Vuurwerkoverlast

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Vuurwerkoverlast

Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Hier ook erg rustig, normaal was het nu al een oorlogszone hier maar zo rond 18 uur hoor je een paar klappen en rond 23 uur nog eens een klapje en dat was het eigenlijk wel.

Edit:  En ik had dit amper geschreven toen er in de achtertuin een rotje afging  :P
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Twee auto,s opgeblazen

http://www.nu.nl/binnenland/3963913/mee ... rwerk.html

Hier (tot nu toe ) rustig
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Hier echt nauwelijks nog vuurwerk te horen. Blijf het bijzonder vinden, gezien alle horrorverhalen over Den Haag icm vuurwerk.
Maar goed, ik heb dan ook geen hond die bang is voor vuurwerk, misschien scheelt dat. Dommelsch was eigenlijk de enige die het maar zozo vond.

Wodka is inmiddels O&N veteraan met dit jaar de 14e keer.  8)
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

Hier meer geknal dan voorgaande jaren in de dagen voor oudejaarsdag. Rond 23u hier nu twee avonden achter elkaar enorme knallen die door dreunen/echoën dat ik ze haast een beetje eng vind. Honden zijn gelukkig niet bang. Alleen rond 00.00 is Doerak wat zenuwachtig maar met harde muziek komen we er wel door.
cj

Bericht door cj »

Hier (Zaandam) blijven de bommen afgaan, echt niet leuk meer.
Moet wel zeggen dat we nu elke 10 minuten politie langs zien gaan.
Ze handhaven goed.

Heb niks met vuurwerk, maar ben ook niet echt tegen. Dwz laat het gecontroleerd doen.
In januari zie ik altijd kleine jochies binnen schuiven bij bureau HALT. Is hier in de buurt en ach ik vind dat dan ook weer zielig.

Maar, op dit soort momenten kan ik ze wel vermoorden met 2 bange poeperds van teckels....
Saskia
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Ik moet zeggen, tot nu toe is het het rustigste jaar sinds jaren. Weliswaar begonnen de megaknaller al in oktober en zijn hier in een straal van minder 250 meter al 2 prullenbakken, een brievenbus van postNL en een stel particuliere brievenbussen van een flatgebouw ontploft. Maar het eeuwige ononderbroken geknal en geknetter waar mijn honden helemaal van over de zeik gaan en zelfs in huis bang van worden dat is er (nog) niet. Er wordt wel heel regelmatig wat afgestoken. Maar Pike en Duc gaan nog normaal mee de straat op, en schrikken soms wel maar herstellen ook weer heel snel. Armagnac gaat sinds oktober enkel nog 's ochtends mee op pad, 's middags en 's avonds durft hij niet meer mee. Nu hij weet dat hij ook niet hoeft is hij relaxed. Maar toen mijn moeder verleden week op bezoek kwam en tegen hem zei "ga je niet mee?" kroop hij gelijk achter de kerstboom.  :-X
Sammy1980
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sammy1980 »

-Saskia- schreef: Hier echt nauwelijks nog vuurwerk te horen. Blijf het bijzonder vinden, gezien alle horrorverhalen over Den Haag icm vuurwerk.
Maar goed, ik heb dan ook geen hond die bang is voor vuurwerk, misschien scheelt dat. Dommelsch was eigenlijk de enige die het maar zozo vond.

Wodka is inmiddels O&N veteraan met dit jaar de 14e keer.  8)
Nou moet ik zeggen dat ik het tot nu toe ook verdacht stil vind  :P
Normaal was het hier al oorlogs gebied, het was van de zomer/herfst erger qua knallen dan nu!!

Wij gaan wel weg morgen ochtend en komen lekker 1 januari eind van de dag weer terug, dus als we vanavond nog een rustige avond hebben ben ik blij  :D
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Hier ook nog erg rustig, vanmiddag in Meerzicht een knal gehoord, maar dat hoor je erger door al die flats..
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Sammy1980 schreef: Nou moet ik zeggen dat ik het tot nu toe ook verdacht stil vind  :P
Normaal was het hier al oorlogs gebied, het was van de zomer/herfst erger qua knallen dan nu!!

Wij gaan wel weg morgen ochtend en komen lekker 1 januari eind van de dag weer terug, dus als we vanavond nog een rustige avond hebben ben ik blij  :D
Dan duim ik mee met je!  :-*
Wodans avonturen
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Wodans avonturen »

Hier al de hele dag geknal. Puppy had nergens last van tot de middagwandeling. Toen ze op 100 meter vuurwerk afstaken vond hij het niet leuk meer en wou snel naar huis. Binnen eerst angstig de bench in. Toen begonnen met elke keer als er een knal was, meteen wat gedroogd hart geven. Nu ligt ie weer rustig te slapen, maar heb de avondwandeling maar overgeslagen... Het mag wel weer 1 januari zijn!
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Het is hier al weken niet leuk meer zo veel vuurwerk. Gelukkig niet 1 hond echt bang, maar Saar vindt het niet het leukste dat er is. En dat terwijl hier nooit iets te horen was.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Hier gaan de bommen al flink af. Het bushokje is een paar weken geleden al opgeblazen, en de sukkels van de gemeente hebben m gewoon weer laten repareren. Kunnen ze dat volgende week nog een keer doen...  :-\
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

eelke schreef: Hier gaan de bommen al flink af. Het bushokje is een paar weken geleden al opgeblazen, en de sukkels van de gemeente hebben m gewoon weer laten repareren. Kunnen ze dat volgende week nog een keer doen...  :-\
Ik vind het hier best rustig. Het is dat Vera ging dutten, anders was ik er vanmiddag met haar (in de kinderwagen, dus niet eens op mn rug) doorheen gegaan naar de winkel.
Raar hè, is nog geen kilometer verder en toch best verschil.
Urs
5-sterren
5-sterren

Bericht door Urs »

Hier in de verte wat geknal, en morgenvroeg word de buurt wakker gemaakt met 1 carbid knal en die gaan verder in de loop van de morgen. Dat zijn geen vervelende knallen voor de honden hier. En verder is er met de jaarwisseling ook weinig vuurwerk . Zo fijn om in het buitengebied te wonen.

Wat n ellende was dat in de bewoonde wereld rond de jaarwisseling.

Plaats reactie