Het grote babytopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Hou goed in de gaten of je koorts krijgt. Als die ineens flink omhoog schiet (of als je echt veel pijn hebt en de harde plek niet weg gaat) is het waarschijnlijk een borstontsteking en is het (ook met het oog op maandag) misschien verstandig om AB te nemen. Uiteraard wel een die te combineren is met BV. Ik zou niet te lang afwachten.
Anders vast AB halen voor het weekend, en pas nemen als het erger wordt?
Anders vast AB halen voor het weekend, en pas nemen als het erger wordt?
Ik ging dan in bad. Uitmasseren.
Knap ellendig was ik er ook van hoor, dus evt vandaag richting HA?
Knap ellendig was ik er ook van hoor, dus evt vandaag richting HA?
Beterschap koekje.
Ik weet niet zeker of het al een ontsteking is. Ik voel me niet overdreven ziek, alleen beetje blll. Maar dat laatste kan ook van slaapgebrek en paar weken huizen- en hypotheekstress (het was nogal spannend) komen.
Ik heb op borstvoeding.com gelezen dat het best weer een verstopt kanaaltje kan zijn, ik denk bij mij dn wel meerdere, want het is echt de hele bovenkant van mn tiet. Ik zie het 24 uur aan en als er dan geen vermindering van de harde tiet is, sta ik gelijk bij de HAP.
Ik had daarnet bijna een verstoppinkje aan de andere tiet; die had ook ineens een klein hard plekje
In bed kruipen kan helaas de komende uren nog niet, hoe moe ik ook ben. Meneer is de hort op gegaan en Vera nog erg wakker en blij. Vera in bad doen doe ik morgen wel, vandaag niet meer. Als meneer haar te vies vindt, doet hij haar maar zelf in bad. Maar dan moet ze straks nog wel een nachtpamper aan en ze gaat vandaag echt niet voor 11 uur slapen.
Ik moet ook nog kattenvoer doen en daarvoor moet ik in de vriezer graven.
Ik heb op borstvoeding.com gelezen dat het best weer een verstopt kanaaltje kan zijn, ik denk bij mij dn wel meerdere, want het is echt de hele bovenkant van mn tiet. Ik zie het 24 uur aan en als er dan geen vermindering van de harde tiet is, sta ik gelijk bij de HAP.
Ik had daarnet bijna een verstoppinkje aan de andere tiet; die had ook ineens een klein hard plekje
In bed kruipen kan helaas de komende uren nog niet, hoe moe ik ook ben. Meneer is de hort op gegaan en Vera nog erg wakker en blij. Vera in bad doen doe ik morgen wel, vandaag niet meer. Als meneer haar te vies vindt, doet hij haar maar zelf in bad. Maar dan moet ze straks nog wel een nachtpamper aan en ze gaat vandaag echt niet voor 11 uur slapen.
Ik vind 24 uur wel erg lang hoor...
Maar goed, ik heb 2 keer door een verstopt kanaaltje een ontsteking gehad, en ik ging in een paar uur van "niks aan de hand" naar bijna 41 graden koorts en niet meer op mijn benen kunnen staan. Hopelijk gaat dat bij jou niet zo
Lastig dat meneer weg is en je je blll voelt. Vind het zelf ook altijd wel vervelend om ziek te zijn en alleen voor de kinders te moeten zorgen.
Maar goed, ik heb 2 keer door een verstopt kanaaltje een ontsteking gehad, en ik ging in een paar uur van "niks aan de hand" naar bijna 41 graden koorts en niet meer op mijn benen kunnen staan. Hopelijk gaat dat bij jou niet zo
Lastig dat meneer weg is en je je blll voelt. Vind het zelf ook altijd wel vervelend om ziek te zijn en alleen voor de kinders te moeten zorgen.
Vanavond ging Dwayne gewoon weer lekker slapen als normaal 
Ik hou zooooo veel van mijn lieve mannetje.
Ik hou zooooo veel van mijn lieve mannetje.
Misschien doet de diepvries wel goed voor de tietkoekje schreef: Ik weet niet zeker of het al een ontsteking is. Ik voel me niet overdreven ziek, alleen beetje blll. Maar dat laatste kan ook van slaapgebrek en paar weken huizen- en hypotheekstress (het was nogal spannend) komen.
Goed aanleggen aan die borst. En van zodra koorts wel aan de bel trekken.
Zit me net te bedenken dat het best logisch dat ik geen dikke koorts heb. Ik eet een half stripje pcm en dat is natuurlijk koorstverlagend...
Ja en ook dat je minder last hebt. Nu als je de AB kan vermijden zoveel te beter natuurlijkkoekje schreef: Zit me net te bedenken dat het best logisch dat ik geen dikke koorts heb. Ik eet een half stripje pcm en dat is natuurlijk koorstverlagend...
Ik snap er niks meer van tegenwoordig. Mijn kinderen gingen om 7 uur naar bed en sliepen het klokje rond in hun eigen bedje, mits ze niet ziek waren. Mijn kleinkinderen idem dito.
Sterkte koekje. Ik heb het zelf (nog) nooit meegemaakt maar zag bij vriendinnen dat het enorm pijnlijk is.
Ja, toen was huilen nog gewoon goed voor de longen.MargaS schreef: Ik snap er niks meer van tegenwoordig. Mijn kinderen gingen om 7 uur naar bed en sliepen het klokje rond in hun eigen bedje, mits ze niet ziek waren. Mijn kleinkinderen idem dito.
Nee hoor. Als ze huilden gingen we net zo goed troosten als nu. Maar gelukkig weinig gehuil. Minder prikkels misschien? Ook toen kenden we de 4 R's van reinheid, rust, regelmaat en Ribble.koekje schreef: Ja, toen was huilen nog gewoon goed voor de longen.
Ik denk dat die minder prikkels wel heel goed kan hoor
al die elektronica en noem het maar op.
Maar goed. Hier een slaper van 19/20.00 uur tot de volgende ochtend.
Ik merk wel dat nu hij gigantische stappen vooruit zet in zijn ontwikkeling hij zich in de nacht een keer meld.
Maar goed. Hier een slaper van 19/20.00 uur tot de volgende ochtend.
Ik merk wel dat nu hij gigantische stappen vooruit zet in zijn ontwikkeling hij zich in de nacht een keer meld.
David doet dat hier ook hoor. Alleen de eerste weken na zijn geboorte kwam hij 2 x per nacht voor een voeding. Al snel werd dat 1 x en vanaf een maand of 2 slaapt hij de hele nacht door. Het afgelopen jaar 1 x 's nachts er uit geweest omdat hij snotterig was. Verder nooit. Hij slaapt ook in zijn eigen bedje. Ik geef hem wel altijd 's avonds rond 11 uur nog wat te drinken. Prijs me gelukkig met zo'n makkelijk kind.MargaS schreef: Ik snap er niks meer van tegenwoordig. Mijn kinderen gingen om 7 uur naar bed en sliepen het klokje rond in hun eigen bedje, mits ze niet ziek waren. Mijn kleinkinderen idem dito.
Zou er wel niet aan moeten denken dat hij bij ons zou moeten slapen. Het is nogal een wilde slaper. Hij ligt echt niet stil en slaapt in de gekste houdingen. Bij voorkeur met zijn hoofd aan het voeteneind.