Over 8 maanden en 4 dagen...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Over 8 maanden en 4 dagen...
Wat leuk
Proficiat 
Gefeliciteerd !!!
van harte! 
Aanzoek?
Was er een aanzoek?
Was dat nodig dan
Was er een aanzoek?
Was dat nodig dan
De uitkomst was niet heel onverwacht gelukkig, maar om het uit te spreken vond ik best spannendBorke schreef: Aanzoek?
Was er een aanzoek?
Was dat nodig dan![]()
Vertel!Mini's 3-tal schreef: De uitkomst was niet heel onverwacht gelukkig, maar om het uit te spreken vond ik best spannend![]()
Vertel wat?eelke schreef: Vertel!
Hoe dat uitspreken ging en wat er precies moeilijk wasMini's 3-tal schreef: Vertel wat?
Het ging gelukkig erg goed, geen haperingen of gestotter. En heel gek zei ik toch net iets anders dan ik vooraf bedacht had. Het moeilijke eraan was dat ik vind dat je iemand geen aanzoek moet doen als je niet van plan bent de rest van je leven bij diegene te blijven. Uiteraard ben ik dat, maar dat uitspreken kan er best als een te beklimmen Mt. Everest uitzien.eelke schreef: Hoe dat uitspreken ging en wat er precies moeilijk was![]()
![]()
Oké oké, da's toch al iets! 
Ach, wie weet krijg jij de vraag ook nog eenseelke schreef: Oké oké, da's toch al iets!![]()
Die heb ik al een aantal keer (al dan niet in geschonken toestand) gehad maar het antwoord is altijd nee
trouwen is leuk, bij een ander 
-
Anthraciet
- 5-sterren

Heeee gefeliciteerd beiden!
(Als je even niet oplet mis je weer van alles
)
(Als je even niet oplet mis je weer van alles
En waarom nee dan? Behalve dat het bij een ander leuk is? Ik zou heftig teleurgesteld zijn als Maxi nee had gezegd.eelke schreef: Die heb ik al een aantal keer (al dan niet in geschonken toestand) gehad maar het antwoord is altijd neetrouwen is leuk, bij een ander
![]()
Mini's 3-tal schreef: En waarom nee dan? Behalve dat het bij een ander leuk is? Ik zou heftig teleurgesteld zijn als Maxi nee had gezegd.
Ik hoef niet te trouwen, maar dat heb ik al lang en breed vanaf het begin bekend gemaakt, anders hadden we dat wel gedaan toen we ons huis kochten.