*Freud is verhuisd, update

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: *herplaatsen Freud* gelukt!

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Wat fijn Martine! Wordt er erg nieuwsgierig van ;) al heb ik misschien ook wel een vermoeden...

Als ik logistiek iets kan betekenen hoor ik het graag, ik heb eind deze week vakantie en alle tijd.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

eelke schreef: Wat fijn Martine! Wordt er erg nieuwsgierig van ;) al heb ik misschien ook wel een vermoeden...

Als ik logistiek iets kan betekenen hoor ik het graag, ik heb eind deze week vakantie en alle tijd.
Oh wat lief, ik weet het niet of het nodig is maar vind het heel lief aangeboden  :-*
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Niet denken dat ik dan ook een mentale steun ben hoor, want bij afscheid van beestjes moet ik ook echt wel huilen. Of misschien is dat ook wel een soort steun.
Martine-Tom

eelke schreef: Niet denken dat ik dan ook een mentale steun ben hoor, want bij afscheid van beestjes moet ik ook echt wel huilen. Of misschien is dat ook wel een soort steun.
Ja dat is het dan zeker  :)
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Oh, wat een vreselijke beslissing!  :'(

Ik begrijp wel dat je, als je alles al geprobeert hebt, Freud's welzijn op de eerste plaats zet en hem een beter plaatsje gunt.  Maar oh zo pijnlijk!
Ik geloof wel dat Doki niet bijdraait, ik herken het gedrag wel een beetje van bij Cuzco, die als kitten een tijd alleen geweest is.  Die speelt ook net te hard, weet niet wanneer hij pijn doet en begrijpt er vooral niets van als Luis niet (meer) wil spelen. 
Maar Luis kan daar gelukkig nog redelijk mee om, alhoewel hij het er ook een paar jaar terug een tijdje lastig mee gehad heeft (toen werd het bijna vechten).  Ik heb gewoon geluk dat Cuzco een ontzettend zacht karakter heeft, geen grein slechte bedoelingen heeft, en Luis dominant en sterk van karakter is.  Net omgekeerd dan bij jouw jongens, denk ik.  Dus kan ik wel volgen dat dat de verkeerde kant op gaat...  :'(

Ik begrijp niet volledig hoe moeilijk dit wel moet zijn voor jou.  Dan doe je zo je best, en hop, loopt het nog niet fijn.  :-[
Ik moet er niet aan denken...

Heel veel sterkte met het verhuizen van Freud.  :-*
Ik had het nog willen overwegen hier, maar meneer PoP had dat waarschijnlijk geen goed idee gevonden...  ::)  Dus ben ik heel blij voor je dat je zo snel een plekje hebt kunnen vinden, waar je je helemaal goed bij voelt.
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Hopelijk komt Freud op de juiste plek terecht..
Ben nieuwsgierig bij wie. Hier brand nog geen lampje.
cath
5-sterren
5-sterren

Bericht door cath »

Héél veel sterkte met deze moeilijke beslissing!
Ik hoop dat die lieverd goed terecht komt.
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Ach, wat een moeilijke beslissing om te nemen.  :(  Sterkte Martine!  :bigarmhug:
En voor Freud een fijn nieuw mandje gewenst!  :-*
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Moeilijke beslissing, Martine. Maar wel een "goede". En je hebt de beslissing zelf genomen. Ook dat is "goed".

Fijn dat er zo snel via dit maffe forum een oplossing gevonden is.
Martine-Tom

pearlsofpassion schreef: Oh, wat een vreselijke beslissing!  :'(

Ik begrijp wel dat je, als je alles al geprobeert hebt, Freud's welzijn op de eerste plaats zet en hem een beter plaatsje gunt.  Maar oh zo pijnlijk!
Ik geloof wel dat Doki niet bijdraait, ik herken het gedrag wel een beetje van bij Cuzco, die als kitten een tijd alleen geweest is.  Die speelt ook net te hard, weet niet wanneer hij pijn doet en begrijpt er vooral niets van als Luis niet (meer) wil spelen. 
Maar Luis kan daar gelukkig nog redelijk mee om, alhoewel hij het er ook een paar jaar terug een tijdje lastig mee gehad heeft (toen werd het bijna vechten).  Ik heb gewoon geluk dat Cuzco een ontzettend zacht karakter heeft, geen grein slechte bedoelingen heeft, en Luis dominant en sterk van karakter is.  Net omgekeerd dan bij jouw jongens, denk ik.  Dus kan ik wel volgen dat dat de verkeerde kant op gaat...  :'(

Ik begrijp niet volledig hoe moeilijk dit wel moet zijn voor jou.  Dan doe je zo je best, en hop, loopt het nog niet fijn.  :-[
Ik moet er niet aan denken...

Heel veel sterkte met het verhuizen van Freud.  :-*
Ik had het nog willen overwegen hier, maar meneer PoP had dat waarschijnlijk geen goed idee gevonden...  ::)  Dus ben ik heel blij voor je dat je zo snel een plekje hebt kunnen vinden, waar je je helemaal goed bij voelt.
Klopt, Doki is ook de dominante in huis, en tegelijk ook nog eens heel onzeker, ook een geweldige combi  :-X
Freud daarintegen is heel stabiel en meegaand, en redelijk onverstoorbaar en dat lijkt Doki te triggeren op 1 of andere wijze....
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Fijn dat het zo snel gelukt is, Martine!
Zelf heb ik het ook even overwogen, maar... senioren hier en bang dat ik hem en Bubbles niet uit elkaar zou kunnen houden. ;)

Freud blijft gelukkig wel één van 'ons' (barfplaats). Jij sterkte en Mr Freud veel geluk in je nieuwe thuis! :-*
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Mooi Martine, voor hem de beste oplossing - sterkte met het afscheid!
Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

Wat fijn dat je zo snel een oplossing hebt gevonden en wat sterk dat je in het belang van hem denkt. Sterkte en knuffel hem nog maar wat extra  :bigarmhug:
Martine-Tom

Ruisje schreef: Fijn dat het zo snel gelukt is, Martine!
Zelf heb ik het ook even overwogen, maar... senioren hier en bang dat ik hem en Bubbles niet uit elkaar zou kunnen houden. ;)

Freud blijft gelukkig wel één van 'ons' (barfplaats). Jij sterkte en Mr Freud veel geluk in je nieuwe thuis! :-*
Yep, hij blijft ook op vers idd, al zou hij misschien net zo lief op brokjes over gaan  :biggrin2:
millyckk
5-sterren
5-sterren

Bericht door millyckk »

Wat moeilijk Martine maar ook moedig van je dat je het welzijn van  Freud vooropstelt :-*

Plaats reactie