Ik heb weer gedroogde snacks bij Remco (Floris24) besteld, deze komen 3 januari naar Zoetermeer. Iemand die mee wil bestellen? Dan kunnen we de vervoerskosten delen
Ik wil eigenlijk ook graag wat bestellen bij floris24 en dan ook vers, enige is dat ik niet heel veel vriezerruimte beschikbaar heb nu en nog nooit barf besteld heb en dus geen idee heb hoeveel ik kwijt kan ( er liggen tegen die tijd nog 12 rollen kvv in namelijk) dus ben een beetje bang dat ik dan met een vriesprobleem zit hahaha. Hebben jullie eventueel ruimte te leen mocht het bij mij niet passen? Of bestellen jullie ook vers waar ik dan evt een kilo van het een en ander van kan overnemen?
Hallo ik ben wendy en kom uit boskoop en heb 3 ruwharige teckel dames.
Ik voer geen barf maar kvv.
Wel ben ik me aan het inlezen of ik het leuk zou vinden om op den duur voor een deel zelf kvv te gaan samen stellen. Dus zelf te gaan vermalen.
Ik vind sommige kvv iets te fijn, vind het grovere ala tamminga vaak net ff mooier.
Ook droog ik veel vlees.
Snoepjes en kauw materiaal.
Zodoende ben ik dus op zoek naar wat vlees hier en daar en zou ik me hier graag aansluiten als dat mag.
Heb pas van iemand runder oren over genomen, leuk.
En heb ook alijd interesse in wild want daar zijn mijn meiden dol op.
Ik wil eigenlijk ook graag wat bestellen bij floris24 en dan ook vers, enige is dat ik niet heel veel vriezerruimte beschikbaar heb nu en nog nooit barf besteld heb en dus geen idee heb hoeveel ik kwijt kan ( er liggen tegen die tijd nog 12 rollen kvv in namelijk) dus ben een beetje bang dat ik dan met een vriesprobleem zit hahaha. Hebben jullie eventueel ruimte te leen mocht het bij mij niet passen? Of bestellen jullie ook vers waar ik dan evt een kilo van het een en ander van kan overnemen?
Hoi Stacey,
Een heel erg herkenbaar probleem, ik heb regelmatig een tekort aan vriesruimte, dus daar kan ik je niet aan helpen.
Wel kan ik je eventueel helpen aan 1/2 tot 1 kg vlees-orgaan-pens-bot, ik bestel regelmatig teveel....
Ik heb nu bij Floris niet zoveel besteld maar misschien Debbie wel, laat me maar via pb weten wat je zou willen hebben.
Ik bestel bij Floris24 altijd alleen droge spullen dus wat overnemen wordt lastig.
Hier ik meestal nog wel wat kwijt hoor in de vriezer (beetje afhankelijk van hoeveel je kwijt moet natuurlijk )
Groetjes!
Stacey1987 schreef:
Hoi debbiev en jouls,
Zijn er mensen die binnenkort in de regio Zoetermeer ergens nog KVV gaan of willen bestellen?
Ik kan ongeveer 10 a 15 kilo, misschien 20 kwijt.
ik zat te denken aan degomeat of bijvoorbeeld herby versvoer. Ook leek de Hound dog mix mij interessant http://www.valthervoer.nl/vers/hound-dog maar die leveren die pas vanaf 100 kilo dus misschien met meerdere mensen
Is Ypenburg niet voor je aan te rijden? Daar zit een nieuw winkeltje dat alleen versvoer verkoopt. Zowel kvv als barf producten. Van kvv degomeat en lotgering als ik het goed heb. Voor een winkel ook absoluut niet duur. Met sommige dingen zelfs goedkoper dan de leverancier. Ik ben er zaterdag geweest. Ik had nog een gesprekje met de eigenaar en hij kan alles leveren van naturis op bestelling als hij het niet in de winkel heeft
Laatst gewijzigd door Sky.Daro op zo 04 jan 2015, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Klopt, is van Geus Diervoeding.... Heb, voor het barfen, ook regelmatig van Lotgering bij hem besteld. Service is prima..... Ga een dezer dagen barf bestellen bij hem....... Ben ronde de €8,- per 4 weken goedkoper uit........
Heb net weer een en ander besteld bij Geus.... Ben benieuwd of het idd mooi en goed vlees is.... Heb oa zalmkarkas besteld (krijgt hij 17/1 binnen)..... Volgens eigenaar is het zonder huid maar met kop en dat voor €1,- per kg!!!!! Kijken of het van dezelfde kwaliteit is als wat ik tot nu toe bij de dierenwinkel heb besteld..... Aantal dingen moest ie nog bestellen omdat hij ze niet standaard in het assortiment heeft.... Hopelijk lukt het allemaal.....
Ik heb er zaterdag Hertenvlees mee genomen. Super mooi vlees. Hondjes eten het graag maar ze eten alles met veel smaak haha. Kippennek heeft hij volgens mij in de aanbieding voor een euro per kilo. Zalm heb nog alleen karkas gehad. Koppen eten mijn honden nog niet