Pup geboren

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Pup geboren

*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Danny schreef: Met maar 1 pupje, heb je er dan aangedacht om eventueel wat pleegpupjes op je te nemen? Of tenminste heb je aan die mogelijkheid gedacht?

Nee, niet aan gedacht.
Laatst gewijzigd door *Lia* op zo 28 dec 2014, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Pup alweer 3 1/2 week jong. Het kleintje loopt al door de kamer. Hij is echt klein. Vandaag zijn eerste 'vaste" hapje gehad en het ging er goed in. Een heel klein beetje maar. Mams heeft er geen probleem mee, de rest op te eten. Ze had vanmiddag een gedroogde kippennek en gromde naar de kleine, alsof hij het zou stelen van haar.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Klinkt goed :-* :biggrin2:! Is heel klein goed of ben je daar minder blij mee?
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Lizzy schreef: Klinkt goed :-* :biggrin2:! Is heel klein goed of ben je daar minder blij mee?

Ik heb liever een kleintje dan een grote. Ik ga deze pup helemaal volgen in zijn ontwikkeling. Uit het volgende nestje van zijn moeder (eind 2015 met dezelfde reu) hoop ik er een tri reutje uit te houden, mits aanwezig. Dan heb ik een kleine indicatie hoe het ventje gaat worden.
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

4 weken jong.
Afbeelding
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lizetta »

:smitten: :smitten: :smitten:
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Wat een leuke, lieve foto van mamma en haar zoontje!! :smitten:
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

:smitten:
Ruisje schreef: Wat een leuke, lieve foto van mamma en haar zoontje!! :smitten:

Het kleine ding loopt nu door de kamer en ik moet echt goed op gaan letten waar ik mijn voeten neerzet. Het is echt een droppie om te zien :smitten:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ohwww, wat een cutie :smitten:

Weet je al of je hem zelf houdt?
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Ohw, wat een schatje ! En die opgerolde voetjes :smitten:
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Lekker bolletje wol!
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Lizzy schreef: Ohwww, wat een cutie :smitten:

Weet je al of je hem zelf houdt?

Hij gaat in Limburg wonen. Kan ik kijken hoe hij er uit gaat zien. Naar aanleiding daarvan kan ik een nestherhaling doen.
Hij wordt overmorgen 6 weken en vandaag is de chipper geweest. Ook DNA van hem en zijn moeder afgenomen.
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Pfffffffffffff, moeilijke pup. Het ventje vertikt het om uit een bakje te drinken en eten is ook hopeloos. Het is niet anders dan mama mama en nog eens mama. Ik ben nu begonnen om hem los te weken van mama. Hij wordt morgen 6 weken oud. Straks krijgt hij weer een bakje vlees ( gekookt) Hij eet voor een zieke kip. Morgen weer wegen. Ik hoop dan dat hij op de 1300 gram komt. Hij is levendig en speelt, dus dat zit goed. Maar als je een bakje vlees voorzet en hij trekt zijn neusje op ? Ik vind dat vreselijk. En echt niet drinken uit een bakje water. Nee, dat moet ik niet.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

*Lia* schreef: Pfffffffffffff, moeilijke pup. Het ventje vertikt het om uit een bakje te drinken en eten is ook hopeloos. Het is niet anders dan mama mama en nog eens mama. Ik ben nu begonnen om hem los te weken van mama. Hij wordt morgen 6 weken oud. Straks krijgt hij weer een bakje vlees ( gekookt) Hij eet voor een zieke kip. Morgen weer wegen. Ik hoop dan dat hij op de 1300 gram komt. Hij is levendig en speelt, dus dat zit goed. Maar als je een bakje vlees voorzet en hij trekt zijn neusje op ? Ik vind dat vreselijk. En echt niet drinken uit een bakje water. Nee, dat moet ik niet.
Oh bleh zeg, dit is vervelend :-\
Maar geen paniek, hij heeft nog 2 weekjes te gaan! Als je er een geprakt blikje zalm doorheen doet, vindt hij het dan ook niet lekker? Of een eierdooier?
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Lizzy schreef: Oh bleh zeg, dit is vervelend :-\
Maar geen paniek, hij heeft nog 2 weekjes te gaan! Als je er een geprakt blikje zalm doorheen doet, vindt hij het dan ook niet lekker? Of een eierdooier?

Lizzy, hij gaat pas weg als hij normaal eet. Ik zit nu rond de 45 nestjes en heb dit nog nooit meegemaakt. Met 4 weken gaan ze al drinken uit een bakje water, hij vertikt het. Ik ga straks een mailtje naar zijn vader sturen, hoe hij vroeger als pup was. Hij heeft totaal het karakter van zijn moeder niet. De chipper schuift (gisteren) een stoel opzij om zijn koffer op te leggen, en hop, Anique zit erop. Zij is echt haantje de voorste. Ik ga er straks een blikje zalm doorheen mengen.

Plaats reactie