*Freud is verhuisd, update
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Re: *herplaatsen Freud* gelukt!
Sterkte vandaag Martine

Martine heel veel sterkte vandaag.

Het is zeker weten de beste keus die je heb gemaakt.
Maar ik vind je een kanjer dat je zeker niet de makkelijkste weg heb genomen

Dat andere dat niet begrijpen is hun probleem En zeg meer over hun dan over jou.
Het is zeker weten de beste keus die je heb gemaakt.
Maar ik vind je een kanjer dat je zeker niet de makkelijkste weg heb genomen
Dat andere dat niet begrijpen is hun probleem En zeg meer over hun dan over jou.
Heel veel sterkte vandaag en de komende dagen Martine..
-
Martine-Tom
Freud is onderweg naar zijn nieuwe paleis, alles ging goed, hij ging heel makkelijk in zijn mandje, hij vond Pauline gelijk leuk en toen ze langs het eten liep keek ie haar al aan zo van "goh als je er toch langs loopt....mik er eens wat eten in!" 
Ze kon hem al aaien, hij gaf haar al likjes...dat zit wel goed.
Het voelt ook gewoon zo fijn dat hij met haar mee mag, dat stuk kan ik nu ook prima loslaten, maar het gemis zal nog wel even blijven. Ik hoop van ganserharte dat dit Doki de rust gaat geven om beter in zijn vel te komen...
En nu maar eens het huis gaan herinrichten, de halve kattenuitzet is weg, dus het voelt wat kaal...letterlijk en figuurlijk
Pauline, heel veel plezier en geluk met jullie nieuwe kattenkind, dat hij jullie net zoveel plezier mag brengen als hij mij de afgelopen 2 jaar gedaan heeft
Het voelt ook gewoon zo fijn dat hij met haar mee mag, dat stuk kan ik nu ook prima loslaten, maar het gemis zal nog wel even blijven. Ik hoop van ganserharte dat dit Doki de rust gaat geven om beter in zijn vel te komen...
En nu maar eens het huis gaan herinrichten, de halve kattenuitzet is weg, dus het voelt wat kaal...letterlijk en figuurlijk
Pauline, heel veel plezier en geluk met jullie nieuwe kattenkind, dat hij jullie net zoveel plezier mag brengen als hij mij de afgelopen 2 jaar gedaan heeft
Re: *Freud is verhuisd
knuf voor jou, martine.
tuurlijk ga je heel erg missen.
tuurlijk ga je heel erg missen.
Fijn dat de beslissing van jou en Pienke ook door Freud goedgekeurd lijkt te zijn en er meteen een klik was tussen hem en zijn nieuwe mens!
Jij sterkte met het gemis
en het herrichten van je huis! 
Jij sterkte met het gemis
- Pauline
- 5-sterren

Martine.... het laten gaan van Freud is voor mij de ultieme blijk van liefde! 
Sterkte met het gemis.
Sterkte met het gemis.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Oef, het afscheid heb je in ieder geval achter de rug, en zo te lezen ging het goed, dus da's alvast een opsteker. Nu even weer een nieuw ritme vinden en de tranen de vrije loop laten, als je daar behoefte aan hebt. Sterkte met het gemis.
En Pienke, veel plezier en geluk met Freud!
En Pienke, veel plezier en geluk met Freud!
Hartstikke fijn dat het met Pauline en Freud goed klikte! Ik hoop dat ze heel veel plezier aan elkaar gaan belevenMartine-Tom schreef: Freud is onderweg naar zijn nieuwe paleis, alles ging goed, hij ging heel makkelijk in zijn mandje, hij vond Pauline gelijk leuk en toen ze langs het eten liep keek ie haar al aan zo van "goh als je er toch langs loopt....mik er eens wat eten in!"
Pauline, heel veel plezier en geluk met jullie nieuwe kattenkind, dat hij jullie net zoveel plezier mag brengen als hij mij de afgelopen 2 jaar gedaan heeft![]()
Ik ga duimen voor supergoede berichten Martine! Zowel van de kant van Freud als van Doki 
Fijn dat de eerste kennismaking zo goed verliep. Heel veel sterkte de komende dagen Martine. Ik hoop ook van harte dat Doki beter in zijn vel gaat zitten. En Pienke, heel veel geluk en heel veel plezier met Freud. We willen van tijd tot tijd natuurlijk wel een foto-update zien 
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
'fijn' dat Freud op weg is naar een nieuw plekje....
Heel veel sterkte Martine en hopelijk doet het Tom, Doki en jou goed
Heel veel plezier met Freud, geniet van jullie nieuwe huisgenootje!!
Heel veel sterkte Martine en hopelijk doet het Tom, Doki en jou goed
Heel veel plezier met Freud, geniet van jullie nieuwe huisgenootje!!
-
Martine-Tom
Freud is inmiddels in zijn nieuwe huis, de eerste voorstelronde ging rustig, hij zit nu in een kamer apart even bij te komen van al zijn avonturen van vandaag , mn stoere ventje 
-
Martine-Tom
Toeval of niet, Doki heeft net eerste een halfuur op schoot liggen slapen en snorren en daarna een uur naast mij (en Tom) op de bank, dat is echt al tijden geleden....