Jouls schreef:
Volgende week krijg ik parelhoenkarkas, wil je dat misschien eens proberen?
Succes met de patrijs
Dank voor je aanbod! Parelhoen heb ik zelf ook nog in de vriezer liggen, maar ik vrees dat ie dat ook niet moet
Heb vorige week besteld, nogal halsoverkop ivm de vogelgriep want "misschien is er straks niets meer".
Dus hou dit topic in de gaten, ik zal binnenkort wel weer wat weg te geven hebben
Ik gok dat de parelhoen wel een hit wordt Pluk..., hier moeten ze beide geen fazant, wilde duif, kwartel..., of partijs, maar parelhoen vinden ze zalig
Paard en pens zijn goedgekeurd door de dames Jouls..., deel ligt al in de droger, deel is voorgeknipt voor een droogbeurt morgen en de rest zit veilig in de vriezer
Ina schreef:
Ik gok dat de parelhoen wel een hit wordt Pluk..., hier moeten ze beide geen fazant, wilde duif, kwartel..., of partijs, maar parelhoen vinden ze zalig
Paard en pens zijn goedgekeurd door de dames Jouls..., deel ligt al in de droger, deel is voorgeknipt voor een droogbeurt morgen en de rest zit veilig in de vriezer
[/quote]
Dat is fijn om te horen Ina.
Leuk je ontmoet te hebben!
Jouls schreef:
Dat is fijn om te horen Ina.
Leuk je ontmoet te hebben!
Het grappige is dat we hemelsbreed misschien 500 meter bij elkaar vandaan blijken te wonen..., en door een overschot aan vleesjes elkaar dan inderdaad treffen.
De droger draait overuren..., de pens gaat echt super en het paardevlees is behalve een paar stipjes vet/vlies ook volledig in de droger verdwenen.
Komt goed uit, want we hebben deze week een logeerhondje erbij en de buren zijn altijd blij als ik aan het drogen sla, dus het is weer goed besteed
Dank voor jullie reacties. Patrijs is hier een succes. Afgelopen week de reu laten afrontgenen en de DA vroeg of hij wel eens wild at. Ik zei "ja" gisteren nog patrijs. Hij zei: Kijk, er zitten nog 6 kogeltjes in zijn maag-darmstelsel. Gaan er vanzelf weer uit, maar was wel grappig om te zien :-)
Ina schreef:
Een hit is misschien voorbarig, maar hij eet het wel.
Vanmiddag een klein stukje gegeven, eerst liet Scott het liggen met een blik van "wat is dat nou weer".
Heb t even laten liggen en paar minuten later at ie het zo op
pluk schreef:
Een hit is misschien voorbarig, maar hij eet het wel.
Vanmiddag een klein stukje gegeven, eerst liet Scott het liggen met een blik van "wat is dat nou weer".
Heb t even laten liggen en paar minuten later at ie het zo op
17 januari rij ik naar Apeldoorn om wat vleesjes op te halen.
Ik kan nog het nodige meenemen naar Zoetermeer. Stuur even een pbtje hoeveel je wilt hebben dan kan ik kijken of ik plek genoeg heb.Wel zelf bestellen via het topic. Mijn vervoerskosten zullen zo'n 0,15 per km zijn.
DebbieV schreef:
17 januari rij ik naar Apeldoorn om wat vleesjes op te halen.
Ik kan nog het nodige meenemen naar Zoetermeer. Stuur even een pbtje hoeveel je wilt hebben dan kan ik kijken of ik plek genoeg heb. Wel zelf bestellen via het topic. Mijn vervoerskosten zullen zo'n 0,15 per km zijn.