toch maar een echt menu voor Scott.. en weer een diersoort afgekeurd door meneer

Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Re: toch maar een echt menu voor Scott.. en weer een diersoort afgekeurd door meneer

Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

Re: toch maar een echt menu voor Scott.. en weer een diersoort afgekeurd door meneer

Bericht door Lazy Garfield »

[quote="pluk"]
Wedden van niet  ;)

Meneer heeft ook iets tegen nier. Dus ik dacht slimmer te zijn: nier fijngesneden en volledig door de gemalen pens geroerd. Even laten staan, neergezet. 5 minuten later: pens opgegeten en stukjes nier liggen netjes in zn bakje  ;D
Nier wordt voortaan 1 seconde per kant gebakken  ;)

Zou trouwens ook niet weten hoe ik een karkasje meng met pens?
Hij hoeft het van mij ook niet te eten hoor. Maar ik wil wel een alternatief hebben.
[/quote]

:D  :D Slimme hond dus, eet alleen wat hij lekker vindt.
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op zo 30 nov 2014, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Heeft ie van z'n baasje :-)
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Gewoon wat strenger zijn, eten neerzetten, weglopen is bak weghalen en pas volgende eetmoment weer terugzetten.
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Het gaat mij niet om hoe ik 'm zover krijg het op te eten. Ervaring heeft inmiddels geleerd dat hij niet eten langer volhoudt dan ik volhou met aanbieden (2,5 dag is record).

Ik wil weten of er onderdelen zijn van dieren die hij wel lust (kalkoen, gans, haas, hert) die zacht genoeg zijn om te geven. Of dat iemand een adresje in de regio den haag weet voor bio geit, lam of kalf.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

[quote="pluk"]
Heb ik ter probeersel van iemand patrijs gekregen, moet meneer hier het niet!  >:(
Ik begin me nu een beetje zorgen te maken over de soorten vleesbot die ik kan geven.

Hij krijgt nu: kip, eend, ree en zalm.
Hij lust geen: fazant, duif, kwartel, patrijs, konijn en andere vissoorten. Parelhoen heb ik liggen, maar nog niet gegeven. Maar gezien de afkeer van gevogelte vrees ik dat ie dat ook niet gaat eten.

Liefst wil ik nog van 1 a 2 diersoorten bot toevoegen maar wat dan? Haas, kalkoen, hert en gans vind ie lekker, maar is denk ik te hard? Lam, geit en kalf zou ook kunnen maar ik voer liefst biologisch en zou niet weten waar dat te krijgen is.
Iemand tips?
[/quote] 

Begrijp ik nu goed dat hij (nog wel steeds ) gans lust ? Ik las in je eerste posting gans . Qua hardheid vind ik het goed te doen met mijn kleintje . Maar hoe ouder de gans hoe harder het bot .
Kalkoen voer ik zelf niet , ik vind het te scherp . Als je bv  bio lamribben wilt voeren moet je er  ook wel rekening mee  houden dat dat harder kan zijn .
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Gans spiervlees wordt hier inderdaad met smaak gegeten  :)
Ik zal volgende keer dan eens ganskarkas proberen.

Kalkoen doe ik dan maar niet.
Goeie tip dat lamsrib harder kan zijn als t bio is
Jump
4-sterren
4-sterren

Bericht door Jump »

Fazant, duif en patrijs zijn wel "moeilijke" diersoorten, die worden hier door mijn alleseters niet of met
lange tanden gegeten.
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Die eten ze hier ook niet :)
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

mijn kliko weigert fazant en (bos) duif in alle talen.  :)

Plaats reactie