Daarom wil ik steeds geen huis met een zolder, ik weet wat er dan gebeurt...Angelique schreef: Herkenbaar....daarom zat er in mijn fundapresentatie geen foto van de zolder![]()
Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Huizen kopen/verkopen?
Dat zou hier ook zomaar het geval kunnen zijnAngelique schreef: Herkenbaar....daarom zat er in mijn fundapresentatie geen foto van de zolder![]()
Dan zou mijn zooi ergens anders opgeslagen worden en zou ik er nog meer last van hebben. In ons vorige huis hadden we echt een derde etage erop. Zooo fijnBorke schreef: Daarom wil ik steeds geen huis met een zolder, ik weet wat er dan gebeurt...
Slik....
wij hebben 2 zolders waarvan eentje 13 meter lang...zoooooo fout....
Ik denk dat ik een externe opslag ga huren mochten we hier ook weg willen anders verkopen we het nooit...
Ik denk dat ik een externe opslag ga huren mochten we hier ook weg willen anders verkopen we het nooit...
We gaan waarschijnlijke de zolder uitbouwen en er een 4de kamer van maken, dat word dan de sport ruimte voor vriendlief
.
Daarbij hebben we nog niet eens genoeg spullen om 2 kamer van het huis te vullen, voor de zolder vol is duur wel even
Dat gordijntje bij het fornuis gaat idd ook weg, vriendlief is nog niet zo'n ervaren koker en heeft al een keer de vlam in de pan gekregen dus dat is anders wel vragen om problemen
Er komt waarschijnlijk een super mooi fornuis met over te staan, vriendlief heeft koken en bakken ontdekt en ondanks zijn onervarenheid heeft hij er echt talent voor
Wel humor hoor, heeft hij een super lekker gerecht op tafel gezet vraagt hij hoe je slagroom maakt
Het is trouwens goed dat ze geen foto van de trappen er bij hebben gezet, het tapijt daar op is echt heel erg vies
Maar goed dat is vrij makkelijk er af te slopen en dan komen er van die ijzer ribbeltjes op
Ook het tapijt op zolder gaat er uit, met de allergie van vriendlief heb ik het liefst zo min mogelijk stofvangers in huis.
Veder hoeven we allen de bruinen muur te verven, die word dan donker rood.
We hebben ook al ergen mooien donker rode gordijnen die in het huidige huis nooit zijn opgehangen dat past er mooi bij 8)
Wel grappig trouwens aan het huis hoeven we vrij weinig aan te doen maar de tuin
Die moet helemaal verandert worden en al die tegels er uit, ik wil grasveld en een groot stuk ook
Ook komen er kipjes, konijnen en misschien een volière, o ik heb er zo'n zin in
Als je hoort dat iemand gemiddeld 1,5 jaar ergens woont, is ook een beetje raar idd
Daarbij hebben we nog niet eens genoeg spullen om 2 kamer van het huis te vullen, voor de zolder vol is duur wel even
Dat gordijntje bij het fornuis gaat idd ook weg, vriendlief is nog niet zo'n ervaren koker en heeft al een keer de vlam in de pan gekregen dus dat is anders wel vragen om problemen
Er komt waarschijnlijk een super mooi fornuis met over te staan, vriendlief heeft koken en bakken ontdekt en ondanks zijn onervarenheid heeft hij er echt talent voor
Wel humor hoor, heeft hij een super lekker gerecht op tafel gezet vraagt hij hoe je slagroom maakt
Het is trouwens goed dat ze geen foto van de trappen er bij hebben gezet, het tapijt daar op is echt heel erg vies
Maar goed dat is vrij makkelijk er af te slopen en dan komen er van die ijzer ribbeltjes op
Ook het tapijt op zolder gaat er uit, met de allergie van vriendlief heb ik het liefst zo min mogelijk stofvangers in huis.
Veder hoeven we allen de bruinen muur te verven, die word dan donker rood.
We hebben ook al ergen mooien donker rode gordijnen die in het huidige huis nooit zijn opgehangen dat past er mooi bij 8)
Wel grappig trouwens aan het huis hoeven we vrij weinig aan te doen maar de tuin
Die moet helemaal verandert worden en al die tegels er uit, ik wil grasveld en een groot stuk ook
Ook komen er kipjes, konijnen en misschien een volière, o ik heb er zo'n zin in
Geeft niks, ik snap dat je het je afvroegKaela schreef: Oh mijn opmerking heb ik wel wat lullig neergezet. Sorry, het was op geen enkele wijze vervelend bedoeld.
Het huisje ziet er echt heel leuk uit! Ik duim voor jullie!
Als je hoort dat iemand gemiddeld 1,5 jaar ergens woont, is ook een beetje raar idd
Ik vind die bruine kleur op de muur heel mooi 
Wij ook, en een berging en een schuurK&D schreef: Slik....wij hebben 2 zolders waarvan eentje 13 meter lang...zoooooo fout....
![]()
Ik denk dat ik een externe opslag ga huren mochten we hier ook weg willen anders verkopen we het nooit...![]()
Leuk huis Jasmijn! En gefeliciteerd Angelique!
Laatst gewijzigd door millyckk op zo 21 dec 2014, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Angelique
- 5-sterren

Die van mij is ook verkochtK&D schreef: Slik....wij hebben 2 zolders waarvan eentje 13 meter lang...zoooooo fout....
![]()
Ik denk dat ik een externe opslag ga huren mochten we hier ook weg willen anders verkopen we het nooit...![]()
- Angelique
- 5-sterren

Hahahahahha klussen met beren

- Charlie Angel
- Moderator
Handig zulke beren! 
Die microvezelmop had je niet hoeven kopen, je hebt 3 reuze moppen rondlopen
Klusberen 8)
Gefeliciteerd Angelique, we hadden al een verzoek van de burgemeester gekregen om de vlag uit te hangen op 5 januariAngelique schreef:
Jahaaaa, roze bubbels.![]()