eerste keer portioneren
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Re: eerste keer portioneren
Een lintzaag maakt het leven van een barfende hond eigenaar zoveel makkelijker
ik zweer bij mijn lintzaag

Kan ik me enigszins iets bij voorstellen na vandaag hahaa
O ja een lintzaag 
Nu we binnen kort naar een veel groter huis gaan verhuizen kan ik die eindelijke aan schaffen, joepie
Nu we binnen kort naar een veel groter huis gaan verhuizen kan ik die eindelijke aan schaffen, joepie

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Doe eens een merk? Gewoon voor de beeldvorming?Cindy de Wolf schreef: Een lintzaag maakt het leven van een barfende hond eigenaar zoveel makkelijker![]()
![]()
![]()
ik zweer bij mijn lintzaag
![]()
![]()
Uhuh, voor de beeldvorming... Google dan gewoon op google.seAnne in Duitsland schreef: Doe eens een merk? Gewoon voor de beeldvorming?
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Dat duurt een uur met mijn Zweedse internet. Cindy heeft een lintzaag die haar goed bevalt. Dan is het toch net zo handig om te vragen welk merk ze heeft, ipv het wiel opnieuw uit te vinden?Mini's 3-tal schreef: Uhuh, voor de beeldvorming... Google dan gewoon op google.se![]()
-
Martine-Tom
Joh, hebben ze daar in de prehistorie al wielen??Anne in Duitsland schreef: Dat duurt een uur met mijn Zweedse internet. Cindy heeft een lintzaag die haar goed bevalt. Dan is het toch net zo handig om te vragen welk merk ze heeft, ipv het wiel opnieuw uit te vinden?![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Martine-Tom schreef: Joh, hebben ze daar in de prehistorie al wielen??![]()
En knuppels.
-
Martine-Tom
*Yabadabadoooooooooo*Anne in Duitsland schreef:
En knuppels.![]()
![]()
Jij mazzel dat het pas vrijdag is dus kan je de zaterdag toch anders bestedenMarkK schreef: Dat zijn worsten en geen brokken vlees en hele hartendit is echt BARF. Het is nog zoeken naar hoeveel we moeten voeren en de hond is ook groeiende dus al met al is het portioneren ook nog best lastig. Heb maar een verscheidenheid aan bepaalde gewichten klaar gemaakt voor hem en het is even aanzien
ik ga zeker niet meer in 1x zoveel bestellen, goeiendag
had mijn zaterdag wel anders voor mij gezien haha
de tip van niet in de vingers snijden is wel een goede
![]()
Ik heb een grote lintzaag (380V) speciaal voor de slagerij. Echt ideaal. Wel veel schoonmaakwerk, maarja, ik gebruik hem niet iedere dag.
- Angelique
- 5-sterren

Scherrup 8)Thea schreef: Jij mazzel dat het pas vrijdag is dus kan je de zaterdag toch anders besteden![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, heul scherp
ik ben helemaal in de knoop met de dagen 
- Jura&Mahru
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik doe alles met een boomzaag (handzaag model) als het nog bevroren is. Gaat tot nu toe prima! Alleen de pens is wat lastiger (want zachter), daar heeft de zaag iets minder grip op.