Ja, en dat is dan de kortste Wiki-pagina ter wereld ("Kliko open, X erin, kliko dicht").Martine-Tom schreef: En mijn recept, krijgt ie ook een Wiki?
Over 8 maanden en 4 dagen...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Over 8 maanden en 4 dagen...
Nee inderdaad... ik liep nog een paar straten achtereelke schreef: Niet iedereen![]()
Dan las ik af en toe wel iets en dan dacht ik "huh?!" Maar ja...goed... euhhh ik vond het ook zo raar om te er naar te vragen... Weet ook niet meer precies hoe ik er nu dan achter gekomen was , weet nog wel dat er dikke lol was want ik had een "Eelke-momentje"
super leuk nieuws!! Gefeliciteerd!!

Heel veel plezier met alle voorbereidingen
Heel veel plezier met alle voorbereidingen
En ook met dit nieuws van harte gefeliciteerd!
zurca schreef: Nee inderdaad... ik liep nog een paar straten achter
Dan las ik af en toe wel iets en dan dacht ik "huh?!" Maar ja...goed... euhhh ik vond het ook zo raar om te er naar te vragen... Weet ook niet meer precies hoe ik er nu dan achter gekomen was , weet nog wel dat er dikke lol was want ik had een "Eelke-momentje"![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Uiteindelijk had je het toch tussen neus en lippen door gevraagd.zurca schreef: Nee inderdaad... ik liep nog een paar straten achter
Dan las ik af en toe wel iets en dan dacht ik "huh?!" Maar ja...goed... euhhh ik vond het ook zo raar om te er naar te vragen... Weet ook niet meer precies hoe ik er nu dan achter gekomen was , weet nog wel dat er dikke lol was want ik had een "Eelke-momentje"![]()
En dat was een nog sterk verbeterd Eelke momentje.
Iedereen wederom bedankt!
Ik moet er nog steeds om gniffelen hoor, 'oh wat voor honden heb je gehad?'

Het originele Eelke-momentje is inmiddels weggegooid zeker?
- Charlie Angel
- Moderator
Ja, hij blijft ook gewoon erg grappig. Alle toespelingen op de foto's van de honden had je niet door en toen die vraag ja.eelke schreef: Ik moet er nog steeds om gniffelen hoor, 'oh wat voor honden heb je gehad?'![]()
En dan Koekje die binnenkomt en het gelijk doorheeft.
Dat moment wordt natuurlijk nooit weggegooid, wel hier in de bar, maar hij zit voorgoed in ons geheugen!
Moeten we ook niet vergeten dat ik het eigenlijk wel door had, maar dat jouw facebook foto toen niet zo op jou leek. Want ik had je de avond ervoor expres nog opgezocht haha. 
- Charlie Angel
- Moderator
Details details.eelke schreef: Moeten we ook niet vergeten dat ik het eigenlijk wel door had, maar dat jouw facebook foto toen niet zo op jou leek. Want ik had je de avond ervoor expres nog opgezocht haha.![]()
Ja euh, ik moet ook wel een beetje voor mezelf opkomen he!Maxi's 3-tal schreef: Details details.![]()
Maarreeehhmmm krijgen we nog sappige huwelijks aanzoeks verhalen te horen?
Wat leuk! Is dat dan het eerste BP huwelijk 
Alvast gefeliciteerd en heel veel geluk en liefde samen
Alvast gefeliciteerd en heel veel geluk en liefde samen
Gefeliciteerd en het kado moet zeker een bbq zijn?
-
sella
Een bbq met een bp peper en zoutstel zou toch een gewelig leuk kado zijn toch??
Een bbq weet ik niet, maar barfbeque brengt wel leuke associatie's met zich mee