Ik zal maar denken dat het er ook weer gewoon uitkomt
Het grote babytopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
En dat is maar 1 vd vele boeken 
.
het is dat jullie vegatariers/pescotariers zijn, anders zou ik adviseren haar eens grasbuikje voor te zetten 
koekje schreef: het is dat jullie vegatariers/pescotariers zijn, anders zou ik adviseren haar eens grasbuikje voor te zetten![]()
Ze eet het ook echt op he. Spuwt niets uit.
Is pas sinds die boventanden doorkomen
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
is gekend 
Hier moet trouwens haar bed en het park er ook aan geloven...
In mijn park hebben al zoveel kindjes gezeten en zij is de eerste die er op bijt
Hier moet trouwens haar bed en het park er ook aan geloven...
In mijn park hebben al zoveel kindjes gezeten en zij is de eerste die er op bijt
Dat deed ze ook. Ik heb het park dan maar weg gedaan. Nu bijt ze op de salontafel.geleerd van de honden.
Ze knarsetand ook, dat is wel minder. Daar ga ik met de KA toch eens moeten over spreken
Ze knarsetand ook, dat is wel minder. Daar ga ik met de KA toch eens moeten over spreken
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Heb op haar bed zo van die bijtranden gezet maar op het park past dat niet. Sinds die er op zitten vind ze het niet leuk meer :p
- Inge en Bono
- 5-sterren

Nadia schreef:![]()
Vera kan inmiddels Tiktak waarderen. Tijd voor mama om even nachtelijk te BP'en. Hopelijk gaat ze straks weer gewoon slapen. Ik denk dat ze een beetje last van haar nieuwe tand heeft, of die ernaast ook al zit te wringen. Ze zit veel in haar gezicht te wrijven.
Slaapt ze in de draagdoek ook niet?koekje schreef: Vera kan inmiddels Tiktak waarderen. Tijd voor mama om even nachtelijk te BP'en. Hopelijk gaat ze straks weer gewoon slapen. Ik denk dat ze een beetje last van haar nieuwe tand heeft, of die ernaast ook al zit te wringen. Ze zit veel in haar gezicht te wrijven.
Gebruik je iets voor de tanden?
- Pauline
- 5-sterren

Ze wil gewoon paardenvlees! Snap dat dan. 
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Evi is eindelijk weer helemaal zichzelf na 2x een kuur voor een heftige oorontsteking... (Kwam gewoon door de ab-kuur heen [emoji37])
Ze is nu bezig met kiezen krijgen (ook geen pretje, 3x per dag een ander shirt aan door het kwijlen)
Voor de rest een heerlijk vrolijk kind [emoji4] slaapt 19.30-23.00-7.30, drinkt nog 3x per dag bij mams, begint eindelijk wat meer vast voedsel te waarderen (zowaar ook groente inmiddels [emoji4]) kletst je de oren van de kop, met als nieuwste woordje "luier" (uitgesproken als luiwe, te schattig)
Ze kan soms ook bij je komen staan, hoofdje een beetje schuin en dan heel lief beginnen te kletsen (niet dat je er wat van snapt [emoji14]) en dan ineens (heel hard) "mamma, pappewl" (mamma ik wil een mandarijn, vrij vertaald)

Met haar nieuwe, door oma gebreide, muts
Sent from my iPad using Tapatalk
Ze is nu bezig met kiezen krijgen (ook geen pretje, 3x per dag een ander shirt aan door het kwijlen)
Voor de rest een heerlijk vrolijk kind [emoji4] slaapt 19.30-23.00-7.30, drinkt nog 3x per dag bij mams, begint eindelijk wat meer vast voedsel te waarderen (zowaar ook groente inmiddels [emoji4]) kletst je de oren van de kop, met als nieuwste woordje "luier" (uitgesproken als luiwe, te schattig)
Ze kan soms ook bij je komen staan, hoofdje een beetje schuin en dan heel lief beginnen te kletsen (niet dat je er wat van snapt [emoji14]) en dan ineens (heel hard) "mamma, pappewl" (mamma ik wil een mandarijn, vrij vertaald)

Met haar nieuwe, door oma gebreide, muts
Sent from my iPad using Tapatalk
Laatst gewijzigd door wenche op ma 15 dec 2014, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Martine-Tom
Ik kom net deze tegen, vind hem geweldig!

Wat een leuke muts! Staat Evi ook echt heel leuk 
Aaaah wat een schattig meisje is Evi!
En Martine...
En Martine...
Wat een leuke muts!