Het zal je maar gebeuren.

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het zal je maar gebeuren.

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Nadia schreef: Ben ik niet met je eens.
Ik ben ook niet voor hussen. Zodra er ganging up ontstaat ben je gewoon de sjaak. En dat kan met elk ras gebeuren. Of met een mengeling van. Boeit niet.
En in je 1tje kun je gewoon geen 6 honden controleren als ze zich samen pakken. Oké, 6 mini hondjes misschien wel, maar zodra je al wat meer gewicht aan de lijn hebt moet je al van heel goede huizen komen.
Roedelvorming is dan niet te voorkomen.
Dus nee, ik vind dit niet te kort door de bocht.
Ik ken mensen die makkelijk 8 honden onder controle hebben. Ik ken nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer mensen die 1 hond niet eens onder controle hebben/kunnen houden.

Maar goed, let's agree to disagree.
Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lazy Garfield »

Nicky en Pip schreef: Ik heb zelf "zo'n" hond en nee ik ga nu niet het ras ophemelen, maar het enige dat verboden moet worden is zulke eigenaren.
Niet je verantwoordelijkheid nemen en maar lekker los laten lopen, niet weten wat je aan de lijn hebt en maar denken dat er alleen een goede opvoeding nodig is.  :puke:

Ik kan hier zo ontzettend kwaad om worden! Oh, dat doetie anders nooit  :-\ :-X
Walgelijk!! In en in triest voor de labrador en z'n eigenaren.  :'(
Dat klopt maar hoe selecteer je goede eigenaren, dat is geen doen!
Dus daarom jammer maar verbieden die honden!
Heb net als Lizzy geen enkel pardon met dat soort honden.
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op di 16 dec 2014, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

En dan te bedenken dat juist deze honden, deze bedoel; niet het ras, nog niet zo lang geleden in de telegraaf stonden, omdat ze zo sociaal waren....  :-X
Laatst gewijzigd door Inge en Bono op di 16 dec 2014, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

Inge en Bono schreef: En dan te bedenken dat juist deze honden, deze bedoel; niet het ras, nog niet zo lang geleden in de telegraaf stonden, omdat ze zo aociaal waren....  :-X
Snap niet wat je bedoelt! Beetje kromme zin?  :)
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Dat deze honden, dus de honden die de labrador zo gruwelijk afgeslacht hebben, nog niet zo lang geleden in de krant stonden, als zijnde lieve sociale beestjes....
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Geen idee of het zichtbaar is.

Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

Angelique schreef: Geen idee of het zichtbaar is.

Wel zichtbaar, maar niet te lezen.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Angelique schreef: Geen idee of het zichtbaar is.

Ja, deze is zichtbaar. Dit zijn dezelfde?
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Ja  :-X
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Nicky en Pip schreef: Ik heb zelf "zo'n" hond en nee ik ga nu niet het ras ophemelen, maar het enige dat verboden moet worden is zulke eigenaren.
Niet je verantwoordelijkheid nemen en maar lekker los laten lopen, niet weten wat je aan de lijn hebt en maar denken dat er alleen een goede opvoeding nodig is.  :puke:

Ik kan hier zo ontzettend kwaad om worden! Oh, dat doetie anders nooit  :-\ :-X
Walgelijk!! In en in triest voor de labrador en z'n eigenaren.  :'(
Deze eigenaar roeptoetert juist dat die zo'n geweldige eigenaar is die zijn honden (uhh zijn pack) altijd los heeft lopen en ze perfect onder controle heeft.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Lazy Garfield schreef: Wel zichtbaar, maar niet te lezen.
Ja oké, maar dit is dus dat stuk over deze honden, waar we het vandaag over hebben en waar Inge naar refereerde.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Angelique schreef: Deze eigenaar roeptoetert juist dat die zo'n geweldige eigenaar is die zijn honden (uhh zijn pack) altijd los heeft lopen en ze perfect onder controle heeft.
Nou, daar sta je dan. Oh wat zijn ze braaf en lief  :-X. Ja weet je, lullig maar waar, honden zijn gewoon niet lief. Wij verwachten het onmogelijke van ze en dan staan we nog te kijken dat het niet lukt. Mensen zijn naïef en dom, wij willen dat onze hondjes zoooo superrrr schattig zijn. Zijn ze niet, zeker niet als een groep in ganging up gaan, dan ben je gewoon zwaar het haasje.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Nou ja, simpel eigenlijk. Hoe zeer ik ook van honden houd, deze kregen allemaal een spuitje, deze vrouw kreeg een boete waar ze de rest van haar leven last van heeft en de politiek moet een forse schop onder de kakwangen, en deze honden weer per direct verbieden. Met alle respect maar deze mevrouw heeft ook 3 hersencellen waarvan 2 gewoon niet in gebruik. En dat blijkt. En dat moet een aangelijnde Labrador dus met zijn of haar dood bekopen.
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Ja, dat was idd het artikel, kon het niet zo gauw vinden. Dit was de achterliggende gedachte van de mevr op de foto.

Hier, iets naar beneden scrollen, haar reactie op wat er is gebeurd;
https://m.facebook.com/?_rdr#!/profile. ... 05067  :-X
Edit; het waren dus niet haar honden. De eigenaar van de honden, nou, daar zeg ik maar helemaal niks over. Die is niet goed bij zijn hoofd, vriendelijk gezegd  >:(
Laatst gewijzigd door Inge en Bono op di 16 dec 2014, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Nadia schreef: Ben ik niet met je eens.
Ik ben ook niet voor hussen. Zodra er ganging up ontstaat ben je gewoon de sjaak. En dat kan met elk ras gebeuren. Of met een mengeling van. Boeit niet.
En in je 1tje kun je gewoon geen 6 honden controleren als ze zich samen pakken. Oké, 6 mini hondjes misschien wel, maar zodra je al wat meer gewicht aan de lijn hebt moet je al van heel goede huizen komen.
Roedelvorming is dan niet te voorkomen.
Dus nee, ik vind dit niet te kort door de bocht.
Mwah, ik geef toch de voorkeur aan een portie gemengd dan aan eentje van deze.

Afbeelding

Want wat je zelf al eerder zegt...eentje is al vreselijk. EEntje van dit ploegje was al voldoende geweest om die labrador kapot te bijten. En dat zou al niet zo moeten zijn. Honden knokken wel eens en als normale honden knokken heb je een gaatje, of gaten, maar niet dat idiote gescheur en gesleur met als doel de tegenstander voorgoed uit te schakelen, wat deze gasten doen. Wat deze honden doen, daar is gewoon niks normaals aan, het is op geen enkele manier goed te praten.

Maar goed, ik begrijp wel dat jij zo denkt, maar ik heb met 9 boppers gewandeld en nog nooit is er een andere hond opgejaagd of kapotgebeten.
Dus het kan wel, met meerdere honden op stap gaan zonder dat je direct een gevaar bent voor je medewandelaars. Er zijn wel meer leuke en gezellige rassen die ook zeer lachwekkend en clownesk zijn, maar die net die hondintolerantie niet bezitten die je voor normaal functioneren daarbuiten wel nodig hebt.

Plaats reactie