Goed geschrokken
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Goed geschrokken
Tjemig, wat een ellende zeg.
verd... schrikken.... zeg hem dat hij zich rustig moet houden en niks forceren, echt luisteren naar z'n lichaam. Vorig jaar hebben mijn man en dochters een ongeval gehad. Zij stonden voor een rood licht en zijn in volle vaart aangereden door iemand die hen niet had zien staan (groot, meestal druk kruispunt, maar toen gelukkig "toevallig" niet, klaarlichte dag, geen laagstaande zon....) Stationwagen totaal bij mekaar geplooid, rugleuningen van de voorste zetels afgebroken. Er kwam toevallig een brandweerman op de fiets aan die de hulpdienste heeft verwittigt en mijn man in de wagen heeft gehouden. Mijn oudste dochter zat vooraan, is onmiddeliijk uit de wagen geraakt maar kon haar zus die achteraan zat niet vinden. De jongste stak tussen de achterbank en onder de rugleuning van de voorste stoel. Ze zijn naar 't ziekenhuis gebracht. De oudste heeft haar broer gebeld want durfde mij niet alleen te laten komen ('t was70 km van hier) Toen ik haar uiteindelijk aan de telefoon had had ze geen klachten en toen ik een uur later in het ziekenhuis aankwam is ze beginnen wenen, kreeg bij 't naar huis rijden last van haar nek en schouders, etc. Er was op dat moment in en om het ziekenhuis een stroompanne waardoor daar alles in het honderd liep, ze is toen niet uitgebreid onderzocht en verzorgt en heeft nu nog problemen. Zij heeft in eerste instanties niks gevoelt door alle spanningen, ze is nochthans zelf verpleegkundige.
Ik hoop dat 't bij jullie rustig aan beter gaat worden en dat je zoon vlot en volledig herstelt raakt.
Ik hoop dat 't bij jullie rustig aan beter gaat worden en dat je zoon vlot en volledig herstelt raakt.
Jeetje Ellen, heel veel sterkte voor jou en beterschap voor Danny!
Heftig zeg!!
Had heel anders af kunne =n lopen.
Heel veel beterschap voor Danny en hopelijk blijft het de rest van dit jaar (en de volgende jaren ook) rustig bij jullie!
Heel veel beterschap voor Danny en hopelijk blijft het de rest van dit jaar (en de volgende jaren ook) rustig bij jullie!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Jeetje, wat schrikken.. Heel veel sterkte voor jou, en voor Danny beterschap!! Niet alleen nu, maar komende halfjaar!! En daar ook echt aan houden, danwel niet langer...
Beterschap voor Danny!
Dan schrik je je inderdaad even helemaal de pleuris. Sterke daar!
- luka en kira
- 5-sterren

Mijn hemel wat zullen jullie geschrokken zijn!
Veel beterschap voor Danny en sterkte voor jou

Veel beterschap voor Danny en sterkte voor jou
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

beterschap!!
-
tessa
- 5-sterren

- Contacteer:
Jeeemig Ellen, wat een schrik. Hoop dat hij snel hersteld en geen gevolgen overhoud aan de whiplash 
Jeetje Ellen, jullie hebben echt wel een geluk bij een ongeluk gehad....
Beterschap, en ik hoop dat zijn wiplash helemaal genest zonder blijvende klachten.
Zijn hart etc. ... duimen dat het geen invloed heeft op zn sportcarriere.
beterschap voor Danny en neem zelf ook een knuffel

Beterschap, en ik hoop dat zijn wiplash helemaal genest zonder blijvende klachten.
Zijn hart etc. ... duimen dat het geen invloed heeft op zn sportcarriere.
beterschap voor Danny en neem zelf ook een knuffel
- Pauline
- 5-sterren

Jeetje wat een schrik! 
Sterkte en beterschap met en voor Danny!
Sterkte en beterschap met en voor Danny!
- Inge en Bono
- 5-sterren

Omg Ellen!
Heel erg veel sterkte!
Heel erg veel sterkte!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Dat was schrikken zeg!!
Hopelijk knapt hij snel op en wordt hij 120 met z'n sporthart
Hopelijk knapt hij snel op en wordt hij 120 met z'n sporthart
Jakkes meid, wat ontzettend waardeloos !!! Ik hoop dat Danny goed herstelt en dat jij ook snel over de schrik heen komt !!!