Darf
Moderator: eelke
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Darf
[quote="Martine-Tom"]
Of het normaal is kun je over debatteren maar Darf word altijd zo geleverd ja, doos met een blauwe zak erin, blokken met een papiertje en dan de zak er overheen en doos dicht
[/quote]
oh oke... heb dit met andere kvv nooit meegemaakt iig niet met t geen wat ik weleens heb besteld
Of het normaal is kun je over debatteren maar Darf word altijd zo geleverd ja, doos met een blauwe zak erin, blokken met een papiertje en dan de zak er overheen en doos dicht
[/quote]
oh oke... heb dit met andere kvv nooit meegemaakt iig niet met t geen wat ik weleens heb besteld
[quote="Me and my boys!"]
[/quote]je kunt dozen met blokjes kopen of rollen.
De dozen zijn bedoelt voor de fokkers (grootverpakking) en dus ook goedkoper dan de rollen...
[/quote]je kunt dozen met blokjes kopen of rollen.
De dozen zijn bedoelt voor de fokkers (grootverpakking) en dus ook goedkoper dan de rollen...
[quote="Berna"]
je kunt dozen met blokjes kopen of rollen.
[/quote]
Darf in rollen? Die heb ik nooit gezien, zal eens gaan goegelen.
Ok, even op de DARFsite geweest, daar zie ik alleen dozen staan.
[/quote]
Darf in rollen? Die heb ik nooit gezien, zal eens gaan goegelen.
Ok, even op de DARFsite geweest, daar zie ik alleen dozen staan.
Laatst gewijzigd door keetje op zo 07 dec 2014, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Border Bandit
- 5-sterren

Woensdag komt mijn 4e bestelling Darf (4 a 5 dozen tegelijk). Tot nu toe ben ik erg tevreden (en mijn hond ook). Ben na het lezen van jullie berichten benieuwd naar de kwaliteit, misschien heeft er een slechte lichting tussen gezeten.
Mijn hond heeft nog nooit diaree gekregen van Darf, het heeft ook nog nooit gestonken bij mij.
Tot nu toe zit het in blokken met een papiertje (tegenwoordig plastic) eronder in een blauwe zak in de doos.
Ik vind het wel makkelijk. Met zak en al in de diepvries en de blokken laat ik in een bakje ontdooien.
Bandit eet 2 x 225 gram per dag. Dus de blokken liggen niet lang ontdooit in de koelkast, misschien dat dat ook meespeelt?
Ik heb me alleen afgevraagd of er groenten bij moet?
Mijn hond heeft nog nooit diaree gekregen van Darf, het heeft ook nog nooit gestonken bij mij.
Tot nu toe zit het in blokken met een papiertje (tegenwoordig plastic) eronder in een blauwe zak in de doos.
Ik vind het wel makkelijk. Met zak en al in de diepvries en de blokken laat ik in een bakje ontdooien.
Bandit eet 2 x 225 gram per dag. Dus de blokken liggen niet lang ontdooit in de koelkast, misschien dat dat ook meespeelt?
Ik heb me alleen afgevraagd of er groenten bij moet?
Ik heb zojuist ook een mail naar Darf gestuurd, sinds 2 jaar geef ik Darf aan mijn honden. De 2 laatstgekochte dozen van 5 kg (Darf EKO en Darf Zalm, zijn gewoon niet goed. Grijs,plakkerig en onaangenaam ruikend i.p.v mooi rood vlees na ontdooien. Ben benieuwd welke reactie ik ga krijgen.
Laatst gewijzigd door kielfje op di 09 dec 2014, 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="Berna"]
[/quote]
Sorry, dat klopt niet.
De grootverpakking voor fokkers is een groot blok van 5 kilo.
De blokjes in 5 kg doos is de normale verpakking.
In rollen heb ik die gewone kvv ook nog niet gezien.
Ze hebben tegenwoordig wel de "specials" waar je niet veel van voert, die zitten in rollen ja, maar dat is niet de "gewone kvv" .
[/quote]
Sorry, dat klopt niet.
Ze hebben tegenwoordig wel de "specials" waar je niet veel van voert, die zitten in rollen ja, maar dat is niet de "gewone kvv" .
[quote="Kallista"]
Sorry, dat klopt niet.
[/quote]Ik heb ook die blokjes hoor.. maar ik meen te weten dat ik ook rollen had gezien.
Sorry, dat klopt niet.
[/quote]Ik heb ook die blokjes hoor.. maar ik meen te weten dat ik ook rollen had gezien.
Hier tot nu toe altijd tevreden over darf, ook de kieskeurige hondjes eten het goed en geen diarhee of zo.
Ik vind die verpakking net handig, ik ontdooi toch altijd in een bak en kan het zo netjes afmeten, heb per maaltijd 1kg 250 gram nodig en zo moet ik niks in de koelkast bewaren.
ik neem meestal 1 rol van 1 kg van ietts anders en dan 1 plak darf er bij, even mengen voor het geven en klaar.
Ik vind die verpakking net handig, ik ontdooi toch altijd in een bak en kan het zo netjes afmeten, heb per maaltijd 1kg 250 gram nodig en zo moet ik niks in de koelkast bewaren.
ik neem meestal 1 rol van 1 kg van ietts anders en dan 1 plak darf er bij, even mengen voor het geven en klaar.
Darf rollen van 1 kg zijn alleen te verkrijgen bij een verkooppunt ,die kun je niet bestellen via de webshop