(Bij de poll staat nog ''modjes voor Cheeta''
De poll / wie heeft het mooiste SinterKerstOud&Nieuw rijm 2014 geschreven?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Inge en Bono
- 5-sterren

Re: De poll / wie heeft het mooiste SinterKerstOud&Nieuw rijm 2014 geschreven?
Ik weet het nog niet; ik vind het gedicht voor mij geweldig
En dan zijn er nog zoveel andere prachtige, grappige, ontroerende gedichten, ik ga ze nóg een keer allemaal lezen 
)
Ja, die laat ik ook staan. Tenslotte hebben de modjes ook een gedicht voor Cheeta geschrevenInge en Bono schreef: Ik weet het nog niet; ik vind het gedicht voor mij geweldigEn dan zijn er nog zoveel andere prachtige, grappige, ontroerende gedichten, ik ga ze nóg een keer allemaal lezen
(Bij de poll staat nog ''modjes voor Cheeta'')
Tja... moeilijk... moeilijk... Er zijn zoveel gedichten geschreven met aandacht voor de ontvanger, met liefde, met plezier, met humor, met compassion...
Ik ga mijn denkraam maar weer eens aan het werk zetten!
Ik ga mijn denkraam maar weer eens aan het werk zetten!
- Inge en Bono
- 5-sterren

OhwLizzy schreef: Ja, die laat ik ook staan. Tenslotte hebben de modjes ook een gedicht voor Cheeta geschreven![]()
Chapeau, Anne.
Ik ga ze allemaal nog eens rustig door lezen.
IK heb voor Nadia's gedicht voor Lida gekozen.
Zelf heb ik niet zoveel met gedichten en dichtvormen.
Ik heb naar originaliteit en entertainment waarde gekeken, energie die in het gedicht gestopt is en of het persoonlijk is, zowel vanuit de dichter als voor degene die het gedicht krijgt.
Wel flauw dat een aantal mensen geen gedicht geschreven hebben en lief van de modjes om dat op te lossen.
Vermoedelijk betekent dat ook dat die mensen hun eigen gedicht ook niet gelezen hebben en dat vind ik wel frustrerend.
Je doet immers toch moeite om het wat persoonlijker te maken, ook als je mensen niet of nauwelijks kent. Ik heb ik weet niet hoeveel oude berichten na zitten lezen en ben daar vast niet de enige mee. Als ze dan niet eens de moeite genomen heeft om het gedicht te lezen en te reageren, dan is dat wel sneu
Nu hoop ik maar dat het komt doordat ze er niet meer aan gedacht hebben en niet doordat er een verdrietige reden aan ten grondslag ligt
Desalniettemin vond ik het weer een leuke BP happening
Zelf heb ik niet zoveel met gedichten en dichtvormen.
Ik heb naar originaliteit en entertainment waarde gekeken, energie die in het gedicht gestopt is en of het persoonlijk is, zowel vanuit de dichter als voor degene die het gedicht krijgt.
Wel flauw dat een aantal mensen geen gedicht geschreven hebben en lief van de modjes om dat op te lossen.
Vermoedelijk betekent dat ook dat die mensen hun eigen gedicht ook niet gelezen hebben en dat vind ik wel frustrerend.
Je doet immers toch moeite om het wat persoonlijker te maken, ook als je mensen niet of nauwelijks kent. Ik heb ik weet niet hoeveel oude berichten na zitten lezen en ben daar vast niet de enige mee. Als ze dan niet eens de moeite genomen heeft om het gedicht te lezen en te reageren, dan is dat wel sneu
Nu hoop ik maar dat het komt doordat ze er niet meer aan gedacht hebben en niet doordat er een verdrietige reden aan ten grondslag ligt
Desalniettemin vond ik het weer een leuke BP happening
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Een hele leuke BP happening inderdaad!
Misschien het begin van een traditie zoals dat vaak gaat.
Want het zou zonde zijn dat
we volgende sint/kerst vallen in een diep gat!
En ik moet eerlijk zeggen dat rijmen en dichten hier
schenkt mij toch wel erg veel plezier.
Misschien het begin van een traditie zoals dat vaak gaat.
Want het zou zonde zijn dat
we volgende sint/kerst vallen in een diep gat!
En ik moet eerlijk zeggen dat rijmen en dichten hier
schenkt mij toch wel erg veel plezier.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Dank je! Ik ben vereerd!-Saskia- schreef:ik heb voor het gedicht van Anne in Duitsland voor Radja gekozen.
Chapeau, Anne.![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik heb zelf trouwens voor de Modjes voor Eelke gekozen. Omdat ik het geweldig vind dat de modjes met zo'n creatieve oplossing kwamen toen bleek dat een aantal dichters verstek lieten gaan, en omdat ik het een vrolijk, kleurrijk gedicht vind, zo met al die smileys!
Ik heb op Nadia gestemd, ontzettend gelachen om haar gedichtje. 
Ik wil wel graag iedereen bedanken voor het sportieve mee doen, alle gedichten waren echt heel leuk, lief, mooi en het is leuk om mensen eens van een andere kant te leren kennen. Een heerlijke BP-happening waarvan ik echt hoop dat dit een BP traditie word.
Ik wil wel graag iedereen bedanken voor het sportieve mee doen, alle gedichten waren echt heel leuk, lief, mooi en het is leuk om mensen eens van een andere kant te leren kennen. Een heerlijke BP-happening waarvan ik echt hoop dat dit een BP traditie word.
Erg moeilijk. Er is zoveel energie, moeite en zorg aan zo vele gedichten besteed, ik heb op dit moment een hele rits winnaars
dus ik ben nog even niet aan stemmen toe.
Ik ook.-Saskia- schreef:ik heb voor het gedicht van Anne in Duitsland voor Radja gekozen.
Chapeau, Anne.![]()
En die van Nadia vond ik eigenlijk een gedeelde eerste plaats
Het was moeilijk kiezen. drie gedichten vond ik er toch wel uitspringen. Ieder om een andere reden. Maar ik heb gestemd en kan het niet meer wijzigen.