Ik ben nu nog in Drenthe waar nog geen vlok is gevallen
Wie heeft er al sneeuw?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Michelle Vrolijk
- 4-sterren

- Contacteer:
Wie heeft er al sneeuw?
Wie heeft er al sneeuw???
Zo terug in Amstelveen waar het hopelijk een witte wereld is!
Re: Wie heeft er al sneeuw?
Wij hier in Kaatsheuvel 5 cm.
En het miezert nog steeds sneeuw.
En het miezert nog steeds sneeuw.
In Salland net natte sneeuw. Net voor Ommen niks meer.
Zo ziet het er in Barendrecht uit

- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
Helaas Mischelle......Amstelveen is alleen op het gras een heeeeeel klein beetje wit sorryMichelle Vrolijk schreef: Wie heeft er al sneeuw???
Ik ben nu nog in Drenthe waar nog geen vlok is gevallenZo terug in Amstelveen waar het hopelijk een witte wereld is!
-
Mandarijn
- 5-sterren

Het begon hier met regen die overging in natte sneeuw en daarna sneeuw. Ik was al om 4u uit de veren. Het was niet te doen met de fiets en met de auto is het ook glibberen.
Hoorde op de radio dat de lijn Alkmaar-Lelystad-Arnhem de grens is. Daaronder puinzooi. Slechte wegen. Files bij Eindhoven omdat de vrachtwagens de hellingen niet op komen. Dus we kunnen vooruit.
Hoorde op de radio dat de lijn Alkmaar-Lelystad-Arnhem de grens is. Daaronder puinzooi. Slechte wegen. Files bij Eindhoven omdat de vrachtwagens de hellingen niet op komen. Dus we kunnen vooruit.
Hier al een pak hoor

- Inge en Bono
- 5-sterren

Haha, ben benieuwd wat Lu zo doet 
Ik zou met schoonmama naar de markt in Rotterdam; dat stellen we maar even uit. Ik ben niet bang om met sneeuw te rijden, maar ga ook niet onnidig achter het stuur zitten
Ik zou met schoonmama naar de markt in Rotterdam; dat stellen we maar even uit. Ik ben niet bang om met sneeuw te rijden, maar ga ook niet onnidig achter het stuur zitten
Sja, die hellingen zijn berucht bij Eindhoven. Hoe vaak ik daar al niet kettingen heb moeten leggen om boven te komen... Alleen mag je met kettingen niet naar beneden, dus sta je boven op de parking alsnog te wachten op de sneeuwploegen...Mandarijn schreef: Het begon hier met regen die overging in natte sneeuw en daarna sneeuw. Ik was al om 4u uit de veren. Het was niet te doen met de fiets en met de auto is het ook glibberen.
Oh, wacht, Eindhoven, niet Eifel, sorry
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hier ook een dik pak sneeuw en ik moet eigenlijk naar Almere vandaag. [emoji22]
Breaking news: onder dat witte zit de weg. Ook die naar Almere.hannabelgje schreef: Hier ook een dik pak sneeuw en ik moet eigenlijk naar Almere vandaag. [emoji22]
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Hier ook witte drap!!
P vond het reuze spannend en B vond het smerig
P vond het reuze spannend en B vond het smerig
Wit strand!! Flow vond het ge-wel-dig!!