hoor hem is. Gezellig mee zitten huilen met de eigenaars vanavond. [emoji22] Raar dat je in zo'n situatie meteen een band voelt met die mensen.
Jip mag nog niet naar huis, maar zijn bloed was wel een heel stuk beter.
Jakkes Hannah, wat een nare dag/avond zal dat geweest zijn
Ik hoop dat Jip snel thuis komt ! 
Thurin, weet niet wat er is, aan de reactie's te zien erg heftig, dus heel veel sterkte!
Hier ook nog een heftig avondje op m'n werk. Gaat helemaal niet goed met iemand, mijn collega is met vakantie dus sta er 'alleen' voor. Lastig, moeilijke beslissingen enzo.
Hier ook nog een heftig avondje op m'n werk. Gaat helemaal niet goed met iemand, mijn collega is met vakantie dus sta er 'alleen' voor. Lastig, moeilijke beslissingen enzo.
- -Annemarie-
- 5-sterren

+1-Saskia- schreef: Ik weet niet wat er aan de hand is, desalniettemin: sterkte, volgens mij is het nodig.![]()
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Pff de hele avond het internet door gespit over erfrecht en alles wat daar bij komt kijken. Heb er een zwaar hoofd van.
Morgen afspraak maken bij de notaris.
Morgen afspraak maken bij de notaris.
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Thurin veel sterkte!