Yup, de eerste sneeuw
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Yup, de eerste sneeuw
Je kunt vast niet zo hard blazen dat het de berg op komt.
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Sneeuw mag van mij nog wel een hele poos wegblijven.
Heb volgende week eerst een tussentijdse toets en daarna hopelijk heel snel afrijden en daar kan ik geen sneeuw bij gebruiken.
Heb volgende week eerst een tussentijdse toets en daarna hopelijk heel snel afrijden en daar kan ik geen sneeuw bij gebruiken.
-
Lil
nope! Maar wel hard genoeg dat het onze berg afroltNadia schreef: Je kunt vast niet zo hard blazen dat het de berg op komt.
Weg met die sneeuw hoor. Vind die kou al niks 
Ooow ik wil ook sneeuw en kou.... een echte winter!!! Ik ben geboren tijdens een Elfstedentocht en het zit in m'n bloed. Die winters van een paar jaar terug, dat het in November al vol lag met een dik pak vind ik het einde. De slee voor Fedde staat al klaar (en dat is geen grap
).
-
sella
Maandag dat ik op de bus stond te wachten kwamen er al wat verdwaalde sneeuwvlokjes naar beneden.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Oooooowww jaloers 
Ik wil ook sneeuw!!!!!
Ik wil ook sneeuw!!!!!
Er komt sneeuw aan!
Zal niet veel zijn... heb zin in een dik pak sneeuw, 2 jaar geleden lag er zo lang sneeuw, daar raak je dan wel aangewend, en ik vind de sfeer zooo fijn dan!
Zal niet veel zijn... heb zin in een dik pak sneeuw, 2 jaar geleden lag er zo lang sneeuw, daar raak je dan wel aangewend, en ik vind de sfeer zooo fijn dan!
-
sella
Ik hoop zo dat tegen de tijd het echt sneeuwt mijn auto het weer doet, en dat de weg weer voorzien is van klinkers 
Ik hoop dat ik tegen die tijd überhaupt een auto heb 
Anders moet ik winterbanden gaan kopen voor mijn fiets
Anders moet ik winterbanden gaan kopen voor mijn fiets
Zijn wel een stuk prijsvriendelijker dan die van auto's, en je hebt er ook maar 2 nodig. Tenzij je een fiets hebt met zijwielenKim_S schreef: Ik hoop dat ik tegen die tijd überhaupt een auto heb
Anders moet ik winterbanden gaan kopen voor mijn fiets![]()
En niet te vergeten, je hebt al een ketting, en als je de kettingkast weghaalt, dan wordt het vanzelf een sneeuwketting.
Zo zie je maar weer: elk nadeel heb zijn voordeel
nova schreef: Zijn wel een stuk prijsvriendelijker dan die van auto's, en je hebt er ook maar 2 nodig. Tenzij je een fiets hebt met zijwielen![]()
En niet te vergeten, je hebt al een ketting, en als je de kettingkast weghaalt, dan wordt het vanzelf een sneeuwketting.
Zo zie je maar weer: elk nadeel heb zijn voordeel
Ik hoop toch op een auto van de zaak. Alleen nog even een zaak regelen
Kim_S schreef:![]()
![]()
Ik hoop toch op een auto van de zaak. Alleen nog even een zaak regelen![]()
Uhuh 8)eelke schreef:joh dat komt goed! Doe je gewoon ff tussendoor!
Over maximaal 1,5 week zou ik daar toch meer van moeten weten
En dan mag het sneeuwen hoor!
- Pauline
- 5-sterren

Moet Joep ook winterbanden op zijn wieltjes!