Benieuwd wanneer bij ons de reorganisatie nu eindelijk eens ophoudt... Je wordt er niet ècht vrolijk van...
Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Thurin, klinkt niet goed. Heel veel sterkte en een grote 
Benieuwd wanneer bij ons de reorganisatie nu eindelijk eens ophoudt... Je wordt er niet ècht vrolijk van...
Wat een nare berichten allemaal. Iedereen veel sterkte en kracht gewenst.
Ik kan er nog een schepje bovenop doen...mijn moeder verwachtte uitslag van onderzoeken, maar ging naar huis met een compleet andere diagnose. Ze 'viel door de mand' met hartfalen terwijl ze onderzocht werd voor systemische sclerose. Dat heeft ze ook, maar dat is nu minder belangrijk. Kan er nog wel bij naast MS en epilepsie die mijn vader heeft. Gelukkig zijn wij vrij nuchter, maar ze moest wel even flink slikken.
Binnenkort volgen verdere onderzoeken en weten ze meer wat er loos is. Met wat mazzel is het 'gewoon' dotteren of een stent, daar gaan we dan maar voor.
Ik kan er nog een schepje bovenop doen...mijn moeder verwachtte uitslag van onderzoeken, maar ging naar huis met een compleet andere diagnose. Ze 'viel door de mand' met hartfalen terwijl ze onderzocht werd voor systemische sclerose. Dat heeft ze ook, maar dat is nu minder belangrijk. Kan er nog wel bij naast MS en epilepsie die mijn vader heeft. Gelukkig zijn wij vrij nuchter, maar ze moest wel even flink slikken.
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Pff dan ook de duimen aan voor jullie!
- Inge en Bono
- 5-sterren

Sterkte voor iedereen die het kan gebruiken!

+1.Inge en Bono schreef: Sterkte voor iedereen die het kan gebruiken!![]()
![]()
Ik denk dat we storm of sneeuw krijgen. Mijn poppetje is meer dan druk vandaag. Ze heeft al op tafel gestaan, is nu aan een inspectie in de tuin begonnen.. en ja, we zijn al 2 uur aan zee geweest. Dat 1 x daags eten werpt zn vruchten nu al af.
Laatst gewijzigd door Els&Flow op wo 03 dec 2014, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Charlie Angel
- Moderator
Els&Flow schreef: +1.![]()
Ik denk dat we storm of sneeuw krijgen. Mijn poppetje is meer dan druk vandaag. Ze heeft al op tafel gestaan, is nu aan een inspectie in de tuin begonnen.. en ja, we zijn al 2 uur aan zee geweest. Dat 1 x daags eten werpt zn vruchten nu al af.![]()
Wat een rare hond, je gaat toch niet op tafel staan zegt Charlie!
Ik wil iedereen die dat zo goed kan gebruiken heel veel sterkte wensen.
Thuisgewerkt, en net een heerlijk rondje bos met twee uber frisse guppen gedaan. ff lekker uitgewaaid. Net een warme chocomel op bij de kachel, ff zitten nog, en dan aan mijn route beginnen.
Over 2 weken en een dag heb ik vakantie. Lekker.
Over 2 weken en een dag heb ik vakantie. Lekker.