Darf
Moderator: eelke
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Re: Darf
Ik heb begrepen dat dat stinken door de geit komt die er altijd inzat (is dat nog zo?)
Dat ruikt nl heel sterk.
Dat ruikt nl heel sterk.
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op vr 05 dec 2014, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
geen spuitpoep hier iig!
gelukkig maar t ruikt id nu wel die darf
gelukkig maar t ruikt id nu wel die darf
-
TessaThomas
- 5-sterren

Echt nooit last van en er gaan nogal wat dozen doorheen per maand? Niet plakkerig, niet grijs en geen diarree ervan gelukkig. Apart zeg?
Ik geef het al ruim een jaar en merk inderdaad ook dat het soms kwa kleur/samenstelling wat anders is, maar niet dat het tot problemen levert.
Maar vorige week had ik een doos die ik na ontdooide eigenlijk al niet vertrouwde, zoals je zegt grijs en plakkerig, het toch gegeven aan mijn hond, omdat ik dacht de samenstelling is altijd wel een beetje anders. Maar helaas was mijn gevoel goed en was het waarschijnlijk niet goed. Het eten kwam er na een uur of 2 geheel onverteerd weer uit, en dat is opzich niet het ernstigste, maar mijn hond is er daarna 5 dagen ziek van geweest, waarvan hij 4 dagen niets binnen heeft kunnen houden, zelfs geen kip.
En of het nou allemaal aan de DARF gelegen heeft weet ik natuurlijk niet, maar in mijn ogen is het zeker te trigger geweest.
Btw. Deze doos heb ik terug naar mijn verkooppunt gebracht en is opgestuurd voor onderzoek.
Maar vorige week had ik een doos die ik na ontdooide eigenlijk al niet vertrouwde, zoals je zegt grijs en plakkerig, het toch gegeven aan mijn hond, omdat ik dacht de samenstelling is altijd wel een beetje anders. Maar helaas was mijn gevoel goed en was het waarschijnlijk niet goed. Het eten kwam er na een uur of 2 geheel onverteerd weer uit, en dat is opzich niet het ernstigste, maar mijn hond is er daarna 5 dagen ziek van geweest, waarvan hij 4 dagen niets binnen heeft kunnen houden, zelfs geen kip.
En of het nou allemaal aan de DARF gelegen heeft weet ik natuurlijk niet, maar in mijn ogen is het zeker te trigger geweest.
Btw. Deze doos heb ik terug naar mijn verkooppunt gebracht en is opgestuurd voor onderzoek.
[quote="Martine-Tom"]
Ik heb een mail terug gehad, batchnummer en verkooppunt doorgegeven en ik zou een nieuwe doos gaan krijgen
[/quote]
Ik denk zomaar dat je dan een doos uit dezelfde lichting als ik had. Ook ik heb een nieuwe doos gekregen
Ik heb een mail terug gehad, batchnummer en verkooppunt doorgegeven en ik zou een nieuwe doos gaan krijgen
[/quote]
Ik denk zomaar dat je dan een doos uit dezelfde lichting als ik had. Ook ik heb een nieuwe doos gekregen
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
maar is t normaal dat darf zo geleverd word.... losse stukken met een velletje ertussen in een doos?
ik verbaasde me daar echt over... vriesbrand zat er op
ik verbaasde me daar echt over... vriesbrand zat er op