Wie heeft er al sneeuw?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wie heeft er al sneeuw?
Hier in Zoetermeer niks meer

Ook niet ideaal danMe and my boys! schreef: ik, alleen vanmorgen ging ik er nog bijna mee op mn plaat..... vroor gewoon vast!
en op plekken met wat meer sneeuw zat alle sneeuw er tussen... dat loopt heel ongelukkig
Heb jij met van die punten of meer kettinkjes? Misschien dat dat ook nog wat uit maakt?
Her op Scheveningen is ook alles weg, en die ijsbaan van gisteren en eergisteren gelukkig ook. We gingen gisterenavond flink onderuit. 
Nou, hier is nog helemaal niets weg.Els&Flow schreef: Her op Scheveningen is ook alles weg, en die ijsbaan van gisteren en eergisteren gelukkig ook. We gingen gisterenavond flink onderuit.![]()
Dat is nog steeds glibberen en glijden dus
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
punten en niet van die kleintjes ookDoranto schreef: Ook niet ideaal dan
Heb jij met van die punten of meer kettinkjes? Misschien dat dat ook nog wat uit maakt?
heb id die andere ook..die heeft zoonlief mee
-
Lil
Ja, gaat super! Ik kan heel erg moeilijk lopen (mis een enkelband en sinds een paar maanden aan zelfde kant mijn knie stuk) en met die ijzertjes ben ik net 45 minuten door de sneeuw gewandeld. Hier ligt maar een kleine 2 cm en daaronder dus ijs. Toen het in heel NL sneeuwde, regende het hier en dat is gisteren dus allemaal bevroren. Ik ben niet uitgeglibberd (wel voorzichtig gedaan natuurlijk). Ik heb ijzertjes, rubber ging hier 1 dag (2 wandelingen van 1 uur) mee en was toen overleden.Doranto schreef: Wie heeft er trouwens ervaring met van die ijzers die je onder je schoenen kunt binden. Loopt dat echt beter? Op welke ondergrond? Ook op bevroren drab?
Bij ons is het gisteravond begonnen met sneeuwen. Toen ik om 01:30 naar bed ging en de luxaflex sloot, bleek er tot mijn verrassing een dun laagje sneeuw te liggen. Toen ik vanmorgen opstond was dat dunne laagje sneeuw gegroeid tot zeker 10 cm...
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
eentje verloren en die andere t elastiek gebroken.... hopelijk is morgen die zooi een stuk minder want t komt mn humeur nu niet meer ten goede
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik voel me al gelijk minder dom dankzij BP

Gisteren op mijn 2e wandeling ever op ijzers, dus ééntje verloren
Dingen lagen 2 jaar ongebruikt in de kast, gebruik je ze eens, zijn ze meteen weg.. Zal als ik voor nieuwe kijk erop letten dat ik gespjes gebruik ipv rubber

Gisteren op mijn 2e wandeling ever op ijzers, dus ééntje verloren
Ik heb die met rubber van de ANWB.

Werkt goed, maar ik zou ze met zwakke enkels niet gebruiken.
Wat ook kan: geitewollen sok om je schoen heen. Alternatief: klompen met kippengaas eronder. Werkt als een trein! Bijkomend tipje: houd de lengte en de plaatsing van schroeven/spijkers in de gaten (ervaringsdeskundige)

Werkt goed, maar ik zou ze met zwakke enkels niet gebruiken.
Wat ook kan: geitewollen sok om je schoen heen. Alternatief: klompen met kippengaas eronder. Werkt als een trein! Bijkomend tipje: houd de lengte en de plaatsing van schroeven/spijkers in de gaten (ervaringsdeskundige)
Ronald schreef: Wat ook kan: geitewollen sok om je schoen heen. Alternatief: klompen met kippengaas eronder. Werkt als een trein! Bijkomend tipje: houd de lengte en de plaatsing van schroeven/spijkers in de gaten (ervaringsdeskundige)![]()
Je kunt misschien ook met touwtjes een stuk kippengaas onder je schoenen / laarzen binden. Dat zou dan ook moeten werkenRonald schreef: Alternatief: klompen met kippengaas eronder. Werkt als een trein!
-
judith1967
- 5-sterren

Gelukkig is het hier al bijna weer weg 
Was vanmorgen met de ochtendwandeling echt niet leuk meer,zo glibberig en spekglad.
Echt een survivalwandeling
Was vanmorgen met de ochtendwandeling echt niet leuk meer,zo glibberig en spekglad.
Echt een survivalwandeling
Hier ook eindelijk de gladheid weg ! Heb gewoon spierpijn van het glijden en glibberen gister 
Hier ligt alles nog vol, muv de fietspaden en de weg. Vannacht nog ijzel gehad dus vanmorgen al glibberend op weg naar de fietspadenom nog enigzins een wandeling re kunnen maken. Het heeft wel een beetje gedooid maar nog lang niet genoeg.