Vraagje over hoestdrank met Noscapine
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Vraagje over hoestdrank met Noscapine
Ben je ziek, word je nog in de zeik genomen ook 
-
Martine-Tom
Uhm...de ui was serieus....de marinade was KoekjeLizzy schreef: Ben je ziek, word je nog in de zeik genomen ook![]()
Nee, maar je schiet wel keihard in de lach om KoekMartine-Tom schreef: Uhm...de ui was serieus....de marinade was Koekje![]()
-
Martine-Tom
Ja ik had er even beeld bij, shaslick-LizzyLizzy schreef: Nee, maar je schiet wel keihard in de lach om Koek![]()
Hoe is het nu Lizzy, heb je alles al geprobeerd?
Gaat het beter?
Gaat het beter?
Die ligt waarschijnlijk al lang op apegape van al die sterke drank-receptenBorke schreef: Hoe is het nu Lizzy, heb je alles al geprobeerd?
Gaat het beter?
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Ik heb de hele avond liggen hoesten. Van ellende net voor het slapen gaan mijn voeten ingesmeerd met Vicks en een flinke slok hoestdrank met Noscapine genomen want ik werd echt doodmoe van mezelf. Tot half 5 geslapen, begonnen met hoesten, inmiddels loopt het barfplaatsgroenesnot uit mijn ogen en neus en ik voel me alsmaar zieker worden. Hoest me nog steeds helemaal een totale versuffing, gewoon doorlopend. Dus ik ga vanmorgen maar eens shoppen voor een hardcore hoestdrank met een andere werkzame stof 
Heb je al codeine gehad?
Nee... Dat komt, ik reageer buitengewoon slecht op codeine. Maar voor deze hoest ga ik een uitzondering makenmonster schreef: Heb je al codeine gehad?
Heel verstandig. Hoesten is zó vermoeiend.
-
sella
Waar ga jij dan codeine halen? Mijn wetens is dat receptplichtig of je moet het over de natterman hebben met wat codeine erin.
Dat dacht ik ook?sella schreef: Waar ga jij dan codeine halen? Mijn wetens is dat receptplichtig
sella schreef: Waar ga jij dan codeine halen? Mijn wetens is dat receptplichtig of je moet het over de natterman hebben met wat codeine erin.
Borke schreef: Dat dacht ik ook?
Misschien heeft Lizzy daar een telefoonnummer voor
Ja joh, gewoon hoestdrank met codeine. Van die hoeveelheid in hoestdrank word ik al beroerd.