Ben je zelf handig? Ik kan hem zo voor je natekenen en het aan je opsturen.cheeta schreef: Mooi!! jammer dat dit niet te koop is, ik heb geen plek voor een kerstboom maar voor zo iets kan je altijd wel een plekje vinden
Staat 'ie al???
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Re: Staat 'ie al???
Ik ben zelf wel redelijk handig, leuk voor volgend jaar !!dus graag Pauline!!Pauline schreef: Ben je zelf handig? Ik kan hem zo voor je natekenen en het aan je opsturen.

Dit heb ik er voor dit jaar van gemaakt bij gebrek aan ruimte voor iets anders, nu maar hopen dat de puberende Mellow er een beetje af wil blijven
Die is ook wel enorm leuk cheeta 
- Pauline
- 5-sterren

Stuur me even een pbtje met je gegevens. Dan stuur ik het naar je toe!cheeta schreef: Ik ben zelf wel redelijk handig, leuk voor volgend jaar !!dus graag Pauline!!
Mag ik 'm ook namaken, Pauline?Pauline schreef: Stuur me even een pbtje met je gegevens. Dan stuur ik het naar je toe!![]()
Ik denk dat ik jullie boom wel a.h.v. de foto kan natekenen en er dan zomerproject van maak voor de volgende Kerst.
gedaan!Pauline schreef: Stuur me even een pbtje met je gegevens. Dan stuur ik het naar je toe!![]()
- Pauline
- 5-sterren

Niet waar! Ik heb niets....cheeta schreef: gedaan!
Tuurlijk mag dat Ruisje, maar als ik hem toch moet natekenen (of pap doet dat, heb het hem net gevraagd) kan ik het voor jou ook doen hoor. Zeg maar wat je wilt. Er zit geen patent op dus namaken is geoorloofd.
Tot half februari??keetje schreef: Hier staat ie nog niet. Ik zet hem het weekeinde voor de kerst en dan blijft hij staan tot half februari. Ik heb een nepperd, (vanwege mijn allergie), dus dat gaat lukken.
[quote="Pauline"]
Niet waar! Ik heb niets....
Via het envelopje gedaan, geen pb dus maar een mail
Niet waar! Ik heb niets....
Via het envelopje gedaan, geen pb dus maar een mail
- Pauline
- 5-sterren

Gezien en het komt goed!!
-
Lil
Dan schenk mij maar een glas in! Die hele grote kerstboom is trouwens helemaal geweldig.-Saskia- schreef: Dat kan zomaar.
![]()
![]()
![]()
Ja, tot meneer Keetje weer thuis is. 8)Nadia schreef: Tot half februari??![]()
Ik dacht het al
Zo heb je er wel lang plezier van
Of is het zodat hij het mag opruimen
Of is het zodat hij het mag opruimen
Wat leuk!cheeta schreef:
Dit heb ik er voor dit jaar van gemaakt bij gebrek aan ruimte voor iets anders, nu maar hopen dat de puberende Mellow er een beetje af wil blijven
Hoe kom je aan die standaard?