Goed geschrokken
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- renate1982
- 4-sterren

Re: Goed geschrokken
Nou denk niet dat die die leuk vind hoor
breng maar hier 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
oh .....hij is mega blij met zn autootje... hopelijk heeft ie hem snel
Laatst gewijzigd door me and my boys op ma 22 dec 2014, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Me and my boys! schreef: oh .....hij is mega blij met zn autootje... hopelijk heeft ie hem snel
En mama nog veel blijer........geniet ervan.
Wat fijn! Ik hoop ook dat de Mini snel voor jullie deur staat! Heel veel veilige kilometers en vooral veel plezier toegewenst 
Ow wat een geweldig leuk autootje
En nog veel fijner te lezen dat het de goede kant weer uit gaat met Danny zelf!
En nog veel fijner te lezen dat het de goede kant weer uit gaat met Danny zelf!
Fijn dat het goed gaat met Danny. Leuke auto. Lang geleden, toen ik nog jong was had ik ook een mini. Geweldig autootje, alleen een beroerde vering. Bij iedere verkeersdrempel sloegen mijn borsten voor mijn ogen. (Vandaar dat ze nu hangen)
-
Lil
ach nu snap ik waarom ik daar zo jong al last van heb [emoji12] [emoji16]Lida. S schreef: Fijn dat het goed gaat met Danny. Leuke auto. Lang geleden, toen ik nog jong was had ik ook een mini. Geweldig autootje, alleen een beroerde vering. Bij iedere verkeersdrempel sloegen mijn borsten voor mijn ogen. (Vandaar dat ze nu hangen)
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hahaha van dat laatste zal ie geen last hebbenLida. S schreef: Fijn dat het goed gaat met Danny. Leuke auto. Lang geleden, toen ik nog jong was had ik ook een mini. Geweldig autootje, alleen een beroerde vering. Bij iedere verkeersdrempel sloegen mijn borsten voor mijn ogen. (Vandaar dat ze nu hangen)
Dit is geen mega oude mini hoor.... hebben een proefritje gemaakt en hij rijd super, vele malen beter als wat ie had
-
hannabelgje
- 5-sterren

Is toch het nieuwe model mini?
Mijn mini was een jaar of 30 geleden al zo'n 10 jaar oud. Als Danny in zo'n oud beestje zou rijden zou hij inderdaad geen last hebben van zijn borsten, maar hij zou bij iedere 'landing' wel moeten opletten hoe hij op de zitting terecht zou komenMe and my boys! schreef: hahaha van dat laatste zal ie geen last hebben![]()
![]()
Dit is geen mega oude mini hoor.... hebben een proefritje gemaakt en hij rijd super, vele malen beter als wat ie had
Ik hoop dat hij heel veel plezier heeft van zijn auto.