Re: wat eten we vandaag... deel 37
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- var Stolthet
- 4-sterren

Re: Re: wat eten we vandaag... deel 37
erwtensoep uit de vriezer.... van een lieve vriendin
Angelique schreef: Shoarma 8)
Het dessert hebben we uiteindelijk bij een ander restaurent gegeten, heerlijk Kaiserschmarrn en een kop koffieMowgli schreef: Wij gaan vanavond met onze buurman van een paar huizen verderop bij onze favoriete Chinees eten.
-
annielaumen
- 5-sterren

Beetje risotto met zongedroogde tomaatjes en champignos brocolli en gegrilde zalm
-
BusKay
Schnitzeltje met witlofpotje
enne heb ze klaar.... stuk of 60 Oliebollen en een calorierijke hoeveelheid appelflappen.
Was FF blauwbekken in de schuur maar dan heb je ook wat

Bollekes met krenten, rozijnen, sucade, appel, gember en nootjes.... een luks bolleke dus van +/- 100 gr/pst.
2 januari naar de sportschool ? ?? ? ??
enne heb ze klaar.... stuk of 60 Oliebollen en een calorierijke hoeveelheid appelflappen.
Was FF blauwbekken in de schuur maar dan heb je ook wat
Bollekes met krenten, rozijnen, sucade, appel, gember en nootjes.... een luks bolleke dus van +/- 100 gr/pst.
2 januari naar de sportschool ? ?? ? ??
Vieze pizza met dame blanchepudding.
ik heb patat gegeten met satésaus
-
BusKay
Wie gooit er dan ook dame blanchepudding op een pizza....koekje schreef: Vieze pizza met dame blanchepudding.
Ik voel me nog steeds blèh, dus vandaag makkelijk: gekookte aardappel, pakje spinazie à la bloep van de Aldi en een kaas pusflap van Vales, toe zelfgemaakte appeltaart die nog over was van gisteren.
Gerijpte kogelbiefstuk met zelfgemaakte rosevalfriet in de schil. Toe een bakje Hertog citroensorbet en Maxi had de hazelnootvariant.
- Angelique
- 5-sterren

Menuutje zaterdag 8)
Ik had een heerlijke bietensalade, met walnoten, geitenkaas, etc. En een gekookt aardappeltje erbij. Geen idee wat ik vandaag weer eens moet maken Ik word er soms wel eens moe van, elke dag weer wat verzinnen......
Gister de laatste restjes van kerst aangevuld met aardappeltjes uit de vriezer. We hadden verse boontjes, een vega-beefwellington voor meneer K, kaashapjes voor mij en dus aardappeltjes. Toe nog ijs en slagroom.
Vandaag wordt het menu burger plaza, ik heb wel genoeg gekookt de afgelopen paar dagen!
Vandaag wordt het menu burger plaza, ik heb wel genoeg gekookt de afgelopen paar dagen!
zuurkoolstamp
Bloemkool. Met gebakken aardappeltjes en een couscousburger.