Re: wat eten we vandaag... deel 37
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Indiase curry met rund(stoofvlees). Hij staat al op. Erbij vieze supermarktrijst, want de lekkere is op en ik bestel pas nieuwe in het nieuwe huis. En ik denk ook nog een sperzieboon, al dan niet gestoomd.
Pasta (met olijfolie, knoflook, ui en spaanse peper) met een salade erbij.
Op de voorlaatste dag van het jaar Hollandse kost. Bloemkool, aardappeltjes geprakt met jus en een (bahbahbah) slavinkie.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 37
Quiche met broccoli, kip, brie en cashewnoten
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 37
Gekookte aardappels, sperziebonen uit de vriezer en een kaas pusflap.
Zelfgebakken (door ML) zuurdesemoliebollen met rozijntjes/ sucade/ gember/ citroen / sinaasappelschil
Hij staat vanaf vanmiddag te bakken en ik kom af en toe even eentje snaaien
Hij staat vanaf vanmiddag te bakken en ik kom af en toe even eentje snaaien
- Angelique
- 5-sterren

Macaroni & Cheese
-
BusKay
De eerste zuurkoolstamp van zelfgemaakte zuurkool.....
Was ech mjammie....
pureetje gemaakt
zuurkooltje aangezet in wat olie en afgeblust met een beetje witte wijn / gebakken spekkies erbij...
Gemengd door de puree en speklapjes met mosterdjus erbij....
Was ech mjammie....
pureetje gemaakt
zuurkooltje aangezet in wat olie en afgeblust met een beetje witte wijn / gebakken spekkies erbij...
Gemengd door de puree en speklapjes met mosterdjus erbij....
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ohhhh, zelfgemaakte zuurkool. Staat hier ook nog op het to-do lijstje. Eerst een zuurkoolpot kopen, heeft iemand een leuk adres?
Vanavond uit de vriezer een bak bami van de Chinees, paprika's gevuld met geitenkaas uit de oven erbij.
Vanavond uit de vriezer een bak bami van de Chinees, paprika's gevuld met geitenkaas uit de oven erbij.
-
BusKay
[quote="-Annemarie-"]
Ohhhh, zelfgemaakte zuurkool. Staat hier ook nog op het to-do lijstje. Eerst een zuurkoolpot kopen, heeft iemand een leuk adres?
[/quote]
Marktplaats.nl en wij kochten er een paar via http://www.kalaydo.de/ = de deutsche MP
[/quote]
Marktplaats.nl en wij kochten er een paar via http://www.kalaydo.de/ = de deutsche MP
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

vanavond lekker kippensoep met brood!! en natuurlijk oliebollen en appelbeignets die ik nu ga bakken 
Euh, volgens mij oliebollen, nootjes, chips, minipizza en een heleboel chardonnay en bubbels.
8)
Rollade, frietjes, salade's, stokbrood, frikandel en bitterbal bladerdeegfrutsels, wrapjes, vleeshapjesschotel van de slager, oliebollen, en appel en ananas beignets. Ik denk dat het genoeg is.
Oh en dat allemaal in combi met een assortiment kerst en champagne bieren 8) 8)
Oh en dat allemaal in combi met een assortiment kerst en champagne bieren 8) 8)
Hamburgers, frietjes en zelfgemaakte appel-komkommer salade. Chocoladevla met slagroom als toetje. En dan vanavond natuurlijk oliebollen en appelbeignets. Mjam 8)
-
annielaumen
- 5-sterren

Gisteravond chili con carne.
Vandaag bloemkool met biefstuk en room-champignonsausje.
Vandaag bloemkool met biefstuk en room-champignonsausje.