Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Huizen kopen/verkopen?
Hee Lique, ook nog nogmaals van harte gefeliciteerd
! Heb je nou ook echt bubbels gedronken?
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Owwww hofjes blijven zo leuk
MarijeEnBoomer schreef: Owwww hofjes blijven zo leuk![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Boomer wil graag op zichzelf , misschien koopt zij hem wel-Saskia- schreef:Jaaaaaa. Ik wil helemaal geen huis kopen op dit moment, maar deze is zooo leuk!
MarijeEnBoomer schreef: Boomer wil graag op zichzelf , misschien koopt zij hem wel
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Als jullie stil zijn. Ze is die herrie zat-Saskia- schreef:mogen wodje en ik bij B wonen?
Wodje snurkt en ik praat in m'n slaap, schijnt. Verder zijn we de rust zelve.MarijeEnBoomer schreef: Als jullie stil zijn. Ze is die herrie zat![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ze denkt er even over-Saskia- schreef: Wodje snurkt en ik praat in m'n slaap, schijnt. Verder zijn we de rust zelve.
- Angelique
- 5-sterren

Lizzy schreef: Hee Lique, ook nog nogmaals van harte gefeliciteerd![]()
![]()
! Heb je nou ook echt bubbels gedronken?
Jahaaaa, roze bubbels.
Angelique schreef:
Jahaaaa, roze bubbels.![]()
Heerlijk, gefeliciteerd!!!
Ik zit ook redelijke in de stres 
Hele blije stres dat wel
We zijn bezich met het kopen van een mooi huisje met een redelijk leuk tuintje 8)
Had van mij wel een paar maanden eerder gemogen aangezien vriendlief nu met de kerst drukte zit
Maar het duurden even voor we iets vonden wat we leuk vonden en wat niet onder onze neus vandaan werd gekocht
Werkelijk meer dan de helft van de huizen die we wouden kijken niet kunnen zien wegens verkocht
Maar goed het was het wachten waard
Het is een hoek huis met een achtertuin van 8m breed en 17m diep, vlak bij een winkel centrum waar ik naar toe kan lopen en ook 2 moestuin complexen in de buurt voor als de tuin te klein word
Uitkijkend op een grasveld en slootje, aan de achterkant een groter grasveld met een speel tuin voor toekomstig kindje
Ik heb er zoooooo zin in en kan haast niet geloven dat ik een huisbezitter ga worden

Aan de anderen kant vind ik het ook wel heel erg eng dus, zeker nu ik de helen tijd die stomen reclames van eigen huis langs hoor komen op de radio
Ergens zo bang dat het helemaal mis gaat en we een mis koop doen
Slaap nergens op, maar wel vervelend
Ook weer in pakken
Ben er onderhand wel erg goed in geworden
we wonen nu net 1,5 jaar in dit huis en dat is voor mij een goed gemiddelde van ergens wonen
Gelukkig zit er bij ons ook heel veel in van die handige curve boxen zo dat die alleen maar ingeladen hoeven worden 8)
Nog aan iedereen die al meer zekerheid heeft met het kopen of verkopen van hun huis heel erg gefeliciteerd En proost
Hele blije stres dat wel
We zijn bezich met het kopen van een mooi huisje met een redelijk leuk tuintje 8)
Had van mij wel een paar maanden eerder gemogen aangezien vriendlief nu met de kerst drukte zit
Maar het duurden even voor we iets vonden wat we leuk vonden en wat niet onder onze neus vandaan werd gekocht
Werkelijk meer dan de helft van de huizen die we wouden kijken niet kunnen zien wegens verkocht
Maar goed het was het wachten waard
Het is een hoek huis met een achtertuin van 8m breed en 17m diep, vlak bij een winkel centrum waar ik naar toe kan lopen en ook 2 moestuin complexen in de buurt voor als de tuin te klein word
Uitkijkend op een grasveld en slootje, aan de achterkant een groter grasveld met een speel tuin voor toekomstig kindje
Ik heb er zoooooo zin in en kan haast niet geloven dat ik een huisbezitter ga worden
Aan de anderen kant vind ik het ook wel heel erg eng dus, zeker nu ik de helen tijd die stomen reclames van eigen huis langs hoor komen op de radio
Ergens zo bang dat het helemaal mis gaat en we een mis koop doen
Slaap nergens op, maar wel vervelend
Ook weer in pakken
Ben er onderhand wel erg goed in geworden
Gelukkig zit er bij ons ook heel veel in van die handige curve boxen zo dat die alleen maar ingeladen hoeven worden 8)
Nog aan iedereen die al meer zekerheid heeft met het kopen of verkopen van hun huis heel erg gefeliciteerd En proost
- Inge en Bono
- 5-sterren

Spannend!!
Ik duim voor jullie
- Angelique
- 5-sterren

50m2