[quote="Mini's 3-tal"]
Weet je ook zeker dat Doki geen pijn heeft? Scooby hier wat pijnstilling gegeven en hij liet Mickey meteen veel meer met rust. Toen foto's gemaakt en bleek dat de heupkoppen niet goed gegroeid zijn.
[/quote]
als ik mij niet vergis is Doki de kat die zo vaak ziek is.
[quote="Lil"]
als ik mij niet vergis is Doki de kat die zo vaak ziek is.
[/quote]
Ik weet wel dat een vd 2 volgens de da in reservetijd zit, maar welke...
[quote="Mini's 3-tal"]
Ik weet wel dat een vd 2 volgens de da in reservetijd zit, maar welke...
[/quote]Klopt dat is Doki, ik heb hem al eens 2 weken op pijnstilling gehad en dat heeft ook geen verschil gemaakt, hij is onlangs ook volledig getjekt en buiten wat we al weten (zijn long problemen) is er niks aan de hand, medisch gezien dan.
Ik ben heel bang dat Freud, mijn lieve, zelfzekere en stabiele Freud dalijk ook verziekt is door het gedrag van Doki en dat wil ik voorkomen, dus nu dan toch de stap om hem te herplaatsen, echt vanuit zijn bestwil bekeken.
Ik ben er niet zo heel bang voor dat Tom straks de sjaak is, en voor Doki ga ik even aankijken hoe het gaat als Freud er straks niet meer is, mss geeft hem dat wel rust, ik hoop het in elk geval, en zo niet zal ik daar ook een keus moeten gaan maken, maar voor nu ga ik er vanuit dat als Freud straks weg is en Doki het rijk alleen heeft en (helaas) vrij buiten loopt dat het dan wel te handhaven zal zijn.
Inmiddels zijn er 3 potentieel nieuwe baasjes, fijn dat ie zo gewild is (dubbel ook..) maar ik ben er van overtuigd dat hij zijn gouden mandje wel gaat vinden...
Hè Martine, wat vervelend dat het niet langer gaat met die twee. Ik hoop dat een van de drie potentiële baasjes zijn nieuwe mandje kan bieden; Freud verdient het echt!
Anne in Duitsland schreef:
Hè Martine, wat vervelend dat het niet langer gaat met die twee. Ik hoop dat een van de drie potentiële baasjes zijn nieuwe mandje kan bieden; Freud verdient het echt!
Joh, ik wist helemaal niet dat het zo erg was tussen die twee en wat verdrietig dat je nu Freud moet herplaatsen.
Je hebt inderdaad weinig andere keuze... Een paar jaar geleden heb ik om precies dezelfde reden Djenna (dochter van Korenna) herplaatst omdat zij en B'Elanna als water en vuur waren en elkaar geregeld te lijf gingen. B'Elanna begon altijd! Djenna is naar een goede vriend gegaan met nog 2 andere katten en zij daar en B'Elanna hier hebben nooit meer met een ander kat geknokt.
Als Freud net zo'n lieve knuffelkat als zijn 'tweelingbroer' Bubbles is wordt het een wereldkat voor zijn nieuwe baasjes! Jij heel veel sterkte!!!
Ohhh hij is zo'n knuffelkont, het liefst zou ie 24 uur per dag schoothangen, afgewisseld met knuffelen met een andere kat of hond, en hoogstens even pauze om in de vensterbank te liggen
Martine-Tom schreef:
Klopt dat is Doki, ik heb hem al eens 2 weken op pijnstilling gehad en dat heeft ook geen verschil gemaakt, hij is onlangs ook volledig getjekt en buiten wat we al weten (zijn long problemen) is er niks aan de hand, medisch gezien dan.
Ik ben heel bang dat Freud, mijn lieve, zelfzekere en stabiele Freud dalijk ook verziekt is door het gedrag van Doki en dat wil ik voorkomen, dus nu dan toch de stap om hem te herplaatsen, echt vanuit zijn bestwil bekeken.
Ik ben er niet zo heel bang voor dat Tom straks de sjaak is, en voor Doki ga ik even aankijken hoe het gaat als Freud er straks niet meer is, mss geeft hem dat wel rust, ik hoop het in elk geval, en zo niet zal ik daar ook een keus moeten gaan maken, maar voor nu ga ik er vanuit dat als Freud straks weg is en Doki het rijk alleen heeft en (helaas) vrij buiten loopt dat het dan wel te handhaven zal zijn.
Inmiddels zijn er 3 potentieel nieuwe baasjes, fijn dat ie zo gewild is (dubbel ook..) maar ik ben er van overtuigd dat hij zijn gouden mandje wel gaat vinden...
Allereerst:
Gelet op het vetgedrukte mijn aanbod hij mag komen logeren. Als dat goed gaat mag dat ook langer Dan zou je indien... Freud weer terug kunnen nemen of niet. Ik snap dat het niet fijn is om met een kat via tussenstation naar nieuwe baas te gaan, maar moest ook aan jou denken.
Gelet op het vetgedrukte mijn aanbod hij mag komen logeren. Als dat goed gaat mag dat ook langer Dan zou je indien... Freud weer terug kunnen nemen of niet. Ik snap dat het niet fijn is om met een kat via tussenstation naar nieuwe baas te gaan, maar moest ook aan jou denken.
Dat is geen makkelijke beslissing Martine. Hoop dat je een goed plekje voor hem vindt. Het voorstel van Lil klinkt goed, als het voor jou ook goed voelt. Sterkte
Freud heeft een huisje aangeboden gekregen wat helemaal goed voelt, details moeten nog besproken worden maar het hele gezin is akkoord dus hij gaat verhuizen. Ik focus me maar even op het feit dat ik het voor hem heel fijn vind, want pfff wat is het moeilijk....
Hij krijgt 3 kattenvriendjes en een hondenvriendje, mag naar buiten en nog steeds lekker op bed slapen als hij daar zin in heeft, dus voor hem een geweldig huisje!
Nou, dat ging dus van een leien dakje! Hartstikke fijn dat hij zo vlot een nieuw huisje heeft kunnen vinden! We krijgen tzt vast wel te horen waar hij terechtkomt? 8). Gefeliciteerd, het is moeilijk voor jou, maar voor Freud vast een hele opluchting!