Ik kan niet eens fietsen door mijn enkel en kan dus echt geen kant op door het zand en wordt samen met de honden knettergek van de herrie.Kim_S schreef: Ik hoop dat ik tegen die tijd überhaupt een auto heb
Anders moet ik winterbanden gaan kopen voor mijn fiets![]()
Yup, de eerste sneeuw
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
sella
Re: Yup, de eerste sneeuw
- Charlie Angel
- Moderator
Hahaha, toevallig vroeg ik van de week ook aan Michiel of er ook winterbanden voor de fiets zijn.Kim_S schreef: Ik hoop dat ik tegen die tijd überhaupt een auto heb
Anders moet ik winterbanden gaan kopen voor mijn fiets![]()
Niet leuk!!!sella schreef: Ik kan niet eens fietsen door mijn enkel en kan dus echt geen kant op door het zand en wordt samen met de honden knettergek van de herrie.
GMTAMaxi's 3-tal schreef: Hahaha, toevallig vroeg ik van de week ook aan Michiel of er ook winterbanden voor de fiets zijn.![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Dat blijkt wederom maar weer.Kim_S schreef:
GMTA![]()
Ik hoef me dat niet af te vragen want ik wist dat al (ha!)
-
sella
Maarre ik hoop dat je gewoon eigenlijk gisteren al een baan hebt, en dan net als wij mazzelig aan een rete sjieke voiture kan komen voor weinig.Kim_S schreef: Niet leuk!!!
GMTA![]()
Er is hier iemand, pff ben even haar naam kwijt, die winterbanden op de fiets heeft laten zetten en daar heel blij mee was.
Ik dacht moira maar weet het niet meer zeker.
-
doortjeayla
- 1-ster

oooh ik ben jaloers!! Ben gek op sneeuw en mijn hondje ook 
Kim_S schreef:![]()
![]()
Ik hoop toch op een auto van de zaak. Alleen nog even een zaak regelen![]()
tuurlijk, en ook antivries in de ruiten was vloeistof.Pauline schreef: Moet Joep ook winterbanden op zijn wieltjes!![]()
Niet morsen he, want anders is het hele revalidatie programma van Jope voor niets geweest ..
-
doortjeayla
- 1-ster

Winterbanden voor de fiets, dat zou nog eens handig zijn! Als er sneeuw ligt doe ik alles lopend
Ben erg benieuwd naar Tammo zijn reactie op zijn eerste sneeuw 
Voor de rest kan de sneeuw me hier gestolen worden. Met al het strooien is het al meteen grauwe prut waar je zeiknatte schoenen van krijgt die uitslaan van het zout. Kijk ook niet uit naar het sneeuwschuiven van de oprit, stoep enzo..... soms is het niet handig om een grotere tuin te hebben met gebouwen voor en achter op het perceel waar je vaak gebruik van maakt
Voor de rest kan de sneeuw me hier gestolen worden. Met al het strooien is het al meteen grauwe prut waar je zeiknatte schoenen van krijgt die uitslaan van het zout. Kijk ook niet uit naar het sneeuwschuiven van de oprit, stoep enzo..... soms is het niet handig om een grotere tuin te hebben met gebouwen voor en achter op het perceel waar je vaak gebruik van maakt
-
sella
Ik strooi gewoon zand op de plekken waar gelopen moet worden, ik doe er iets zout door zodat het beter begaan baarder wordt, het zand houdt het stroef en de honden glijden niet uit en wij ook niet.
als er nog niet op gelopen is dan blaas ik de sneeuw van onze oprit met de bladblazer......is geen beginnen aan hier om dat allemaal te gaan schuiven
-
Lil
Nu pas?
Op dinsdagavond sneeuwde het in Eijsden behoorlijk, maar toen ik een uur later vertrok was het weer. weg.
Op dinsdagavond sneeuwde het in Eijsden behoorlijk, maar toen ik een uur later vertrok was het weer. weg.