Is het de leeftijd?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Is het de leeftijd?
Ik gooide vanmorgen mijn theekop in de vuilnisbak en legde het plastic zakje in de vaatwasser. 
-
lianneke
- 5-sterren

We hebben teveel aan ons hoofd Lida 
Whahahahahahahasmulpaap schreef: Leesbril kwijt , overal zoeken . Staat op het hoofd
Leesbril kwijt , ligt in de vriezer
Deur dicht trekken , en voor de zoveelste keer geen sleutel
Baby vergeten mee terug te nemen , en onderweg wel het gevoel hebben iets vergeten te zijn . Oeps , kindersjees staat nog bij de bakker voor
Paspoorten vergeten , grenscontrole bij Belgie , dus weer terug . En dat gebeurde toen we twintigers waren![]()
Het is wel duidelijk dat het niet aan mijn leeftijd ligt. Zo te lezen valt het bij mij nog wel mee.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik wilde al schrijven: ik word helemaal happy van dit topic. Ben best een deus af en toe, maar de dingen die hier voorbij komen...Lida. S schreef: Het is wel duidelijk dat het niet aan mijn leeftijd ligt. Zo te lezen valt het bij mij nog wel mee.
-
inge58
- 5-sterren

Tsja....zucht, ik zeg maar zo,ik zeg maar niks! 
Ik ben alles dat ik niet vast heb direct kwijt 
Ik ben laatst mijn autosleutels tegengekomen in de vuilniszak die klaar stond om in de container gegooid te worden .
Vond al dat die zak zo rammelde
Vond al dat die zak zo rammelde
Coole pica's. 8)
Nee bij jonge mensen is ie toch vastgegroeid?eelke schreef:
Ik stond laatst met mijn telefoon onder de douche en ik moet de 30 nog passeren
oke, ik heb meer domme dingen gedaan.
auto zoek in een wildvreemde stad in Frankrijk. Geen idee waar ik hem geparkeerd had. Met behulp van politie (wel 4 of 5 parkeerterreinen afgereden) weer gevonden.
In mijn blootje de deur opengedaan voor een onbekende man, omdat ik toevallig net door de gang liep (van de slaapkamer naar badkamer) toen de bel ging. Ik heb die man nooit meer gezien, nadat ik de deur weer had dicht gesmeten omdat ik aan zijn blik zag dat er iets niet klopte.
Plassen op de wc terwijl de klep naar beneden was.
Bij de kassa van de supermarkt staan, met een kar vol boodschappen die voor 50% niet van mij waren.
auto zoek in een wildvreemde stad in Frankrijk. Geen idee waar ik hem geparkeerd had. Met behulp van politie (wel 4 of 5 parkeerterreinen afgereden) weer gevonden.
In mijn blootje de deur opengedaan voor een onbekende man, omdat ik toevallig net door de gang liep (van de slaapkamer naar badkamer) toen de bel ging. Ik heb die man nooit meer gezien, nadat ik de deur weer had dicht gesmeten omdat ik aan zijn blik zag dat er iets niet klopte.
Plassen op de wc terwijl de klep naar beneden was.
Bij de kassa van de supermarkt staan, met een kar vol boodschappen die voor 50% niet van mij waren.
Hè hè...daar knap je weer van op, van zo'n topic.. 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Bij vlagen echt heel herkenbaar.
Ik heb minstens 4 "oortjes" voor de telefoon. Eén is gebleven in het rubber van de achterklep van de auto. Twee hebben iets (met elkaar?), maar zijn dus zoek. Maar die twee had ik gekocht omdat ik nummer 4 kwijt was. En die heb ik weer gevonden.