Zijn ze niet gekweekt dan?
Charly is mama geworden.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Charly is mama geworden.
Zijn ze niet gekweekt dan?
Oh leuk zeg!Lizzy schreef: De bruine mag blijven Borke![]()
Leuke foto's. Grappig he, dat ze gelijk weten dat dit eten is! Moet je is met gekweekte brok proberen. Dat moeten ze eerst leren![]()
![]()
Kittens waren vroeger bij ons ook altijd dol op vlees, echt vlees
Lekker smullen! Al druk met puppy visite? Hebben ze allemaal een baasje?
Nee helaas veel afzeggingen gehad, dus nog 3 pups beschikbaar.Danny schreef: Lekker smullen! Al druk met puppy visite? Hebben ze allemaal een baasje?
Ook mega veel aan de telefoon of mail idioten die voor 200 euro pup per direct willen etc etc.
Maar goed dat terzijde, pups zijn nu 5 weken en aangezien het bijna kerst is....
Moesten ze eraan geloven.
Ik zeg wel diep diep respect voor iedereen met van die leuke pup/hond/kat kerst foto's.
Wat een

tijger (geel)
leger (groen)
geblokt kleur (wit)
Molly- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ohw, ze zijn geweldig!! Ik heb voor mijn kerstkaart gewoon een foto van Jacy en VL genomen, en VL afgeknipt (wilde hij zelluf
)
Kan ook niet zulke mooie kerstfoto's maken hoor, maar met pupjes is het vast niet moeilijk om een foto te laten lukken
Kan ook niet zulke mooie kerstfoto's maken hoor, maar met pupjes is het vast niet moeilijk om een foto te laten lukken
Schatjes zijn het! Gefeliciteerd!
Oh, die laatste foto! HEERLIJK.
Die laatste foto is een leuke pup/kerst foto!
De leukste foto's maak je vaak met assistentie, alleen is het wel heel lastig hoor.
De leukste foto's maak je vaak met assistentie, alleen is het wel heel lastig hoor.
Oh leuke foto's joh, hihi ja om mooie foto's te maken moet je soms engelen geduld hebben he!
Balen zeg dat je dus verder nog geen een pup kwijt bent. Hopelijk komen er snel nieuwe baasjes aan.
Balen zeg dat je dus verder nog geen een pup kwijt bent. Hopelijk komen er snel nieuwe baasjes aan.
Ik heb liever 10 afzeggingen nu dan over 2 maanden de hondjes weer terug.
Vandaag onder grote belangstelling de pups even laten proeven van een basisschooldrukte.

Vandaag onder grote belangstelling de pups even laten proeven van een basisschooldrukte.

Zo he das echt een drukte. Hou oud zijn ze nu?
Morgen (donderdag) 6 weken
Oh jeetje wat gaat het toch hard!