ok, kan nog ff duren hoor, zal volgende week eerst de vriezer uitruimen. Ik wil graag wat droogspul hebben dus heel veel zal het niet zijn.kyradiesel schreef: Gewoon in het topic graag. En mij graag even pb met je bestelling. Wij vragen trouwens wel iets aan reiskosten. Maar zal niet veel zin. Rijd samen met neddingirly stuur mij maar een pb!;)
Verzamelgroep: Friesland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Friesland
Iemand die in de eerste week van januarie ook wil meebestellen bij Degomeat?
Ik misschien wel een klein beetje. Hangt een beetje af van wanneer de levering van Daantje precies gaat komen en wat er bij dego te krijgen is.Yora85 schreef: Iemand die in de eerste week van januarie ook wil meebestellen bij Degomeat?
Ik laat het bij mij thuis bezorgen Easterein (vlakbij Sneek)
Dan gaat het voor mij over, dat is te ver voor iets wat ik ook thuis kan laten brengen.
- kyradiesel
- 2-sterren

9 januari is er een lintje vanuit Slagerij West. Ik ga hier heen rijden, en kan tegen een kleine vergoeding wel wat voor andere mee nemen?? !! Laat dat dan wel even weten graag.
Ik heb dan wel weer wat nodig, ook zou het super zijn dat we dan bij jou ook een bestelling kunnen plaatsen, en dat je dat ook meeneemt? ligt wel een beetje aan het tijdstip dat jullie het ophalen aangezien ik werk tot 18.00... ophaal plaats zou dan Joure worden
-
lisantjuhh
- 2-sterren

Ik bestel over ongeveer 2 weken weer bij degomeat.
Zal ook even kijken of ik van hier een bestelling kan doen.
Zal ook even kijken of ik van hier een bestelling kan doen.
Ja ik wil graag wat prooidieren bestellen, laat maar even weten wanneer ik het moet doorgeven.Yora85 schreef: Iemand die in de eerste week van januarie ook wil meebestellen bij Degomeat?
Karin, ik kan eventueel wel wat meenemen naar L'warden?Kaela schreef: Dan gaat het voor mij over, dat is te ver voor iets wat ik ook thuis kan laten brengen.
Ik app je dan wel evenzhiva schreef: Ja ik wil graag wat prooidieren bestellen, laat maar even weten wanneer ik het moet doorgeven.
Karin, ik kan eventueel wel wat meenemen naar L'warden?
Dat is lief, maar voor iets wat ook hier aan de deur bezorgd kan worden wat te veel moeite voor iedereenzhiva schreef: Ja ik wil graag wat prooidieren bestellen, laat maar even weten wanneer ik het moet doorgeven.
Karin, ik kan eventueel wel wat meenemen naar L'warden?
Yora85 schreef: Ik app je dan wel even![]()
Kaela schreef: Dat is lief, maar voor iets wat ook hier aan de deur bezorgd kan worden wat te veel moeite voor iedereen![]()
kyradiesel schreef: 9 januari is er een lintje vanuit Slagerij West. Ik ga hier heen rijden, en kan tegen een kleine vergoeding wel wat voor andere mee nemen?? !! Laat dat dan wel even weten graag.
Hoe laat ben je in Joure?
- kyradiesel
- 2-sterren

Geen idee, ik weet nog niet precies hoe laat we in marknesse worden verwacht. Er loopt een topic over !
-
Bonitaenderest
- 1-ster

Hier nog een Fries uit Grou die graag ook mee wil bestellen
.
6 honden en 4 katten hier op vers vlees.
6 honden en 4 katten hier op vers vlees.