Nee, ik heb deze keer uien gebakken, knoflook erbij, Jonnie Boer Thaise kruiden erbij, vega gehakt erbij, tomaten erbij, bloemkool 4 minuten gekookt en erbij, gekookte aardappeltjes erbij, kaas erover en de boel warm laten worden. En nou hopen dat het te knagen is
Nee, ik heb deze keer uien gebakken, knoflook erbij, Jonnie Boer Thaise kruiden erbij, vega gehakt erbij, tomaten erbij, bloemkool 4 minuten gekookt en erbij, gekookte aardappeltjes erbij, kaas erover en de boel warm laten worden. En nou hopen dat het te knagen is
En zoniet, kaassaus erover, altijd goed
Ik heb de laatste weken telkens van die rukkefuckbloemkolen die er van buiten prima uitzien, maar die dan stronken hebben met een zwarte binnenkant. Al rottende dus, behhhh
Bij de appie waren de gourmetminis én in de aanbieding én met 35% korting, dus stiefbukjes, chipolata en hamburgertjes meegenomen, van allemaal 2 in een pan gemikt, stokbroodje met knoflookboter en salade (ook met 35% korting) heeeerlijk gegeten, en totale kosten iets van 1.50 euro ofzo...dat maakt het nog lekkerder
Ik met een kleine omweg naar huis gegaan vanaf de fysiotherapeut en heb döner meegenomen. In het kader van ik ben strontverkouden en proef toch niets, dus waarom zou ik koken...