Wie heeft er al sneeuw?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Wie heeft er al sneeuw?
Hier ook!! Jacy blij, baasje ook blij, vanavond gaan de schaapjes op het afdakje

Hier een laag van een cm of 5 en nog altijd sneeuwt het hard (en horizontaal). De sneeuw zit aan de zijkant van de huizen geplakt, best apart om te zien. Maar volgens mij vriest het niet, dus het smelt ook een beetje.
Bij ons sneeuwt het alleen binnen. Buiten droog en koud.

Ik ben een echte sneeuw fan, maar deze natte gore derrie vindt ik dan weer 3x niets 
Beide honden deden vanmorgen hun achterste op de grond, en gingen als een jekko lopen racen door de prut, maar ik zou wel graag echte krakende plakkende sneeuw willen
Beide honden deden vanmorgen hun achterste op de grond, en gingen als een jekko lopen racen door de prut, maar ik zou wel graag echte krakende plakkende sneeuw willen
Net naar het bos geweest maar op een open stuk gebleven. Vond het best spannend, de sneeuw is loeizwaar, er waren al veel takken afgebroken en er hingen bomen over de weg. Je hoor de het kraken, best eng.

Gijs kijkt er scheel van

- Angelique
- 5-sterren

En blij...dopingsblij 
Vlakbij Assen nog niets, volgens mij krijgen we ook geen sneeuw. Gelukkig, natte drap vind ik niks.
[quote="Angelique"]
En blij...dopingsblij
[/quote]
Ja die denderde zo de auto uit zodra de klep open ging. Damagnie!
Joep had andere bezigheden

[quote="Lil"]
Gijs is echt een lekker figuur!
[/quote]
Ja
En blij...dopingsblij
[/quote]
Ja die denderde zo de auto uit zodra de klep open ging. Damagnie!
Joep had andere bezigheden

[quote="Lil"]
Gijs is echt een lekker figuur!
[/quote]
Ja
Zo eelke das mooi 
Hier ( Hoofddorp) vieze natte regen/ sneeuw zoiets en harde koude wind, niks aan dus
Hier ( Hoofddorp) vieze natte regen/ sneeuw zoiets en harde koude wind, niks aan dus
-
hannabelgje
- 5-sterren

Mijn ritje naar Almere is afgelast.
-
Elvira
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier lag vanochtend 11 cm op de kliko. Het dooit wel, maar het sneeuwt hard door. Voor Monty de eerste sneeuw en hij vond het geweldig.

Nadat ik hier iemand zag proberen weg te rijden, besloten maar niet met de auto naar het bos te gaan en aangezien de sneeuw heel erg zwaar is, doordat het dooit, ben ik bang dat er veel takken afbreken en het gevaarlijk is in het bos, dus maar naar een parkje gegaan en de honden daar laten rennen.

Nadat ik hier iemand zag proberen weg te rijden, besloten maar niet met de auto naar het bos te gaan en aangezien de sneeuw heel erg zwaar is, doordat het dooit, ben ik bang dat er veel takken afbreken en het gevaarlijk is in het bos, dus maar naar een parkje gegaan en de honden daar laten rennen.
Hier alleen maar natte shit en een harde wind
De dames konden de jassen weer aan buiten
De dames konden de jassen weer aan buiten