Pauline schreef:
Een andere anekdote..... Toen Joep nog wel liep, liep ik een keer met J&J een flinke ronde in de buurt van ons huis. Ik wilde achter de waterzuivering langs en Joep had daar geen zin in, bleef heel ver achter. Ik raakte geïrriteerd en riep dat hij door moest lopen, loop zelf door, kijk achterom en zie hoe hij strompelend achter me aankomt. Ik voelde me vervelend omdat ik zo streng deed en liep terug, om naar zijn pootje te kijken maar vond niets. En toen ik doorliep, kwam hij strompelend achter me aan. Ik dacht: "Weet je, ik loop terug want als ik hem naar huis moet dragen ben ik niet blij. Als ik weer bij de weg ben, kan ik iemand bellen om ons op te halen". Ik loop terug en zie daar... hij loopt normaal. Hmmmm even uitproberen, ik loop weer terug, Joep strompelt weer en v.v. Nou ik heb het maar opgegeven, een strompelende teckel achter ja aan omdat hij geen zin heeft om jouw zin te doen is niet leuk.....
Heerlijk dat Joep van zijn wieltjes af is! Voor hem,maar ook voor jullie! Vond het altijd wel machtig "mooi" om te zien hoe behendig Joep er mee omging!
Radja schreef:
Heerlijk dat Joep van zijn wieltjes af is! Voor hem,maar ook voor jullie! Vond het altijd wel machtig "mooi" om te zien hoe behendig Joep er mee omging!
Hij was er geweldig mee. Vanaf de eerste seconde dat hij ze aan kreeg, wist hij precies wat hij moest doen. Echt heel bijzonder om mee te maken. En het genereerde geweldig veel aandacht en Joep is dol op aandacht. Hij heeft al een kettingbotsing veroorzaakt in een klas fietsende schoolkinderen omdat er ergens in het midden een kind op de rem ging en keihard riep: "Kijk!!! Een teckel met zijwieltjes!" Waarop de rest er achterop knalde.... En de leraar maar roepen: "DOOR FIETSEN!"
Ze staan er nog en ik zeg niet dat hij ze nooit meer aankrijgt, maar voorlopig zal hij het toch zo moeten proberen. We moeten weten hoever hij komen kan.
Pauline schreef:
Hij was er geweldig mee. Vanaf de eerste seconde dat hij ze aan kreeg, wist hij precies wat hij moest doen. Echt heel bijzonder om mee te maken. En het genereerde geweldig veel aandacht en Joep is dol op aandacht. Hij heeft al een kettingbotsing veroorzaakt in een klas fietsende schoolkinderen omdat er ergens in het midden een kind op de rem ging en keihard riep: "Kijk!!! Een teckel met zijwieltjes!" Waarop de rest er achterop knalde.... En de leraar maar roepen: "DOOR FIETSEN!"
Ze staan er nog en ik zeg niet dat hij ze nooit meer aankrijgt, maar voorlopig zal hij het toch zo moeten proberen. We moeten weten hoever hij komen kan.
wow wat een verhaal!!
Weet je ik heb jouw filmpje een paar keer aan mensen laten zien! Ik had vaak strijd met hun,omdat ik het bij Radja of mijn vorige,Shabu,ook zou hebben gedaan in zo'n situatie!! Maar dat is geen hondwaardig bestaan kreeg ik altijd te horen! Dan kan je ze beter een spuitje geven ! Kreeg van alle kanten te horen dat het niet echt zielig is en dat Joep een heel blij hondje is! Ik heb ze door jouw filmpje kunnen overtuigen dat een spuitje niet altijd nodig is!
En de foto is niet zo duidelijk, maar het is me toch een stelletje..... Joris had ineens een zere achterpoot en ik schoot in de stress. Wilde hem niet verder laten lopen, dus hup.... bij in de buggy. En hoewel hij er nooit ingezeten heeft, was het geen enkel probleem. Stabiel zijn ze wel..., da's duidelijk!