Ik werd onderweg in de auto terug naar huis ineens bibberig. Koud, niet warm te krijgen. Ik ben wat laat van begrip denk ik.keetje schreef: Tijdens de procedure wel, direct daarna mocht ik opstaan en wham daar ging ik. Ze vingen me nog net op en ik werd wakker op een bed. 8)
Ja, dat tietpletten, net als je denkt,... het kan niet platter, het kan niet platter, HET KAN NIET PLATTER, realiseer je dat je eigenlijk vastgeplet zit en ook niet kan vluchten, en dan,.....is het voorbij.
,
Wat zouden jullie doen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- spreeuwtje
- 5-sterren

Re: Wat zouden jullie doen?
Ach Lyda, ik lees het nu pas, ik ga duimen voor een goede uitslag

- spreeuwtje
- 5-sterren

Goed nieuws! Het is goedaardig. Een fibroadenoom. Iets wat vaak voor komt en hormoongevoelig is. Ik hoef ook niet bang te zijn dat het zal veranderen in iets kwaadaardigs. Er zitten ook meerdere cystes. Daar gaan ze ook niks mee doen. Wel gevraagd waarom er zoveel negatieve verhalen rondwaren over cystes die kwaadaardig worden. Dat zou dan toeval zijn. Niet de cyste maar iets nieuws zou dan kwaadaardig zijn. Ik laat t voorlopig zo. Hou t goed in de gaten. Ze doen allebei nog steeds pijn van die mammografie van afgelopen woensdag. 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hoeraaaaaa!!!!! Wat ontzettend fijn om te lezen, en wat een OPLUCHTING voor jou! Ben helemaal happy voor je (heb dan ook zwaar aan je gedacht de afgelopen dagen). Gefeliciteerd!spreeuwtje schreef: Goed nieuws! Het is goedaardig. Een fibroadenoom. Iets wat vaak voor komt en hormoongevoelig is. Ik hoef ook niet bang te zijn dat het zal veranderen in iets kwaadaardigs. Er zitten ook meerdere cystes. Daar gaan ze ook niks mee doen. Wel gevraagd waarom er zoveel negatieve verhalen rondwaren over cystes die kwaadaardig worden. Dat zou dan toeval zijn. Niet de cyste maar iets nieuws zou dan kwaadaardig zijn. Ik laat t voorlopig zo. Hou t goed in de gaten. Ze doen allebei nog steeds pijn van die mammografie van afgelopen woensdag.![]()
Fijn om te lezen!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Hoera!!!! Fijn dat het allemaal maar een storm in een glas water bleek!!
Geniet van de goeie uitslag
Geniet van de goeie uitslag
Super goed nieuws

Oh wat fijn!!! 
Wat een fijn nieuws, nu snel die rotdagen vergeten en genieten van alles en iedereen.
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat fijn Spreeuw!! Beterschap met je pijnlijke boezem, maar wel fijn om te weten dat het goed is 
Edit: foutje...
Edit: foutje...
Laatst gewijzigd door Fenixjuh op ma 15 dec 2014, 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Kan je met kerst dubbel genieten, en hopelijk zijn je "pannekoekjes" dan ook niet meer zo gevoelig.
Volgens mij is het apparaat ontworpen door een man, ik geloof namelijk niet dat als een man iets gevoeligs van hem hier tussen moet leggen, platter...... nog platter en nog veel platter laat gaan dat dit apparaat nog bestaan had
Gelukkig! [emoji2]
Koekje?Fenixjuh schreef: Wat fijn Koekje!! Beterschap met je pijnlijke boezem, maar wel fijn om te weten dat het goed is![]()
Dit topic is van spreeuwtje, koekje heeft borstontsteking
Wat een enorm fijn nieuws spreeuwtje
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik denk dat je daar weleens ontzettend gelijk in zou kunnen hebben!Extreme schreef:gefeliciteerd met deze uitslag, het zijn toch een paar benauwde dagen geweest.
Kan je met kerst dubbel genieten, en hopelijk zijn je "pannekoekjes" dan ook niet meer zo gevoelig.
Volgens mij is het apparaat ontworpen door een man, ik geloof namelijk niet dat als een man iets gevoeligs van hem hier tussen moet leggen, platter...... nog platter en nog veel platter laat gaan dat dit apparaat nog bestaan had![]()