Vandaag bij de Ikea gegeten...op zondag...lekker burgerlijk
Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Martine-Tom
Gister bij La Place gelunched, friet was
achteraf fiks misselijk geweest ook, rest van de dag niks meer gegeten.
Kipsate....die ik nu nog proef
En vanavond meegegeten bij de oppas van Tom, hachee 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Dit is de eerste keer dat we knoflook roken. Ik denk gewoon zoals ik anders ook knoflook gebruik. In zo ongeveer alle avondmaaltijden dus.Laura2004 schreef: In wat voor gerechten verwerk je gerookte knoflook?
Aha! Ik dacht dat je al een ervaren gebruiker was. Ik heb ze de laatste keer dat ik in NL was zien liggen bij een biologisch kraampje op de markt en vond ze er erg lekker uitzien en ruiken, maar wist niet zo snel waar ik ze in zou kunnen verwerken. Ik denk dat het best heftig zal smaken.-Annemarie- schreef: Dit is de eerste keer dat we knoflook roken. Ik denk gewoon zoals ik anders ook knoflook gebruik. In zo ongeveer alle avondmaaltijden dus.![]()
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Wij konden ze inderdaad ook op een biologische markt voor een astronomisch bedrag kopen. Heb er vriendelijk voor bedankt.Laura2004 schreef: Aha! Ik dacht dat je al een ervaren gebruiker was. Ik heb ze de laatste keer dat ik in NL was zien liggen bij een biologisch kraampje op de markt en vond ze er erg lekker uitzien en ruiken, maar wist niet zo snel waar ik ze in zou kunnen verwerken. Ik denk dat het best heftig zal smaken.
Dus Annemarie: gat in de markt, ga gerookte knoflook verkopen :p
- -Annemarie-
- 5-sterren

Neuh. We zagen ze gisteren in een supermarkt in Dld liggen en dachten: dat kunnen we ook zelf.Laura2004 schreef: Aha! Ik dacht dat je al een ervaren gebruiker was. Ik heb ze de laatste keer dat ik in NL was zien liggen bij een biologisch kraampje op de markt en vond ze er erg lekker uitzien en ruiken, maar wist niet zo snel waar ik ze in zou kunnen verwerken. Ik denk dat het best heftig zal smaken.
Het smaakt niet veel heftiger; natuurlijk wel met een rookaroma en ik vind het juist wat zoeter. Alsof je ze gepoft hebt in de oven.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Mowgli schreef: Wij konden ze inderdaad ook op een biologische markt voor een astronomisch bedrag kopen. Heb er vriendelijk voor bedankt.
Klopt inderdaad, ze waren reteduurMowgli schreef: Wij konden ze inderdaad ook op een biologische markt voor een astronomisch bedrag kopen. Heb er vriendelijk voor bedankt.
Omdat ik gisteren al een high tea en een pizza van de turk weg probeerde te werken, heb ik vandaag alleen mijn ontbijt op. Om half 1. En op een verjaardag 2 stukjes stokbrood. Zit nog zo vol 
Knoflook roken/poffen . ik ben knoflook verslaafd maar dit zegt me niets. Gaat op onderzoek uit.
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

witlof uit de oven met een kipkrokant schnitzel en aardappels maar weet nog niet hoe ik die klaar ga maken 
Gerookte knoflook is heerlijk! Wij hebben een paar jaar geleden een streng meegenomen uit Frankrijk en die was vlotjes op...Ik was het alweer vergeten-Annemarie- schreef: Neuh. We zagen ze gisteren in een supermarkt in Dld liggen en dachten: dat kunnen we ook zelf.
Het smaakt niet veel heftiger; natuurlijk wel met een rookaroma en ik vind het juist wat zoeter. Alsof je ze gepoft hebt in de oven.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Annemarie, hoe doe je dat, dat roken? Heb je een rookoventje of een rookzak? Of zit je al de hele dag sigarettenrook boven de knof uit te blazen? 
Ik denk iets met champagne. Er moeten nog 2 flessen leeg.
Gefeliciteerd!!!koekje schreef: Ik denk iets met champagne. Er moeten nog 2 flessen leeg.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Rot voor je.koekje schreef: Ik denk iets met champagne. Er moeten nog 2 flessen leeg.