Ze is nu 9,5 weekThessa en Shanti schreef:Wat kijkt Jacey er leuk bij!
En Lizzy is echt een schatje, hoe oud is ze nu?
Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Topic: foto van de dag 2.0
Lizzy is een schatje! Ik geniet van haar foto's!
Vandaag zijn we hier lui, moe en alles daartussenin. Dus hebben we vanmiddag maar eens even lekker rustig aan gedaan. Oscar met een ontspannen gezicht is grappig

Vandaag zijn we hier lui, moe en alles daartussenin. Dus hebben we vanmiddag maar eens even lekker rustig aan gedaan. Oscar met een ontspannen gezicht is grappig

-
Shanti en co
- 5-sterren

Super knappe Oscar zo. 
Ik ben vandaag weer eens wezen knutselen en mijn foto van de dag is mijn nieuwe onderschrift.
Ik ben vandaag weer eens wezen knutselen en mijn foto van de dag is mijn nieuwe onderschrift.
mooi!! Hoe doe je dat, in photoshop ofzo?Thessa en Shanti schreef: Super knappe Oscar zo.
Ik ben vandaag weer eens wezen knutselen en mijn foto van de dag is mijn nieuwe onderschrift.![]()
Ik snap nog steeds niet van die lagen....Jammer voor mij, want het is een prachtige foto van jou zo!!
-
Shanti en co
- 5-sterren

Bedankt, ik heb het inderdaad met photoshop gemaakt.joel schreef: mooi!! Hoe doe je dat, in photoshop ofzo?
Ik snap nog steeds niet van die lagen....Jammer voor mij, want het is een prachtige foto van jou zo!!
Ik heb een keer voor iemand een uitleg met foto gemaakt over die layers, zal ik die sturen?

Ik vind het zo sneu...
tis net alsof hij zittend omgevallen iseelke schreef:![]()
Haha inderdaad!zhiva schreef: tis net alsof hij zittend omgevallen is
![]()
![]()
![]()
Hij kwam van zo vandaan;

eelke schreef: Haha inderdaad!
Hij kwam van zo vandaan;
![]()
Aha! Hij deed de onopvallende 'ik strek me even uit' origami houding
Tsjeesus die heeft het wel heul zwaar! 
Wat kan die lekker slapen zeg......eelke schreef:
Hij kwam van zo vandaan;
![]()
Even geheel off topic: in de 'bel' op de foto zie ik nog een paar hondenoogjes. (je hoofd naar links draaien, bonven zijn achterpoten zeg maar) Of zie ik dat nou alleen?
Ik zie alleen ronde vlekkenNeally schreef: Wat kan die lekker slapen zeg......
Even geheel off topic: in de 'bel' op de foto zie ik nog een paar hondenoogjes. (je hoofd naar links draaien, bonven zijn achterpoten zeg maar) Of zie ik dat nou alleen?
Lijkt wel een geest nu ik het zo bekijk ....eelke schreef: Ik zie alleen ronde vlekkendie bel komt omdat ik m'n flits aan heb, en mijn rijbewijs (die tussen mijn telefoon en het hoesje geklemt zit) is net een halve mm te lang waardoor ie net een randje voor de flitser zit.
Ja, het leven van een hond is zwaar. Hier nog zo een