Het grote babytopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Re: De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Bedenkt me ineens dat als mijn breisel Fenna niet meer past (
) Vera tweede in lijn kan zijn! 
Zie, komt heus goed!Pauline schreef: Bedenkt me ineens dat als mijn breisel Fenna niet meer past () Vera tweede in lijn kan zijn!
![]()
Inmiddels is de suiker uitgewerkt, ze slaapt
Ja hoor! Ik weet niet wat of welke maat je aan het breien bent, maar spekje-Vera heeft maat 74.
Spekje Fenna heeft nu 92/98 
- Pauline
- 5-sterren

Op mijn patroon staat 12-18 maand..... Maar ik vind het zelf behoorlijk wijd om te zien. Het is een truitje met aangebreide mouwen in ribbelsteek (wit-oranje-geel-groen-pink), zo leuk!!!koekje schreef: Ja hoor! Ik weet niet wat of welke maat je aan het breien bent, maar spekje-Vera heeft maat 74.
Maar ik meet net dat hij bij mij zeker 38 cm breed wordt (ipv 32) dus dat is zo 2 maten groter!
Pauline schreef: Op mijn patroon staat 12-18 maand..... Maar ik vind het zelf behoorlijk wijd om te zien. Het is een truitje met aangebreide mouwen in ribbelsteek (wit-oranje-geel-groen-pink), zo leuk!!!
Maar ik meet net dat hij bij mij zeker 38 cm breed wordt (ipv 32) dus dat is zo 2 maten groter!
- Pauline
- 5-sterren

Oorspronkelijke maat ia 92/98 maar dit wordt echt ruimer. Kim wil je haar ruglengte voor me meten?
Mag dat morgen? Ben net blij dat ze slaaptPauline schreef: Oorspronkelijke maat ia 92/98 maar dit wordt echt ruimer. Kim wil je haar ruglengte voor me meten?
Ruglengte, van waar tot waar meet ik dan precies?
Ik denk iets boven schoft totaan staartaanzet.
-
Martine-Tom
koekje schreef: Ik denk iets boven schoft totaan staartaanzet.
Ah dan weet ik genoeg, bedanktkoekje schreef: Ik denk iets boven schoft totaan staartaanzet.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Van harte gefeliciteerd (met) Fenna 
- Pauline
- 5-sterren

Idd vanaf einde nek tot waar de billen eindigen. Staartaanzer is tekort!!
Ga ik doen morgen! 
Nou, we hebben vandaag Lidl-pampers geprobeerd.
Het was alsof ze er geen aanhad!
We zaten bij mn moeder en Vera zat daar in de box. Ze was verschoond vlak voordat we weggingen. Ze deed een kakje en meneer vond het gelijk al zo stinken (die zat recht naast de box). Ik legde de spullen klaar (onderdekentje, onderlegger, pak doekjes, schone pamper, etc) en toen zat de kak aan de buitenkant tot in haar sokken. Niet een doorlekplek, nee echt gewoon stront.
Ik heb mn moeder een teil laten vullen en ze is in bad gegaan en meneer is heen en weer gereden om schone kleren te halen. Boxbekleding kon gelijk in de was.
Het was alsof ze er geen aanhad!
We zaten bij mn moeder en Vera zat daar in de box. Ze was verschoond vlak voordat we weggingen. Ze deed een kakje en meneer vond het gelijk al zo stinken (die zat recht naast de box). Ik legde de spullen klaar (onderdekentje, onderlegger, pak doekjes, schone pamper, etc) en toen zat de kak aan de buitenkant tot in haar sokken. Niet een doorlekplek, nee echt gewoon stront.
Ik heb mn moeder een teil laten vullen en ze is in bad gegaan en meneer is heen en weer gereden om schone kleren te halen. Boxbekleding kon gelijk in de was.