Vuurwerkoverlast

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Vuurwerkoverlast

**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bericht door **Jolanda** »

bloemetje schreef: Balen... valium ofzo diazepam heb je dat al eens gehad?  Hielp bij danny niet omdat ik slecht getimed had. Maar helemaal weg lukt niet goed hoor... vroeger heb ik een hond meegemaakt die van voor tot achter onder de vetranquil zat.. ook die stond nog op hoor om twaalf uur..
Nee nog niet geprobeerd. Ooit een verkeerd middeltje gehad (spierverslapper) en daarna alleen maar Xanax.
Ze begon weer te reageren op de (harde) knallen en heb gelijk maar weer een tablet er in gestopt. Voor 12uur zitten er nog 2 tabletten in.
Ik weet, het is niet goed, helemaal niet goed. Maar een hond die zich door de stress dadelijk in de meest kleine hoekjes probeert te verstoppen vind ik ook niet goed.
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Zojuist met Moyra naar buiten geweest, heb nog nooit eerder meegemaakt dat ze een rondje liep zonder iets te doen. Oren naar achteren en doorstekkeren, ze heeft er echt last van en het wordt per jaar erger.  :( :-\
Ligt nu wel rustig voor het fornuis te tukken, ondanks de knallen. We hebben haar vandaag ook niet alleen gelaten.
bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

**Jolanda** schreef: Nee nog niet geprobeerd. Ooit een verkeerd middeltje gehad (spierverslapper) en daarna alleen maar Xanax.
Ze begon weer te reageren op de (harde) knallen en heb gelijk maar weer een tablet er in gestopt. Voor 12uur zitten er nog 2 tabletten in.
Ik weet, het is niet goed, helemaal niet goed. Maar een hond die zich door de stress dadelijk in de meest kleine hoekjes probeert te verstoppen vind ik ook niet goed.
Nou de groeten dat ene dagje per jaar. Lekker pillen voeren en je niet schuldig voelen. Doen wij ook niet. Scheelt dat Danny al drie jaar dagelijks medicijnen slikt (pijnstillers) dus dit kan er ook nog wel bij.
Je kan t eens proberen.  Vetranquil is wat je niet wilt hebben. Diazepam verslapt ook wel maar Danny sliep er op en snurkte als een bootwerker  :biggrin2:.
Laatst gewijzigd door bloemetje op wo 31 dec 2014, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

bloemetje schreef: Nou de groeten dat ene dagje per jaar. Lekker pillen voeren en je niet schuldig voelen. Doen wij ook niet. Scheelt dat Danny al drie jaar dagelijks medicijnen slikt (pijnstillers) dus dit kan er ook nog wel bij.
Je kan t eens proberen.  Vetranquil is wat je niet wilt hebben. Diazepam verslapt ook wel maar Danny sliep er op en snurkte als een bootwerker  :biggrin2:.
Nee ik voel me ook niet schuldig, totaal niet ;) Wij zijn opgevoed met 'zelfdokteren' en ik denk dat ik wel kan inschatten of ze nog een tablet aankan of niet ;)
Ik zou me wel schuldig voelen als ze meer mee krijgt dan nodig is.

Volgend jaar zal ik eens diazepam vragen. Slapen en snurken is toegestaan :P
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

-Annemarie- schreef: Zojuist met Moyra naar buiten geweest, heb nog nooit eerder meegemaakt dat ze een rondje liep zonder iets te doen. Oren naar achteren en doorstekkeren, ze heeft er echt last van en het wordt per jaar erger.  :( :-\
Ligt nu wel rustig voor het fornuis te tukken, ondanks de knallen. We hebben haar vandaag ook niet alleen gelaten.

Gezien het vuurwerk , we hebben tegenwoordig bommen . Het is voor ons mensen al niet om aan te horen .
Ik ga de weg niet  meer op met ze . Ze hebben net allebei nog even in de tuin geplast
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

smulpaap schreef:

Gezien het vuurwerk , we hebben tegenwoordig bommen . Het is voor ons mensen al niet om aan te horen .
Ik ga de weg niet  meer op met ze . Ze hebben net allebei nog even in de tuin geplast
In de tuin probeer ik straks nog even, kwartiertje geleden toen het rustig was wilde ze dat ook niet.
Het is hier niet veel erger dan de afgelopen jaren, alleen kan ze er minder goed tegen.  :(  En dan valt het in ons durp nog best wel mee, als ik zo de andere verhalen lees.  :(
bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

**Jolanda** schreef: Nee ik voel me ook niet schuldig, totaal niet ;) Wij zijn opgevoed met 'zelfdokteren' en ik denk dat ik wel kan inschatten of ze nog een tablet aankan of niet ;)
Ik zou me wel schuldig voelen als ze meer mee krijgt dan nodig is.

Volgend jaar zal ik eens diazepam vragen. Slapen en snurken is toegestaan :P
Word zelfs toegejuicht :biggrin2:

Danny wil nu niet plassen. Misschien straks en anders vannacht maar. Hij is om 8 uur nog geweest dus we maken ons niet druk. Hij heeft wel lekker gegeten.
lauraV
5-sterren
5-sterren

Bericht door lauraV »

nog een paar minuten voor de hell uitbreekt  .... ACDC dus lekker wat harder aan zetten ... leuke geoorloofde reden  :biggrin2:

lieve mensen van BP , voor zo meteen een gezond en bruisend nieuwjaar  :drink:
renate1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door renate1985 »

Voor iedereen alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar! Een hele fijne jaarwisseling en hopelijk hebben de dieren er niet teveel last van  :-*

De jongens hier zijn er al bijna klaar voor. Ze liggen nu nog te slapen dus ze dadelijk wakker maken voor hun yoghurt Kong ijsje  :D
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Het begint hier een beetje ....ze slapen nu nog alle 3
Gok dat ik binnen 5 minuten maci op schoot heb ( das de bange ) alhoewel hij steeds beter met onweer en vuurwerk lijkt te worden
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Ineens bekruipt me het gevoel dat ik de tijd een dag vooruit wil spoelen. :( Ben echt blij als het weer voorbij is dat geknal en geknetter. :-\
Voor volgend jaar wil ik oordbeschermers voor de honden.

Kyra plast ook niet met dat geknal, behalve op het buitengebied waar het iets rustiger is.

Iedereen een gezond en gelukkig 2015!
Dikke knuf voor alle bange hondjes!
bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

>:( Danny gaat best maar zit nu met bibberende theo  >:( :-X
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Met Zoë nooit een probleem geweest maar die vindt het nu ook niet grappig. Arm dingetje.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Hier werd kaio net wakker, diepe zucht staat op en bonkt ergens anders neer  ;D voorspelbaar die beer

Maci zit nog niet op schoot, wel voor mij. Redelijk rustig. Fozzy zit ook bij ons, hij weetniet wat ie moet vinden, vertrouwd het niet helemaal, da's alles. Dus die is nu maar weer op het kussen gaan liggen
Best knappe hondjes  :smitten:
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Ozzy slaapt  ::)
En Hooli en Max zijn stokdoof. Dus hier geen stress dit jaar.
Maar het is hier alweer een heel eind klaar. Af en toe nog een pijltje, en in de verte nog geknal. Heerlijk, we hebben het alweer gehad.

Plaats reactie