Wij gaan ook beginnen! een 7-ling geboren! Ze zijn weer uitgevlogen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wij gaan ook beginnen! Drachtig
Ik heb het onze arme veearts Petra net weer even moeilijk gemaakt... tsja ze was er toch en de scanner ligt altijd in de bus.... Dus Saar op het ruggetje en met het apparaatje even spieken! En jawel, kloppende hartjes! Het was slecht te zien (niet de juiste spullen voor een uitwendige echo) maar we zijn superblij natuurlijk! Maandag naar Sleeuwijk!
Aagje ongeduld 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Jeeeeeeeeej
Hahaha, tja zo'n kans kun je niet laten lopen! Gaaf joh. Vandaag in Sleeuwijk nog eens wat preciezer kijken.
Nou ik ben een blij mens, we hebben 5 mooie vruchtjes gezien! Walter Strikkers maakte de echo, en hij gaf wel aan dat ze al vrij groot waren en tegen elkaar aan lagen dus dat hij er best eentje over het hoofd zou kunnen zien. Nou we zien wel, als er 5 gezond ter wereld mogen komen ben ik daar super blij mee!
Oh super joh! Dat ziet er dus allemaal goed uit. Nu nog eventjes geduld hebben.
O ja, toen ik aangaf dat ze alleen zo slecht wil eten zei hij 'Joh, dan moet je eens vers vlees proberen!' . nou nou, en dat van een dierenarts!
maar wel in sleeuwijkJantina schreef: O ja, toen ik aangaf dat ze alleen zo slecht wil eten zei hij 'Joh, dan moet je eens vers vlees proberen!' . nou nou, en dat van een dierenarts!
5.. nou dat is prachtig! Bij de teef die door Drago was gedekt zagen ze er 7. Werden er 10 :-)
Ja is Sleeuwijk pro vers? Geen idee eigenlijk?
Qua telling zitten ze daar meestal goed dacht ik, 3 pups missen is nogal wat!
Zeker pro vers! Ga daar altijd heen met onze huisdieren.Jantina schreef: Ja is Sleeuwijk pro vers? Geen idee eigenlijk?
De ene da zit er wel iets anders in dan de andere.
Maar gemiddeld genomen krijg ik daar nooit commentaar over vers voeren. Ze vinden het vaak een goede zaak (als je het maar goed doet).
.... 3 op 10 missen is anders dan 3 op 5 natuurlijk. 5 petits is al prachtig!
Volgens mij heeft Lydia een zus van Koos 
En Ja ik kom met 7 weken! 
Ze hebben iig nog maar 1 Petit en ik kreeg complimenten over Saar haar vacht van Walter Carine!!!
Even een kleine update over ons meisje.
Het gaat goed, ruim 5 weken nu. Ze wordt al best dik in haar flanken, ontwikkeld al flinke uiertjes. Ze eet weer redelijk, nog niet enorm graag maar goed, we krijgen er weer wat in. Ook al een flinke schare liefhebbers voor een pup inmiddels (had ik niet helemaal verwacht), veel Duitsers ook. Maar heel eerlijk, dat zit me met de Rabiës enting en het langer houden toch niet helemaal lekker.
Nog op zoek naar een fijne weegschaal. had er graag een met losse schaal gehad maar die vind ik erg prijzig, ook via MP. Jullie tips voor een fijn model? En een warmtelamp, twijfel nog even of ik zo'n straler (keramisch) neem of een gewone met wit licht... Ook nog wat nieuwe vetbedden en dan zijn we er wel klaar voor. Komend weekend de werpkist maar neerzetten. Ze zoekt al rustige plekjes op. heeft nu fedde zijn tentje bedacht maar ja, hij wil daar zelf ook wel in...

Het gaat goed, ruim 5 weken nu. Ze wordt al best dik in haar flanken, ontwikkeld al flinke uiertjes. Ze eet weer redelijk, nog niet enorm graag maar goed, we krijgen er weer wat in. Ook al een flinke schare liefhebbers voor een pup inmiddels (had ik niet helemaal verwacht), veel Duitsers ook. Maar heel eerlijk, dat zit me met de Rabiës enting en het langer houden toch niet helemaal lekker.
Nog op zoek naar een fijne weegschaal. had er graag een met losse schaal gehad maar die vind ik erg prijzig, ook via MP. Jullie tips voor een fijn model? En een warmtelamp, twijfel nog even of ik zo'n straler (keramisch) neem of een gewone met wit licht... Ook nog wat nieuwe vetbedden en dan zijn we er wel klaar voor. Komend weekend de werpkist maar neerzetten. Ze zoekt al rustige plekjes op. heeft nu fedde zijn tentje bedacht maar ja, hij wil daar zelf ook wel in...