Wie heeft er al sneeuw?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Wie heeft er al sneeuw?
Hier (Almere) gelukkig nog helemaal niets. Ik hoop dat het zo blijft. Ik geniet extra van jullie sneeuwfoto's. Hartstikke mooi dat sneeuw! (op de foto)
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Mega glad hier!
foto reportage in het park gedaan... bijna klaar, sta ik onder de bomen flikkerde er een bonk ijs af.... ja hoor mega bult op mn koppes

foto reportage in het park gedaan... bijna klaar, sta ik onder de bomen flikkerde er een bonk ijs af.... ja hoor mega bult op mn koppes
- Inge en Bono
- 5-sterren

Auw!
Traumeel?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
deed ff zeer zag nog net geen sterretjes 
nu enkel een bult en een beurs gevoel....je schrikt wel
nu enkel een bult en een beurs gevoel....je schrikt wel
- Angelique
- 5-sterren

Wees blij dat die niet op je camera vielMe and my boys! schreef: Mega glad hier!
foto reportage in het park gedaan... bijna klaar, sta ik onder de bomen flikkerde er een bonk ijs af.... ja hoor mega bult op mn koppes![]()
![]()
![]()
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ook weer zo 8)
Hier ligt er sneeuw. En niet een klein beetje ook.
Door de sneeuw en de storm van afgelopen nachten is onze omheining voor de paarden omgewaaid. Vandaag dus overal nieuw palen in de grond gezet (godzijdank was het niet bevroren) en linten gespannen. Het is op de wei goed te doen, maar verder is het oppassen geblazen. Het heeft gisteren iets gedooid en vandaag stevig gevroren en dus is het dooiwater opgevroren en is het hier in het gehele dorp één grote ijsbaan.
Vandaag kwam het kwik in de zon op 1 graad boven nul, in de schaduw bleef het ruim -3.
Door de sneeuw en de storm van afgelopen nachten is onze omheining voor de paarden omgewaaid. Vandaag dus overal nieuw palen in de grond gezet (godzijdank was het niet bevroren) en linten gespannen. Het is op de wei goed te doen, maar verder is het oppassen geblazen. Het heeft gisteren iets gedooid en vandaag stevig gevroren en dus is het dooiwater opgevroren en is het hier in het gehele dorp één grote ijsbaan.
Vandaag kwam het kwik in de zon op 1 graad boven nul, in de schaduw bleef het ruim -3.
Ijs ijs ijs ... Meer kan ik er niet van maken in de wijk
Honden hebben zich vanmorgen gelukkig kunnen uitleven op het strand, maar hier is het echt niet geinig lopen !
Honden hebben zich vanmorgen gelukkig kunnen uitleven op het strand, maar hier is het echt niet geinig lopen !
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
vannacht gaat t op sommige plaatsen regen(ridderkerk bv) nou dan kunnen we lachen hoor
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Auw Ellen, dat is niet fijn. Een beetje koelen wilt de pijn misschien verlichten?
En die regen wat gaat komen...brr dat word glibberen en glijden morgen
Hier vriest het wel nog, gelukkig geen neerslag. Of dat er wel gaat komen weet ik niet, dat zie ik morgenvroeg wel.
Ik ben wel blij dat de honden snel in de gaten hadden dat dat harde water erg glad was en dat je er beter niet over heen kon rennen
Wel moeten lachen om Duster, die wilde in het 'water' graven en keek heel stom toen dat niet lukte omdat het zo hard was. Toen hij er op ging staan en door het ijs zakte keek ie nog stommer
(ijs van een plas water he, niet van een vijver oid) Het is toch ook af en toe een deus.
Dit weer had eigenlijk een week geleden moeten komen, dan kom je toch net wat beter in de kerstsfeer
En die regen wat gaat komen...brr dat word glibberen en glijden morgen
Hier vriest het wel nog, gelukkig geen neerslag. Of dat er wel gaat komen weet ik niet, dat zie ik morgenvroeg wel.
Ik ben wel blij dat de honden snel in de gaten hadden dat dat harde water erg glad was en dat je er beter niet over heen kon rennen
Wel moeten lachen om Duster, die wilde in het 'water' graven en keek heel stom toen dat niet lukte omdat het zo hard was. Toen hij er op ging staan en door het ijs zakte keek ie nog stommer
Dit weer had eigenlijk een week geleden moeten komen, dan kom je toch net wat beter in de kerstsfeer
-
Lil
Nog steeds groen, niet meer nat want alles is bevroren, zon en erg koud. Heerlijk wandelen!
-
judith1967
- 5-sterren

Nou hier begon het gisteren met sneeuwen,met de toet naar mijn werk gereden,heb er 45 minuutjes overgedaan ipv de normale 20 minuutjes
S "avonds was alles verandert in natte,vieze drap,vannacht goed gevroren,tis hier nu spekglad.
Tis nu echt een survivaltocht,ben net weer terug van de avondronde.
En dan automobilisten die dan nog zo hard rijden,die zijn echt knetter

Ben met deze gladde bedoening alweer klaar mee,sneeuw is wel grappig,maar dit niet meer
Boven de deur hangen de sneeuw/ijsschotsen half over de dakgoot,tis elke keer weer een sport om snel naar binnen te gaan,voordat er zo klomp naar beneden valt.
S "avonds was alles verandert in natte,vieze drap,vannacht goed gevroren,tis hier nu spekglad.
Tis nu echt een survivaltocht,ben net weer terug van de avondronde.
En dan automobilisten die dan nog zo hard rijden,die zijn echt knetter
Ben met deze gladde bedoening alweer klaar mee,sneeuw is wel grappig,maar dit niet meer
Boven de deur hangen de sneeuw/ijsschotsen half over de dakgoot,tis elke keer weer een sport om snel naar binnen te gaan,voordat er zo klomp naar beneden valt.
Laatst gewijzigd door judith1967 op ma 29 dec 2014, 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is al -7 hier 
-
Elvira
- 5-sterren

- Contacteer:
Volgens mijn telefoon -9, kan op de thermometer buiten niet zien hoe koud het iseelke schreef: Het is al -7 hier![]()
Ja gaat hard, als ik nu kijk staat er -8.3 maar da's van de meting van 10 uur. Brrr!Elvira schreef: Volgens mijn telefoon -9, kan op de thermometer buiten niet zien hoe koud het is