Hoi, Caroba heeft 20% korting (opruiming ivm verhuizing) je moet alleen voor 100 euro bestellen. Nu kan je 1 bestelling verdelen en op verschillende adressen laten bezorgen.
Is er iemand die wil meebestellen omgeving Hoofddorp? Zodat we aan minimaal 100 euro komen.Dan kan het evt ook bij mij opgehaald worden..
Kaatje1964 schreef:
Hoi, Caroba heeft 20% korting (opruiming ivm verhuizing) je moet alleen voor 100 euro bestellen. Nu kan je 1 bestelling verdelen en op verschillende adressen laten bezorgen.
Is er iemand die wil meebestellen omgeving Hoofddorp? Zodat we aan minimaal 100 euro komen.Dan kan het evt ook bij mij opgehaald worden..
Hier had ik al een topic over geopend, maar er lijkt bijna geen animo
Ik voer geen kvv, en ik heb nog 15 kg eendenekken liggen, konijnenspier vindt ik nog steeds te duur, dus nee geen animo om mee te bestellen bij caroba.
Tamara+Hero schreef:
Wij wonen in Opperdoes (naast Medemblik)!
Ik voer voornamelijk BARF, maar omdat mijn mannetje zo kieskeurig is voer ik de meeste organen als kvv.
Ik woon in Amsterdam en heb 2 siberische katten en geef ze KVV, ( meeste Darf)
omdat Dima gingivitis stromatitus heeft kauwt hij niet, eendagskuikens speelt hij alleen maar mee.
Ik heb momenteel een kleine vriezer, ben van plan om een grotere te kopen en dan doe ik ook mee met een lijntje.
Ik woon in Amsterdam en heb 2 siberische katten en geef ze KVV, ( meeste Darf)
omdat Dima gingivitis stromatitus heeft kauwt hij niet, eendagskuikens speelt hij alleen maar mee.
Ik heb momenteel een kleine vriezer, ben van plan om een grotere te kopen en dan doe ik ook mee met een lijntje.