pienke schreef: De deuren bleven open vannacht, Freubel had weer bij m'n zoon gebivakkeerd, in z'n knieholte.
Freud/Brum is hier!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Freud is hier!
O lieffffMowgli schreef:![]()
![]()
Zo slaapt Mowgli 's morgens graag bij mij. Ik word dan kort wakker omdat hij dan naast mijn gezicht staat en als een gek probeert met zijn kop onder het dekbed te komen. Die til ik dan omhoog en dan kruipt dat lekkere zachte, warme lijfje voorzichtig langs mijn borst en buik richting mijn knieen en klettert er dan overheen om in mijn knieholte te gaan liggen
![]()
![]()
![]()
Euh, óp het dekbed hoor
Hoewel hij bij m'n dochter het donker onder het dekbed wel leuk vond maar ook bovenop ging slapen.
Snoetje is hier de enige die onder het dekbed kruipt bij haar favoriete mens
Dit is eigenlijk een konijnentunnel van de ActionMartine-Tom schreef: Jaaa tunnels vind ie leuk
Zo fijn om te lezen dat het voorspoedig loopt allemaal![]()
Maar omdat Snoet (de kleinste van de 3) de enige speelse is was
Nou is Freubel/Frummel/Flip/Droppie niet breed maar lang dus er is een kans dat hij er ook wel doorpast, anders gaat er 'tunnel' op het boodschappenlijstje 8)
Weet je nog waar je het veertje vandaan had? Ik kan 'm niet meer vinden in m'n dochters kamer...nou ligt dat ook een beetje aan haar kamer misschien
Jaaa, het gaat goed
-
Martine-Tom
Die hengel? Die was van de marskramer 
En de kattentunnel van Action deed het ook prima hier
En de kattentunnel van Action deed het ook prima hier
Nee, het veertje. Dat groene ding 
-
judith1967
- 5-sterren

Wat fijn te lezen dat Freud het zo goed doet!! 
-
Martine-Tom
Hier zijn tie-ribs / kabelbinders een groot succes. Mowgli draait letterlijk door als we iets electronisch gekocht hebben, waarbij het kabel met een kabelbinder is samengebonden. Als hij de kabelbinder niet meteen van ons krijgt, wordt hij boospienke schreef: Nee, het veertje. Dat groene ding![]()
Snoet hier speelt met veters, of met het touwtje van het rolgordijn 
Niet echt spectaculair maar wie weet wat ze met de binnenkort verwachte 'veertjes' gaat doen
Freubel heeft goed gegeten vandaag
; af en toe bliefde hij 't niet, of had geen rust om te eten. Eén keer kwam alles er weer uit, psies over de ballenbaan 
Niet echt spectaculair maar wie weet wat ze met de binnenkort verwachte 'veertjes' gaat doen
Freubel heeft goed gegeten vandaag
Vannacht/vanmorgen vroeg is er een schermutseling geweest op de overloop
Ik kon het niet zien vanuit m'n bed maar het was even grommen en een krijsje en toen was het weer over...
Freubel is duidelijk op z'n hoede en spint niet als ik 'm knuffel...
Jij zei toch dat ie alleen 'echte stukjes' uit blik at Martine
?
Hij heeft een heel blikje 'Goormet Gold Mousse Beef' op
Jij zei toch dat ie alleen 'echte stukjes' uit blik at Martine
Hij heeft een heel blikje 'Goormet Gold Mousse Beef' op
-
Martine-Tom
Wat doe jij met mijn kind?pienke schreef: Vannacht/vanmorgen vroeg is er een schermutseling geweest op de overloopIk kon het niet zien vanuit m'n bed maar het was even grommen en een krijsje en toen was het weer over...
Jij zei toch dat ie alleen 'echte stukjes' uit blik at Martine?
Hij heeft een heel blikje 'Goormet Gold Mousse Beef' op![]()
Ze zetten je ook altijd voor gek he die beesten
Balen van de schermutseling, maar het hoort er (meestal) helaas bij....hoop dat ze snel duidelijk hebben wie waar staat
Vannacht was hij op ons bed, en vanmorgen ook 
Toen werd meneer pien wakker en slaakte wat Hulk-kreten en er kwamen armen onder het dekbed vandaan waarvan Freubel schrok
en gauw weer naar de overkant (zijn kamer) rende 
Meneer pien was zich niet bewust van het effect wat zijn ontwaken had op Freubel
Ja halloooo, zo luxe hebben die van mij nog nooit gegeten hoor
Ik heb hier meteen drie haarballen om me heen als ik met zo'n blikje en schoteltje naar boven ga 8)
Ik heb 'm eerst de blikjes gegeven die hij altijd van jou kreeg, en ik dacht 'ik zal z'n horizon (qua eten dan) wat verbreden, kijken wat ie doet'

Toen werd meneer pien wakker en slaakte wat Hulk-kreten en er kwamen armen onder het dekbed vandaan waarvan Freubel schrok
Meneer pien was zich niet bewust van het effect wat zijn ontwaken had op Freubel
Ja halloooo, zo luxe hebben die van mij nog nooit gegeten hoor
Ik heb 'm eerst de blikjes gegeven die hij altijd van jou kreeg, en ik dacht 'ik zal z'n horizon (qua eten dan) wat verbreden, kijken wat ie doet'
Freubeltje heeft vers op
Wel gemengd met een luxe blikje kip
En ik heb een rol Naturis konijn bemachtigd, dat is het volgende wat we gaan proberen
Inmiddels is hij beneden in de gang geweest ('s nachts) zei bonuskind gister
, af en toe gaat de grote grijze nog in 'zijn' kamer zitten wachten tot Freubel tevoorschijn komt...ik laat het begaan, Freubel gaat dan weer onder de stoel en daar blijft het bij...geen toestanden en plasjes verder, gelukkig 
Vandaag komen de speeltjes aan, hoop ik
(Yeowww vis+Kickeroo, hengel, muis om aan elastiek te hangen, laserlampje 8) en Kitty Boinks
) 'es kijken wie er allemaal gek van gaan worden

Wel gemengd met een luxe blikje kip
En ik heb een rol Naturis konijn bemachtigd, dat is het volgende wat we gaan proberen
Inmiddels is hij beneden in de gang geweest ('s nachts) zei bonuskind gister
Vandaag komen de speeltjes aan, hoop ik
(Yeowww vis+Kickeroo, hengel, muis om aan elastiek te hangen, laserlampje 8) en Kitty Boinks -
Martine-Tom
De baasjes denk ikpienke schreef: Freubeltje heeft vers op![]()
Wel gemengd met een luxe blikje kip![]()
Inmiddels is hij beneden in de gang geweest ('s nachts) zei bonuskind gister, af en toe gaat de grote grijze nog in 'zijn' kamer zitten wachten tot Freubel tevoorschijn komt...ik laat het begaan, Freubel gaat dan weer onder de stoel en daar blijft het bij...geen toestanden en plasjes verder, gelukkig
Vandaag komen de speeltjes aan, hoop ik(Yeowww vis+Kickeroo, hengel, muis om aan elastiek te hangen, laserlampje 8) en Kitty Boinks
) 'es kijken wie er allemaal gek van gaan worden
![]()
![]()
![]()
Komt eigenlijk mooi uit met het vuurwerk vanavond