Betaald de verzekering zoiets niet?Me and my boys! schreef: oohh en als klap op de vuurpijl is het laten van zn autootje behoorlijk duur....
zeker de helft als wat de auto heeft gekost![]()
Goed geschrokken
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Goed geschrokken
-
Lil
het laten ???Me and my boys! schreef: oohh en als klap op de vuurpijl is het laten van zn autootje behoorlijk duur....
zeker de helft als wat de auto heeft gekost![]()
Laten repareren?
of laten naar de schroot brengen?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hij krijg nog 200 euro voor zn auto... dus de keuze is gemaakt... weg gaat ie...
sinds ie hem heeft is het niks meer dan ellende... t 1ne na het andere gaat stuk...
vrijdag gaan we samen naar een andere kijken
sinds ie hem heeft is het niks meer dan ellende... t 1ne na het andere gaat stuk...
vrijdag gaan we samen naar een andere kijken
-
Lil
ach herm, toch begrepen. dacht alleen je krijgt geld bij sloop. dat klopt dus. maar weet dat je toch veel geld toelegt.
De auto is jammer, het is belangrijker dat Danny van de gevolgen afkomt.
Inderdaad !!Lida. S schreef: De auto is jammer, het is belangrijker dat Danny van de gevolgen afkomt.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Waarschijnlijk is de auto economisch total losshannabelgje schreef: Betaald de verzekering zoiets niet?
Hopelijk heeft Danny gauw minder pijn
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Uiteraard!!!!Lida. S schreef: De auto is jammer, het is belangrijker dat Danny van de gevolgen afkomt.
Danny is t belangrijkst!
Maar voor hem is zn autootje ook heel belangrijk... Dan vind ik dat voor hem erg sneu
Maar t is niet anders er zijn andere auto's en daar gaan we vrijdag naar kijken
Sterkte en beterschap! Dikke knuffel voor jullie.
Hij moet maar denken, andere en betere.Me and my boys! schreef: Uiteraard!!!!
Danny is t belangrijkst!
Maar voor hem is zn autootje ook heel belangrijk... Dan vind ik dat voor hem erg sneu
Maar t is niet anders er zijn andere auto's en daar gaan we vrijdag naar kijken
Zodra hij een andere heeft is de eerste vergeten.
Nu maar hopen dat hij ontspannen kan rijden want hier heeft het ongeval onrust achtergelaten. (mijn dochter moest 2maand later haar examen doen, kon de eerste weken niet rijden door de stijfheid en zat nadien steeds in haar achteruitkijkspiegel te kijken). Als we stilstaan aan een kruispunt ofzo gaat ze nog panikeren als er iemand wat hard komt aangereden.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
vanmiddag moet ie de auto even voor onze garage zetten... hij staat nu zeg maar een meter of 20 er vandaan
dan kan ik de auto leeg halen..... dus ben benieuwd hoe ie t vind om er weer in te zitten en een stukje te rijden
dan kan ik de auto leeg halen..... dus ben benieuwd hoe ie t vind om er weer in te zitten en een stukje te rijden
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
dat gaat dus niet door.... heeft een klote begin vd dag... slecht geslapen, rug geeft veel last en wat emo...
hij zou een paar dagen naar engeland gaan, voetbalwedstrijd ed... tja heb nu toch gezegd dat dat toch echt niet doorgaat..
hij zou een paar dagen naar engeland gaan, voetbalwedstrijd ed... tja heb nu toch gezegd dat dat toch echt niet doorgaat..
Ja dat is sneu voor hem, en de emotie's moeten er ook een keer uit, maar wel heel verstandig, dingen overhaasten is niet goed, daar kun je dan de rest van je leven last van houden, snap zijn teleurstelling maar heel verstandig

als ik de auto had vandaag zou ik zijn auto wel even willen verplaatsen, maar helaas, Richard heeft hem mee

- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
verzetten is geen drama hoor, ik vraag wel een ander...
vind het gewoon voor hem heel wat.... grote sportieve gozer... en door zo n botsing is t nu ff niet veel meer...
vind het gewoon voor hem heel wat.... grote sportieve gozer... en door zo n botsing is t nu ff niet veel meer...