Dank Michiel!!! Ik ga het nu uitproberen!!Mini's 3-tal schreef: Installeren op je pc, kindle met usb-kabel op je computer aansluiten en volgens mij vinden ze elkaar dan vanzelf.
E-reader!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Re: E-reader!
Succes weerAnnemarie Rijnveld schreef: Dank Michiel!!! Ik ga het nu uitproberen!!
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Lukt niet, wegens auteursrechtenMini's 3-tal schreef: Succes weer![]()
Dan moet je het boek met een ander programma of een plug-in van Calibre "kraken" om die melding van de auteursrechten te omgaan.Annemarie Rijnveld schreef: Lukt niet, wegens auteursrechten![]()
Of Adobe Digital Editions op je computer zetten.
Het kraken van een beschermd e-book? Dan kun je het boek net zo goed in de winkel jatten...
Het kraken van een beschermd e-book? Dan kun je het boek net zo goed in de winkel jatten...
Ik had braaf een e-book gekocht en had problemen om hem via Calibre op mijn E-reader te zetten. Ik gebruik Calibre om mijn E- books te beheren en op mijn E-reader te zetten. Ik dat geld niet voor uitgegeven om het boek alleen op mijn computer te kunnen lezen, dus moest hem ook kraken.Ronald schreef: Of Adobe Digital Editions op je computer zetten.
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Hoi Ronald, met Adobe Digital is het dan wèl mogelijk het boek te lezen op mijn pc?Ronald schreef: Of Adobe Digital Editions op je computer zetten.
Liek, ik wil het boek op mijn pc kunnen lezen, het staat al op de Kindle!, maar tabellen lezen op Kindle is vreeeeselijk...
Heeft Max de KIndle bij AMazon gekocht? Zo ja, dan staat het boek hoogstwaarschijnlijk in zijn Amazon-account in de Cloud. In dat geval zou je het via zijn Amazon account naar je computer kunnen downloaden.Annemarie Rijnveld schreef: Hoi Ronald, met Adobe Digital is het dan wèl mogelijk het boek te lezen op mijn pc?
Liek, ik wil het boek op mijn pc kunnen lezen, het staat al op de Kindle!, maar tabellen lezen op Kindle is vreeeeselijk...
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Ja, geloof het wel, dat kan toch alleen maar via Amazon? Het boek is gekocht via Amazon, dat weet ik zeker...Mowgli schreef: Heeft Max de KIndle bij AMazon gekocht? Zo ja, dan staat het boek hoogstwaarschijnlijk in zijn Amazon-account in de Cloud. In dat geval zou je het via zijn Amazon account naar je computer kunnen downloaden.
Ik snap het wel hoor... Dat is dus meer iets als "kopie voor eigen gebruik". Ik vind die beveiliging ook naadje.Mowgli schreef: Ik had braaf een e-book gekocht en had problemen om hem via Calibre op mijn E-reader te zetten. Ik gebruik Calibre om mijn E- books te beheren en op mijn E-reader te zetten. Ik dat geld niet voor uitgegeven om het boek alleen op mijn computer te kunnen lezen, dus moest hem ook kraken.
Ships... het blijkt dus niet met Adobe Digital Editions te kunnen. De Kindle is de enige e-reader die hier niet mee overweg kan.Annemarie Rijnveld schreef: Hoi Ronald, met Adobe Digital is het dan wèl mogelijk het boek te lezen op mijn pc?
Met Amazon Whispersync zou je het wel moeten kunnen.
There is a Kindle app optimized for the PC and MAC as well as Apple devices (iPad, iPhone, and iPod Touch), Android devices and Windows Phone 7 devices giving users the ability to read purchased Kindle ebooks on different devices. Amazon Whispersync automatically syncs your last page read, bookmarks, notes, and highlights across devices (including the Kindle), so you can pick up where you left off on another device. For information on how to do this go to the Kindle App (from Amazon) information on the Ebook Reading Apps for Smartphones/Tablet Devices page.
Nouja, hier in Duitsland is de Kindle ook te koop bij Saturn en volgens mij bij nog een aantal andere grote winkelketens.Annemarie Rijnveld schreef: Ja, geloof het wel, dat kan toch alleen maar via Amazon? Het boek is gekocht via Amazon, dat weet ik zeker...
Vraag Max anders of hij het op je computer kan zetten vanuit de Amazon-cloud...
-
hannabelgje
- 5-sterren

Dit lukt ook niet?hannabelgje schreef: http://www.amazon.com/gp/help/customer/ ... =201245960
Daar kun je de software vinden van kindle.
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Ik ga het proberen, dank je...ik wacht ook op een antwoord van de E-Readers blog....tot nu toe zegt iedereen dat ik wel het boek kan saven op mijn computer, dus overbrengen van Kindle naar computer, maar het openen en lezen is onmogelijk want er rusten auteursrechten op....Ik ben niet meer zo happy met mijn e-readerhannabelgje schreef: Dit lukt ook niet?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Komt vast goed. Ik houd heel veel van mijn ereader. Maar zou zelf geen kindle willen hebben.
Ik heb een Kindle en bij mij werkt het allemaal super! Ben er juist heel blij mee... je kan ook het programma waar je mee leest via Amazon op je computer zetten. dan kan je alle boeken die je gekocht hebt sowieso lezen