nou valt mij mee,had veel erger gekund
Meet Cody
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
judith1967
- 5-sterren

Re: Meet Cody
Alleeen maar een stoel

Nou! Das beschaafd! 
Geen nieuwe foto's gemaakt?
Geen nieuwe foto's gemaakt?
Is dat alles? TjeeEertje schreef: Een krappe week verder en... uhh.. ja alles staat nog overeind. Niet altijd, soms ligt er een stoel omgegooid, maar dat nemen we op de koop toe!![]()
Oké, oké, ik drukte mij wat luchtig uit! 8)
Zoals manlief schreef toen ik zaterdagavond bij een vriendin was, om zondag mee de Winner te bezoeken: '1x dweilen ivm rondslingerende waterbak. 6x kussens van de bank verwijderen uit bek. 1x afstandbediening verwijderen uit bek. 1x poep ruimen. 1x miwsy en tess uit elkaar halen. 5x laken teruggelegd op stoel. 1x correctie ivm eetstoel knabbelen. 2x correctie ivm knagen op tafelpoot. 4x correctie ivm knagen aan doos naast tafel. Zo nu een biertje!'
Maar hij vind het zoooo leuk en zegt gelukkig ook nog heel veel dat hij zo braaf is! 
Zoals manlief schreef toen ik zaterdagavond bij een vriendin was, om zondag mee de Winner te bezoeken: '1x dweilen ivm rondslingerende waterbak. 6x kussens van de bank verwijderen uit bek. 1x afstandbediening verwijderen uit bek. 1x poep ruimen. 1x miwsy en tess uit elkaar halen. 5x laken teruggelegd op stoel. 1x correctie ivm eetstoel knabbelen. 2x correctie ivm knagen op tafelpoot. 4x correctie ivm knagen aan doos naast tafel. Zo nu een biertje!'
Op de kast! Het zal mij toch écht niet gaan gebeuren dat de Kerstboom van zijn plek wordt gehaald!Els&Flow schreef:![]()
![]()
Leuk, een terror pup!!! Staat je kerstboom nog of heb je die dit jaar maar even achterwege gelaten?
![]()
Nou dat klinkt al beterEertje schreef: Oké, oké, ik drukte mij wat luchtig uit! 8)
Zoals manlief schreef toen ik zaterdagavond bij een vriendin was, om zondag mee de Winner te bezoeken: '1x dweilen ivm rondslingerende waterbak. 6x kussens van de bank verwijderen uit bek. 1x afstandbediening verwijderen uit bek. 1x poep ruimen. 1x miwsy en tess uit elkaar halen. 5x laken teruggelegd op stoel. 1x correctie ivm eetstoel knabbelen. 2x correctie ivm knagen op tafelpoot. 4x correctie ivm knagen aan doos naast tafel. Zo nu een biertje!'Maar hij vind het zoooo leuk en zegt gelukkig ook nog heel veel dat hij zo braaf is!
![]()
Gelukkig, toch nog een beetje ondeugd overgebleven 
en dan vergeet je er wel bij te vertellen
dat manlief waarschijnlijk alles door een 'roze' bril ziet
hihi
lekker ding hoor
genieten!!
hihi
lekker ding hoor
genieten!!
\vl1411 schreef: en dan vergeet je er wel bij te vertellen
hihi
lekker ding hoor
genieten!!
Inderdaad, José! Foei zeggen en vervolgens glimlachen en denken ahhhh, daar kan je toch niet boos op worden??!