onvrijwillig nat pak gehaald
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: onvrijwillig nat pak gehaald
ook een x meegemaakt.... weet hoe je je voelt!!
goddank goed afgelopen
goddank goed afgelopen
Fijn dat het goed afgelopen is.
Sjips, had heel anders kunnen aflopen.
Gelukkig goed afgelopen! Zijn jullie weer lekker warm na een nacht slapen?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Nou, inderdaad! Wat goed dat je je hoofd (en de restodradaatje schreef: Dat is al schrikken met 1 hond. Laat staan nog met 3 extra en een kind, pfffff. Gelukkig is het allemaal goed gegaan.
Hopelijk zijn jullie inmiddels weer op temperatuur!
Pfiewww.. gelukkig goed afgelopen.
Ken helaas ook een verhaal waarbij de hond onder het ijs schoot en wat dus niet goed afliep.
Brrrrr...
Ken helaas ook een verhaal waarbij de hond onder het ijs schoot en wat dus niet goed afliep.
Brrrrr...
Gelukkig is het een klein hondje dus ik kon haar zo aan haar snor uit het water halen, was het een hond van 40 kilo dan had ik het een stukje moeilijker gehad natuurlijk.... Ik vond het nog het moeilijkste om zelf weer op de kant te klimmen
.
Maar het gaat prima met ons gelukkig, nergens last van! Alleen Nina heeft last van haar lijn, die had graag los mogen lopen...
Maar het gaat prima met ons gelukkig, nergens last van! Alleen Nina heeft last van haar lijn, die had graag los mogen lopen...
Eind goed al goed, gelukkig!!
Wat een toestand zeg!
Dat was het al geweest met 1 hond... en dan nu als bonus ook nog Fedde op de slee.
Wat heerlijk dat het goed is afgelopen.
Je bent een stoer wijf - en natuurlijk was er geen andere optie - toch vind ik je echt heel stoer
Dat was het al geweest met 1 hond... en dan nu als bonus ook nog Fedde op de slee.
Wat heerlijk dat het goed is afgelopen.
Je bent een stoer wijf - en natuurlijk was er geen andere optie - toch vind ik je echt heel stoer
Gatver wat een nachtmerrie. Gelukkig heb je haar kunnen redden, en ben je zelf ook weer op de kant gekomen. Doodeng zeg. Tof gedaan, ik weet niet of ik het zou durven....